Rotterdammerts unite

Nou ik heb idd eens een Good2go box opgehaald bij Panzero maar was er ook niet weg van

3 likes

Slechte ervaring of was het eten niet je smaak?

2 likes

Past beter in het TMI-topic hahaha.

1 like

Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk haha. Ik ben echt al heel lang (jaren) niet geweest, maar toen ze net open waren waren ze echt heel vers en met goede producten.

Of was het een gevalletje :poop: aan het plafond.

3 likes

Ja hier hoef je toch niet geheim over te doen?;p kan toch zeggen dat je een keer ziek bent geworden na daar gegeten te hebben? Ik hoef het niet in detail te weten, maar bij mijn weten hadden ze eerst iig prima eten, dus was wel nieuwsgierig

1 like

@Janniebeton oke bij deze het hele verhaal. Het was geen voedselvergiftiging. Ik haalde in de lockdown altijd panzerotti bij Ayla die dat verkochten to go. Die waren super lekker en sindsdien had ik dus mega cravings. Dus ik keek heel erg uit naar een goede panzerotto haha. Ik had bij Panzero een panzerotto met pulpo en zowel de pulpo als het deeg waren niet gaar (eigenlijk gewoon nog volledig rauw) terwijl de buitenkant eigenlijk al te donker was. Ik vind het altijd heel zonde om eten weg te gooien dus heb erdoorheen gesoldiered. Toen kreeg ik op weg naar huis zoveel braakneigingen dat ik nog even boven een prullenbak gehangen heb (gĂȘnant). Het was oprecht een van de meest vieze dingen die ik ooit gegeten heb, dit klinkt heel dramatisch maar ik heb me er nog een half jaar misselijk door gevoeld als ik eraan dacht of we het er thuis over hadden haha. Misschien heb ik gewoon pech gehad hoor, maar is voor mij wel een reden om niet nog een keer te gaan. Het is praktisch hun specialiteit, knap om het zo te vernachelen. + Het is duur voor wat je krijgt.

4 likes

Oh ja dat begrijp ik! Als ik ergens ziek van ben geworden dan wil ik het daarna ook niet meer. En eens dat het erg duur is daar, vind het ook een beetje overpriced

1 like

Ja ik vind dat ook echt niet kunnen hoor, begrijpelijk dat je er dan met een grote boog omheen loopt.

Hoop ergens dat het een incident is, want echt zonde.

1 like

Is café Marseille een aanrader?

3 likes

Ja, ik was daar rond kerst toen ik in NL was (had het hier voorbij zien komen en opgeslagen), en vond het erg lekker. En ook prima betaalbaar voor Nederlandse begrippen :ok_hand:t3:

2 likes

Thanks ga ik daar even reserveren staat al tijdje op m’n lijstje

1 like

Uhm ik weet het ook niet precies (sorry) maar bij Capelsebrug kan je gratis parkeren. Neem aan dat je anders bij Kralingse zoom wilde parkeren? Het is wel vaak druk/vol dus ik weet niet hoe laat je aankomt in Rotterdam.

Edit:

Als je een ov dagkaart koopt kan je daar gewoon mee uitchecken

1 like

Nee je kan dan alleen dagkaarten kopen a 9,50. Dus ben je 19,00 kwijt.

Ik weet niet welke tijd je aankomt en weer vertrekt en waar in Rdam je moet zijn, maar wie weet is het zelfs goedkoper en makkelijker om een parkbee garage te zoeken en daar te parkeren.

Zonder ov kaart is het tegenwoordig heel moeilijk om met ov te reizen in Rotterdam, denk dat dan naar een parkeer garage zoeken met een fijne dag deal (markthal heeft dat bijvoorbeeld) zinniger is of Parkbee inderdaad!

Dank jullie wel. Scheelt een hoop stress ter plaatse :grimacing: Ik ga die andere opties opzoeken

Ik ga nooit meer met het ov, maar je kunt tegenwoordig je pinpas/telefoon gebruiken voor het ov toch? Zo iets had ik gelezen.

2 likes

Bij RET kan dit nog niet helaas. Je kan wel een 2 uurs kaart of dagkaart kopen.

1 like

Uiteindelijk bleek Parkbee inderdaad de beste optie te zijn. Dus voor wie dit vindt via de zoekfunctie: parkbee

3 likes

Ik weet niet waar je in Rdam moet zijn, maar bij metro Slinge kun je buiten de PR gewoon gratis parkeren.

Welke escape room is het leuk in Rotterdam? Moet er eentje boeken als teamuitje voor 5 mensen. Misschien dat iemand hier tips heeft voordat ik er random eentje kies.