Ohhh wat goed om te weten, Thanks!
Hoi! Mijn vriend en ik trouwen op 10 januari. Korte ceremonie en we doen de echte bruiloft pas in sept 2024 in Italië (ik ben zwanger en vriend is Italiaans).
Nu zijn we opzoek naar een locatie voor een trouwlunch voor 18 mensen. We hebben een reservering staan bij Hotel NY, maar het menu valt me tegen. Ik wilde heel graag bij Dudok in het Park, maar die heeft geen plek .
Ik ben een Rotterdammert, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, omdat ik nog nooit voor zo’n grote groep iets heb moeten reserveren. Weet iemand iets? Liefst niet Italiaans en ben zelf geen fan van de Euromast, SS of De Tuin van de Vier Windstreken.
Parqiet of de pluktuin in het park van Schiebroek.
Je kan Petite Louise proberen of misschien in Dordrecht Villa Augustus
Ik heb met mijn trouwen bij Lake House in het Bergse Bos gegeten met mijn familie. Vonden we toen een fijne plek.
Parqiet is tof! Maar ik vind het niet echt bijzonder voor een trouwlunch…
Petite Louise zat ik ook nog aan te denken! Maar mijn Italiaanse schoonfamilie heeft een hekel aan Fransen en alles wat met Frankrijk te maken heeft, haha.
En ik zoek echt iets in Rotterdam, omdat de ceremonie in het Stadhuis is.
Thanks voor de tips! Mijn vriend zegt absoluut nee tegen Italiaans, ook als het geïnspireerd is, haha. Zelfde met Frans…
Ik moet denken aan SolFood
Misschien zou je Renilde (bovenop het Depot van Boijmans) kunnen bellen? Geen idee of ze het doen, want je moet voor de lunch een kaartje hebben voor het Depot, maar wel vette locatie als het kan (vind ik zelf, haha). Je zou ook nog met toegang kunnen doen en dat de gasten na afloop het Depot in kunnen.
In Den Rustwat is misschien ook wel leuk, ben er zelf alleen nooit geweest.
Als locatie niet perse bijzonder hoeft te zijn zou ik Loevetdie of Café Marseille proberen.
Wereldmuseum?
Cultuurdingetje. Mijn vriend wilt ook nooit naar Frankrijk op vakantie. Voor mij verder geen probleem. Er zijn genoeg andere leuke plekjes :).
Ik ben ook inderdaad opzoek naar wat meer traditionelere zaakjes, eigenlijk zoals Dudok in het Park! Maar die is dus helaas geen optie.
Ik weet niet precies hoe het er binnen uit ziet, maar misschien Arboretum Trompenburg? Buiten ziet het er echt prachtig uit en het eten is ook goed.
wat heeft hij tot nu toe bedacht dan? Best wel lastig als de meest gangbare keukens al afgeserveerd zijn.
Wij gaan zelf graag naar wat kleinere plekjes (zoals Ted’s, mr Nonno, etc) die geen grote groepen kunnen hosten. Dus we zijn allebei een beetje zoekende.
Valt toch wel mee dat de meest gangbare keukens al afgeserveerd zijn? Frans en Italiaans. Als het kan, willen we wat meer traditionele plekken qua look and feel, maar we staan open voor andere keukens :).
Oh tof! Ik wist niet dat je hier kunt lunchen. Ik ga eens kijken/bellen! Thanks!
@kleinmaargroot @Samsam @Camelia Dankjulliewel! Ik ga kijken naar SS Rotterdam, bistro Frere, miss Louise Petit en Hotel NY
Aloha bar, of misschien het maaspodium.
Parkheuvel misschien
Hee, wie weet waar je lekkere kimchi kunt krijgen?
Of een merk wat ze bij amazing Oriental of Wah Nam Hong verkopen?
Thanks!