Ik lees sinds de verhuizing is het prijziger geworden. Ik ben dus voornamelijk fan van de sushi, maar deze is idd niet goedkoop.
Ik ging wel eens naar de oude locatie en die had echt goede sushi, maar vrienden van me waren naar de nieuwe locatie recent en waren ook niet zo positief. De sushi was wel lekker, maar de warme gerechten echt helemaal niet (zelfs teruggestuurd). Ze hebben volgens mij ook wat moeite qua chefs en het balanceren van hun zaak hier en in Den Haag.
Edit: locatie is wel erg mooi, dus zou dan mss overwegen om alleen voor de sushi te gaan?
Heeft iemand tips voor een tattoo artist in Rotterdam of omgeving? Ik zoek eentje die fijne lijnen kan zetten en m’n vriend is juist meer van oude stijl/sailor tattoos dus alle tips zijn welkom.
Een vriendin van mij gaat altijd naar Lucky Dubz voor fine lines en die van haar zijn echt heel mooi!
Ik heb verder alleen ervaring met Blue Hawaii en die was ook wel oké toen. Alleen na 1,5 jaar niet mega mooi meer helaas en beetje uitgelopen. Maar die die van mij heeft gezet, werkt er ook niet meer geloof ik.
Misschien https://instagram.com/miloumaass of https://instagram.com/shanehilltattoo
Voor je vriend zijn er genoeg old school tattoeerders bij Stay Classy in Schiedam (Milou zit daar ook volgens mij)
Het werk van Lucky Dubz ziet er echt heel mooi uit!
Toevallig was ik op zoek naar een plek waar ik een (1e) tattoo wil laten zetten, maar ben nog een noob dus wil met iets kleins beginnen. Zijn stijl spreekt me aan. Dacht aan iets minimalistisch (niet iets ludieks per se maar met een betekenis). Is een kleine tattoo voor zo’n shop wel iets wat ze doen of lachen ze me vervolgens keihard uit…Hij doet voornamelijk ingewikkelde (en mooie!) tatoeages dus voel ergens een drempel om dit voor te stellen
Ik zou het gewoon proberen hoor! Als je gewoon dat afspraakformulier invult op de website hoor je het vanzelf. En die vriendin van mij die daar heen gaat, heeft ook geen mega ingewikkelde opzich. Maar gewoon wel echt heel mooi gezet allemaal.
Heeft iemand ervaring/aanraders voor het volgen van een Spaanscursus op locatie in Rotterdam?
Ben in Rotterdam, en zit nu bij biercafe boudewijn. Iemand toevallig in de buurt en zin om een biertje te doen?
Weet iemand toevallig wanneer Joe & the juice opent op de Meent?
Als jullie wijndrinkers zijn dan is Walsjerot een optie?
Of iets als Remastered?
Haug?
Mijn schoonmoeder wil met kerst uit eten in een restaurant in Rotterdam. Ze wil geen eetcafé-achtig iets, ze is meer van het klassieke qua aankleding (maar ze is zelf niet chique dus we zoeken ook geen chique tent). Iemand een idee?
SS Rotterdam…?
Ik zag dat bistro Frère een kerstmenu heeft, ik vond dat een gezellig knus tentje in Noord.
Maar geen idee wat voor keuken of wat je precies zoekt?
Of miss Louise Petit, heeft ook een kerstmenu
Hotel NY
Hee, weten jullie nog restaurants die zon thuiskook menu aanbieden? Of nouja, beetje opwarmen en opmaken thuis, zoals in corona tijd.
Ik zag zelfs alleen Gastrobar Ster in Kralingen, maar moet nog even bellen of dat actuele info op hun site ks
Dit is een landelijke site waar je zoiets kunt bestellen