Rotterdammerts unite

Escape010 heb ik goede ervaring mee!

1 like

Wij hebben 2 jaar geleden een escaperoom op de SS Rotterdam gedaan met ons team, was leuk!

1 like

Wij zijn 2x bij de escaperoom geweest die in De Machinist zat, vond ik wel een leuke. En je kunt dan bij de Machinist ook eten/drinken als je dat wil.

1 like

Live escape op Westblaak is ook een aanrader!

1 like

Deze inderdaad

1 like

Bij de Arminiuskerk

1 like

Dank allemaal! Zal laten weten welke het is geworden en hoe het was

Heeft iemand ervaring met Sneakerbar010, of een goede ervaring met een andere sneaker cleaner? Vind 't best prijzig maar als het werkt is wel het geld waard denk ik

Heb je Jason Markk al geprobeerd? Daar poetst mijn vriend altijd zijn sneakers mee en dat zijn echt zijn baby’s :joy:

2 likes

Kende ik nog niet, thanks!

1 like

Ik weet niet hoe vies ze zijn en watvoor vlekken. Maar wie weet lukt het!

Iemand aanraders voor een goede en betaalbare kapper in rotterdam centrum? Het liefst eentje die ook goed met krullen overweg kan. Het is overal zooo duur geworden ineens.

Klopt! Ik ben bij Maartje van Breath of Fresh Hair geweest voor 43 euro en ze wist heel goed wat ze moest met mijn slag/krul.

Daarvoor ging ik naar Kostas (ook tevreden over) maar die is nu 60 euro…

1 like

Ik ben heel tevreden over De Kappert op de van Speykstraat. Betaal daar ook 43 euro voor een knipbeurt.

3 likes

Ligt eraan wat je betaalbaar vindt, maar ik vind Daf’s hair nog steeds heel goed. Maar zij zit inmiddels ook rond de 45 geloof ik. Nog steeds vrij duur, maar wel goedkoper dan de grote ketens als Toni&Guy en Kinki enzo.

(Weet wel een goede en betaalbare in Krimpen, maar daar heb je niet zo veel aan denk haha)

2 likes

Ik vond Kostas altijd een beetje gestresst doen. Heel de tijd benoemen dat ie te weinig tijd had in feite voor mijn dikke haar, of al zijn klanten, en zo een lange dag voor de boeg had. Was alle 3x zo (was wel tevreden over knipstijl) maar vond dat minder prettig.

En tuurlijk hoeft het niet super positivo te zijn maar zijn “small talk” was missh niet de mijne

2 likes

Ik herken wel wat je zegt, het ligt dus zeker niet alleen aan jouw voorkeur voor andere small talk.

2 likes

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ben ooit bij de kappert geweest maar vond dat toen erg awkward. Hij maakte de hele tijd grapjes dat hij niet wist of het ging lukken met mijn haar met slag en toen na het drogen ging hij het minder ‘schaap-achtig’ fohnen zei hij. Ik ben wel eens in die salon van Daf’s hair geweest maar die anderen zijn veel duurder dus ik denk dat ik dat eens ga proberen of misschien dan die breath of fresh hair

1 like

Wil je laten weten hoe je a breath of fresh air vond, als je er heen gaat? Ik ging altijd naar Kostas maar dat is met verven erbij echt bizar duur.
Wat jammer trouwens van de kappert. Als ze zulke opmerkingen maken heb ik altijd weinig vertrouwen in de uitkomst

1 like

Ik heb mijn haren nooit laten verven door Maartje, maar ze doet het wel. Ze vertelde dat ze hiervoor lang bij Kinki werkte (misschien betekent dat iets voor je). Op haar Instagram kun je voorbeelden vinden van het verven. Ze doet ook balayage. @breathoffreshhair geloof ik.

1 like