Goede vraag, ik wil morgenochtend.
Of kennen jullie andere lekkere oliebollen in het centrum?
Goede vraag, ik wil morgenochtend.
Of kennen jullie andere lekkere oliebollen in het centrum?
Ja ik was er rond 11.30 en de Rij was 10 min ongeveer, beste oliebollen daar! Op oudejaarsdag is het aan te raden heel vroeg te gaan voor 8-en.
Ja beste oliebollen! Mijn ouders komen daar speciaal voor uit Amsterdam haha
Rotterdammers, help! Haha, mijn man en ik willen graag een weekendje weg en Rotterdam leek ons een leuke bestemming.
Dus, we zoeken tips voor een wat luxer hotel en restaurant, het liefst enigzins bij elkaar zodat ik ernaartoe kan rollen
Had zelf al gezien: Hotel New York met restaurant NY Basement maar ben niet kapot van de hotelkamers. Of misschien als restaurant Heroine?
Ik verzand een beetje in de opties haha, dus misschien is er iemand met een gouden tip. Het mag wat luxer & bijzonder zijn.
The slaak Rotterdam hotel en heroïne is zeker een aanrader, hotel ny zou ik overslaan qua eten
Nhow voor hotel, alles is alsnog lekker dichtbij. Joelia is ook een aanrader voor eten!
Heroine is een absolute aanrader! Qua hotel zijn Nhow of Roommate Bruno op de kop van Zuid fijn.
Heroïne staat ook nog hoog op mijn lijstje, veel goede verhalen over gehoord! Op 5-10 loopafstand op de Botersloot gingen ze een Hilton type hotel bouwen, volgens mij is die nu wel opgeleverd. Moet een heel mooie zijn volgens de bouwplannen die ik destijds heb gezien. Heb zelf lekker geslapen in Nhow!
Leuke gezellige bars voor mensen rond de 22?
Thoms, Locus, Reijngoud en de Witte Aap. En NRC misschien (wel iets ouder alleen denk).
Vermeyden op de nieuwe binnenweg!
Bun, zit aan de nieuwe binnenweg en is denk ik 10 minuutjes lopen zoiets
Woaaah ik heb de vega extravaganza gehaald bij Bun en dit is echt zooooo goed. Top tip!!
Waar kun je vrijdag avond leuk uit eten gaan maar niet super druk?
Of onmogelijk haha
Tnx voor je reactie. Goeie vragen. Niet al te laat, 18/19u. En omdat we elkaar lang niet hebben gezien, ergens waar je elkaar okay verstaat en ook niet hutjemutje op elkaar zit?
Ik was met een vriendin naar een voorstelling van ‘The room’ gegaan bij Kino. Het was echt hilarisch en zo erg voor herhaling vatbaar
By Ami, op de Kop van Zuid. En dan sowieso het grand dessert nemen Reserveren vaak wel even nodig
Lola, tapasbar op Schiedamse Vest
Die is al wel een jaar ofzo dicht
Ik vind zelf Bar Blink altijd wel leuk, bij station Blaak. Prima akoestiek en lekker ruim opgezet.