Rotterdammerts unite

Is het ook een optie om diegene voor de deur af te zetten en zelf een parkeerplekje te zoeken in de wijk? Dan is la pizza in noord leuk. Thai food market bij Noordplein heeft heerlijke pad Thai.

3 likes

Bedankt voor alle tips! @Okapi nee afzetten (en ophalen) wordt logistiek wat onhandig. Ik sla de suggesties voor mezelf op :wink:

Oh god :smiling_face_with_tear:

Hahaha jezus wat kut. Nou alle ratten, muizen en meeuwen gaan de week van hun leven hebben. Serieus, hoe gaat de stad er uit zien dan joh?! Kan toch niet.

1 like

Net als Utrecht? :crazy_face: daar lopen de ratten nu ook overal zag ik op het nieuws.

Oh wat kut dit… Mijn straat is al een vuilnisbelt (inmiddels een van de hoofdredenen dat ik wil verhuizen) en heb laatst nog een rat gespot toen ik 's avonds even naar buiten liep dus zin in!

1 like

Ja ik las dit ook, maar bedoelen ze dan ook dat je dus gewoon gratis kan parkeren en kan wildplassen tegen alles of iedereen of begrijp ik het verkeerd? Niet dat ik het van plan was, maar ik verwacht echt chaos haha.

2 likes

De politie wel toch? Maar idd, ik verwacht echt dat de stad gaat vergaan komende week

2 likes

Nou ja ik ga m’n afval zakken die dagen wel naast de container dumpen dan hoor? Anders gaat je huis stinken toch?

Wellicht ben ik nu heel aso. Maar ik ben als de dooood voor ongedierte in huis, dus ik ga echt geen week lang al m’n afvalzakken in de hal zetten ofzo.

Wel benieuwd, hoe gaan jullie dat allemaal doen? :sweat_smile:

@Bunnyslippers @Evenveel ik lees het ook dat er dus 6 dagen gestaakt gaat worden Ć©n dat ook de stadswachten 3 dagen staken door geen boetes uit te schrijven, ONGEACHT de overtreding… Komt op mij idd over alsof ze dus nergens op gaan handhaven, niet op rondslingerend vuil waar evt een adres op staat maar ook niet op fout parkeren enzo. Lijkt me echt totale chaos dan zeg haha.

2 likes

Ik woon in een straat waar veel horeca zit en woon zelf dus ook boven een restaurant. Daardoor spot ik sowieso al wel regelmatig ongedierte buiten. Maar als die restaurants al hun afval nu buiten de containers moeten gaan plaatsen dan vrees ik echt voor hoe het er hier uit gaan zien joh.

2 likes

Ik denk dat ik 6 dagen nog wel moet redden met een vuilniszak. Denk juist dat op straat nog meer ongedierte komt anders (plus wij hebben containers in het gebouw). Het vervelende is alleen dat mijn keukenverbouwing een week later begint en ik dus eigenlijk volgende week veel zakken wou weggooien met uitruimen. Dus mss moet ik maar dit weekend zoveel mogelijk doen.

Ik denk dat ik een weekendje naar mijn moeder ga, kan ik nog wat carnaval meepikken. Zoveel afval creƫer ik niet alleen, dus als ik dinsdag een zak wegbreng moet het wel goed komen.

2 likes

Omg, ik kan alleen maar denken aan die overvolle prullenbakken met hondenpoep. :joy: na kerst was het al ellende. Ik ga m’n laatste vuilniszak wel goed proberen te timen.

Gatver daar had ik nog niet eens aan gedacht, zo goor. Het wordt ook echt een strijd met mijn hond gok ik want ze vreet het liefst alles van straat en ze hangt ook graag met haar neus in vuilniszakken als ze de kans krijgt. Hopelijk is het na die zes dagen dan wel redelijk snel opgeruimd, maar ik vrees het ergste.

1 like

In de eerste week van januari lagen overal al volle poepzakjes rondom de prullenbakken hier in de buurt (teveel honden in de wijk? :joy:).

Iemand aanraders voor een plek om je wenkbrauwen te laten epileren/harsen?

Image Hairline op de Karel Doormanstraat. Bij Vivian. Doet ze met touwtjes.

2 likes

Fili brow. Is alleen wel prijzig vind ik.

3 likes

Wel leuk om te lezen (aanrader bij Pistache Halab zijn juist alle mezzes vind ik ipv de vleesgerechten):

7 likes

Ik vind het een heel leuk lijstje. Heb wel een heel slechte ervaring gehad bij Panzero (echt zo vies) en Shanghai Papa vind ik matig. Vond het opvallend dat die er tussen staan. Ik wil nog wel naar de restaurants op dit lijstje waar ik nog niet geweest ben.

2 likes