Ik ben er een keer geweest en het eten was superlekker maar ik vond het er echt uitzien als een kantine, niet zo sfeervol? Echt jammer want daardoor wilden we eerst bijna weggaan
Is het echt om die reden? Het is er altijd vol met mensen lijkt
Ja ik vind dit ook erg verrassend als dat de reden is? Ben er best vaak geweest en elke keer (wel in de zomer) is het redelijk vol en een paar keer zelfs lastig geweest om een tafel voor grotere groep te bemachtigen. Paar weken terug wilde ik iets afhalen op een zaterdag en toen waren ze wel ook ineens gesloten… Heel jammer zeg.
Ja de laatste maanden waren ze al steeds gesloten op random momenten, heb meerdere keren voor een dichte deur gestaan
Gaan er nog forummers uit of naar een feestje met oud & nieuw?
Ik vraag het maar even hier, ik woon er zelf maar dit is de eerste keer dat ik met oud en nieuw thuis ben. Iemand enig idee hoe het is qua drukte in het scheepvaart kwartier? De wijk wordt in de avond afgesloten ivm het vuurwerk zag ik. Maar zou het te doen zijn om er eind middag een parkeerplek te vinden?
Ik denk het wel. Het is natuurlijk altijd wel een vrij drukke wijk, waar wil je precies parkeren?
Op de Parklaan heb je namelijk veel kantoren die zaterdags dicht zijn. Of anders parkeer je in de straatjes richting de Ballentent, of is dat te ver?
Nou ik woon er maar heb zelf geen auto dus heb eigenlijk geen idee haha. Een vriendin wil oudjaar komen vieren bij mij thuis maar ze komt dus met de auto. Parkeren zou het fijnst zijn rondom de zalmhaven/gedempte zalmhaven/scheepstimmermanslaan/van vollenhovenstraat, dus de ballentent is wel een beetje ver.
De wijk wordt vanaf 21.00 afgesloten voor mensen die er niet wonen. Maar neem aan dat je voor die tijd wel mag parkeren? Ik heb ook echt geen idee hoe druk het in de wijk is ivm dat vuurwerk?
Ik woonde afgelopen jaren aan de gedempte zalmhaven en in de middag is er nog genoeg parkeerplek daarachter op die parkeerplaats tussen gedempte zalmhaven en vasteland. Savonds om 1800/1900 vonden vrienden meestal ook nog wel net een plekje. Dus denk dat het prima zou moeten gaan!
Oh thanks! Die parkeerplaats is echt de meest handige ook qua lopen naar mijn huis. Je bedoelt die achter de appie toch? Ga ik dat even doorgeven aan haar. En denk dat ze beetje eind middag zal komen dus dat is prima dan!
Heeft iemand wel eens een tekencursus gevolgd in Rotterdam? Ik kijk naar SKVR en de volksuniversiteit, maar ik weet niet zo goed welke beter/fijner zal zijn. Iemand ervaringen?
Ja precies die bedoel ik!
Ja bij les bij Suus. Weet niet of zij het nog doet, maar het was heel leuk!
De Gele Kanarie! Maar die kende je waarschijnlijk al haha.
Gele Kanarie
De Huismeester
Technoir
Bij Rotown staat ook een hele kast met spellen. En Faas volgens mij ook.
Zij zijn dicht t/m april, hangt een briefje op de deur… Idd altijd verlaten
Oh rectificatie op insta staat de komende 2 maanden door een keuken verbouwing
Oh echt, nou ben benieuwd naar daarna!
Ik weet niet of het per se om bordspellen moet gaan maar anders Mooie Boules?
Iemand een idee hoe druk het nu is bij oliebollenkraam op de heemraadssingel?