Oh ja dat begrijp ik! Als ik ergens ziek van ben geworden dan wil ik het daarna ook niet meer. En eens dat het erg duur is daar, vind het ook een beetje overpriced
Ja ik vind dat ook echt niet kunnen hoor, begrijpelijk dat je er dan met een grote boog omheen loopt.
Hoop ergens dat het een incident is, want echt zonde.
Is café Marseille een aanrader?
Ja, ik was daar rond kerst toen ik in NL was (had het hier voorbij zien komen en opgeslagen), en vond het erg lekker. En ook prima betaalbaar voor Nederlandse begrippen ![]()
Thanks ga ik daar even reserveren staat al tijdje op m’n lijstje
Uhm ik weet het ook niet precies (sorry) maar bij Capelsebrug kan je gratis parkeren. Neem aan dat je anders bij Kralingse zoom wilde parkeren? Het is wel vaak druk/vol dus ik weet niet hoe laat je aankomt in Rotterdam.
Edit:
Als je een ov dagkaart koopt kan je daar gewoon mee uitchecken
Nee je kan dan alleen dagkaarten kopen a 9,50. Dus ben je 19,00 kwijt.
Ik weet niet welke tijd je aankomt en weer vertrekt en waar in Rdam je moet zijn, maar wie weet is het zelfs goedkoper en makkelijker om een parkbee garage te zoeken en daar te parkeren.
Zonder ov kaart is het tegenwoordig heel moeilijk om met ov te reizen in Rotterdam, denk dat dan naar een parkeer garage zoeken met een fijne dag deal (markthal heeft dat bijvoorbeeld) zinniger is of Parkbee inderdaad!
Dank jullie wel. Scheelt een hoop stress ter plaatse
Ik ga die andere opties opzoeken
Ik ga nooit meer met het ov, maar je kunt tegenwoordig je pinpas/telefoon gebruiken voor het ov toch? Zo iets had ik gelezen.
Bij RET kan dit nog niet helaas. Je kan wel een 2 uurs kaart of dagkaart kopen.
Uiteindelijk bleek Parkbee inderdaad de beste optie te zijn. Dus voor wie dit vindt via de zoekfunctie: parkbee
Ik weet niet waar je in Rdam moet zijn, maar bij metro Slinge kun je buiten de PR gewoon gratis parkeren.
Welke escape room is het leuk in Rotterdam? Moet er eentje boeken als teamuitje voor 5 mensen. Misschien dat iemand hier tips heeft voordat ik er random eentje kies.
Escape010 heb ik goede ervaring mee!
Wij hebben 2 jaar geleden een escaperoom op de SS Rotterdam gedaan met ons team, was leuk!
Wij zijn 2x bij de escaperoom geweest die in De Machinist zat, vond ik wel een leuke. En je kunt dan bij de Machinist ook eten/drinken als je dat wil.
Live escape op Westblaak is ook een aanrader!
Deze inderdaad
Bij de Arminiuskerk