Rotterdammerts unite

Echt??
Nou, zo lang ben ik er dus al niet geweest :joy::joy: maar voor die tijd wel een aantal keer en toen vond ik het echt leuk!

weet iemand of containerbar noord alleen buiten zitten/staan is? heb daar vanavond een feestje maar als het niet binnen is ga ik niet hoor hahahah

Is ook binnen!

3 likes

jammer ik had eigenlijk geen zin :japanese_ogre:

2 likes

Hoi!! Kent iemand een leuk restaurant waar je makkelijk met kinderwagen kunt eten in Rotterdam centrum?

Oja en ze moeten ook al om 17u open zijn, datenight met baby erbij :grimacing:

1 like

Hoe ‘leuk’ moet het zijn? Wij woonden voorheen in omgeving Blaak en gingen best nog wel eens met baby/dreumes uit eten. Voordeel is dat op het vroege tijdstip nog weinig mensen eten dus is niet zo druk.

Onze eerste uitstapjes waren naar Spirit (want je hebt al afgerekend en in geval van nood kun je gewoon weggaan) en de VIP (snel je pizza op tafel).

Maar we zijn ook wel eens bij de Gele Kanarie, Botanero etc geweest. Old Scuola is ook redelijk ruim en hele lekkere pizza. Niemand deed gelukkig ooit moeilijk over hapjes/flesjes opwarmen :slight_smile:

Thanks! Ik woon toevallig ook in die omgeving :slight_smile:

Spirit is niet ‘leuk’ genoeg (wel lekker!!), want vind bediening wel chill. Maar botanero en gele kanarie zijn wel goede! Ga ik naar kijken, thanks !

1 like

Baek vind ik ook gezellig (en plek voor de wagen)

2 likes

Hi! Omdat ik er een tijdje tussenuit ga verhuur ik mijn volledig gemeubileerde appartement in Rotterdam-West van april t/m augustus. Het appartement is 50 m2 en heeft een woonkamer met aparte slaapkamer. De huur is €1100 per maand, inschrijven is helaas niet mogelijk. Bij interesse of als je iemand kent die mogelijk interesse heeft mag je me een DM sturen! :blush:

1 like

Wie weet waarom Kino geen films draait momenteel? Vorige week keek ik ook al, toen stonden er ook geen films in het programma.

Door IFFR misschien?

Edit: Cinerama had ook geen programmering trouwens.

IFFR ja.

2 likes

Hee Rotterdammers, ik heb 3 kaartjes te koop voor The Drag Show morgen, met korting uiteraard :frowning: https://therotterdamdragshow.com/

Iemand interesse?

Oh, wat leuk! Hoezo verkoop je ze? Ga je zelf niet meer, of is het je werk?

Hahaha oh ja het lijkt nu net of ik even wat laatste kaartjes wil verkopen, maar nee ik werk er niet :wink:

Een vriendin en ik hadden het voor verjaardag van andere vriendin gekocht maar die is ziek. We willen eigenlijk een andere keer gaan maar kunnen het niet verzetten, dus probeer ze te verkopen. Ze staan op ticketswap voor 32€ per stuk, maar kunnen ze ook gewoon via de mail verkopen?

1 like

Haha ja het leek voor mij net alsof je verkoper bent die wel even een korting kan fixen. Ik hoop dat het je lukt de tickets te verkopen!

Wat zijn restaurants in Rotterdam waar je makkelijk en gegarandeerd kunt parkeren. We gaan uit eten en 1 persoon kan op het moment echt maar een kort stukje lopen. Dus het centrum valt een beetje weg.

Het liefst een beetje aan de noordelijke kant met de ruime omgeving erbij (dus evt kunnen de Berkel’s en Bleiswijks ook).

En qua restaurant. Niet te fancy, maar liever ook geen all you can eat vreetschuur (hoewel we voor sushi zeker een uitzondering maken).

Minang kabau in het Kralingse bos.

1 like

Bij hotel New York kan je ernaast parkeren? Of liever geen centrum lees ik.
Japans restaurant Asia bij woonmall Alexandrium kan voor de deur

2 likes

Pasto in Berkel?

3 likes

Het Zeeltje in Bleiswijk!

1 like