Ik koop gewoon altijd bibigo uit de koeling.
Thanks, heb deze nu ook gekocht, ben benieuwd!
Deze van amazing Oriental!
Edit: oh grapje, zie dat je al een gevonden hebt! Die ken ik niet, dus ga ik de volgende keer even proberen voor vergelijkend waren onderzoek
Wat is een leuke plek om uit te gaan in Rotterdam met wat ouder publiek, dus niet alleen maar 18jarigen? En een beetje een chille sfeer om gewoon lekker te dansen?
Misschien Tiwya of Ammehoela? Wel wat ouder publiek, voor zover ik weet.
Bird! Al verschilt het wel per feestje
Mono
Ik reed hier langs toen het net gebeurd was, dacht dat het om een aanrijding ging. Heftig wel.
Beetje late reactie, maar wellicht is het Schielandshuis een optie?
We hebben al een locatie! Vessel11 :).
Wij waren toevallig ook voor morgen aan het kijken maar de meeste kerstmarkten waren vorige week.
Wij gaan naar de Oogstmarkt op het Noordplein, maar dat is niet echt een speciaal evenement ofzo
Ik ga ook naar Noordplein! Stiekeme FF meet
Die tipte @kleinmaargroot hier eerder ook al. Ben eind volgende week voor kerst bij mijn ouders en we gaan er als gezin heen, dus alvast bedankt voor die tip, veel zin in! Niet goedkoop trouwens, €10 voor 45 minuten. Kunnen ze een hoop kerstballen voor hun personeel van betalen
@ellegirltalk volgens mij is de markt op noordplein morgen wel een beetje in kerstsfeer. En de schaatsbaan bij plein 1940 (ijsvrij) is open sinds gister, is erg gezellig! Je kunt er ook een curling baan huren
Heeft iemand hier toevallig een keramiek cursus gedaan in Rotterdam? Ik zoek hier een plek voor maar ben bij sommige dingen een beetje bang dat een beetje een stoffige (figuurlijk haha) plek is. Ik wilde graag bij keramiekgarage, maar ik heb al twee keer geprobeerd een plek te bemachtigen en dat is toen niet gelukt helaas…Het is een beetje alsof je een lowlands kaartje probeert te benachtigen, dus vandaar dat ik toch verder wil kijken.
Ik heb een cursus gedaan bij keramiek garage! Wel echt een aanrader. Je kunt daarna ook gebruik maken van het deelatelier, dan kun je tegen betaling een tijdslot boeken en lekker je eigen ding doen. Zowel de cursus als het deelatelier zijn echt heel erg gezellig, leuke mensen, iedereen helpt elkaar en gewoon een super relaxte sfeer. Degene die de cursussen geeft daar is erg goed en een hele leuke docent. Dus ja nogmaals, wel het wachten waard! Je kunt ook overwegen ergens anders cursus te volgen en daarna lid van het deel atelier te worden…
Ik weet dat sommigen die daar nu gebruik maken van het deelatelier een cursus gedaan hebben op zuid vlakbij de Maastunnel, weet niet precies hoe en wat verder maar wellicht kun je iets vinden hierover.
Lof der Zoetheid gaat stoppen. Alleen vandaag en morgen nog open: GA LEKKERS HALEN!!
Oh neeeee wat jammer! Was echt mijn favo hondvriendelijke ontbijt-/lunchplek in de buurt
Jammer dat ik de komende dagen niet thuis ben, anders kon ik eindelijk eens vragen of ik een van hun keramieken honden kon overnemen (er is er eentje die ik zo graag wil haha).
Ja ik hoorde van een vriendin dat die lunch tent niet goed liep, maar nu lijkt dat afhaallokwt ook te stoppen:( snap het niet want zij hebben echt lekkere en originele dingen