Ohh ziet er heel goed uit. Ze zal idd goed verven als ze bij kinki vandaan komt. Eigenlijk wil ik niks bijzonders, alleen grijze haren verven. Daarom werd Kostas ook echt te duur voor wat ik wilde. Ik ga eens bij haar kijken!
Ik ben ooit 1x bij Kinki (Hoogstraat) geweest om te verven en ik vond het zo tegenvallen⦠Maar ik wilde zo natuurlijk mogelijk, dat is misschien ook niet waarvoor je bij Kinki moet zijn
Kon toen door post-lockdown drukte niet bij mijn eigen kapster (Anja - Hair and the City) terecht. Maar was zo blij toen ik de keer daarna weer door haar gekleurd werd.
Ze knipt overigens prima maar krullend haar is niet haar expertise.
Le Petit Jean is voorlopig gesloten Ivm een probleem met de vergunning ofzo? Hoop dat ze snel weer open gaan.
Nooooo
Ik zag het voorbij komen en mijn hart huilt. Hopelijk snel opgelost, zou zonde zijn als zo een zaak ten onder gaat aan bureaucratisch geneuzel.
Lang geleden dat ik er geweest ben, maar Gamasot blijft populair dus zal vast nog steeds goed zijn.
Ik moet voor de levering van mijn keuken een verhuislift huren (Rotterdam centrum), iemand een tip of goede ervaring met een bepaald bedrijf (of welke ik vooral niet moet doen haha). Zie door de bomen het bos niet meer en moet op vrij korte termijn (weet pas 2 weken van tevoren wanneer ze komen) ze inhuren.
Ik heb een keer hier een lift gehuurd en beviel prima:
Via whatsapp gecommuniceerd geloof ik
Ik heb ook een goede ervaring met Eazylift.
Nog even over de kappers: ik ben tevreden bij Itacy op de Nieuwe Binnenweg naast Ekoplaza, de salon heet Jorindel
Weet iemand waar je goed einde van de middag in de zon op t terras kan?
Aan de Coolhaven bij kula en old scuola. Verder bij Aloha de hele dag zon en lekker op het water ook! Bij Loos in het scheepvaart kwartier. Geloof bij het westerpaviljoen ook wel best lang nog en bij Westkop naast het nieuwe instituut/depot.
Dankjewel!!
Ik woon in Rotterdam maar heb toen ik een nacht niet thuis kon slapen in het Inntel Hotel aan de Leuvehaven geslapen en vond dat wel erg fijn!
Kostte toen ā¬115,- per nacht, hele nette ruime kamer en mooie badkamer met bad. Recht voor de deur heb je zowel de tram als de metro dus erg goed bereikbaar met het OV! Ligt aan de voet van de Erasmusbrug dus je hebt ook leuk uitzicht. En op 5-10 minuutjes lopen van het centrum, witte de withstraat is 5 min lopen en de Coolsingel ook. Dus hele fijne ligging!
Baby bedje durf ik niet te zeggen, maar de kamer zou er iig wel groot genoeg voor zijn. Ik had toen een ruim 2 persoons bed, een bureau en nog een fauteuil voor het raam en dat stond allemaal erg ruim.
Afrader!!!!
Het Thon Hotel kan ik echt heel erg afraden, daar op de kamer bedwantsen aangetroffen en dus zsm weer vertrokken
Ik heb een keer opgepast in het Room Mate Bruno en daar stond een babybedje/campingbedje. Ik zie dat het wel wat duurder is. Wel een mooi hotel en vlakbij de metro.
Ik heb vandaag een bewonersbrief gehad van de gemeente ivm Koningsdag (overlast, afzettingen, parkeerverboden en de route). Nog niks over de activiteiten, maar ik mag toch hopen dat er minstens 1 pan bami door Wimlex uit een raam wordt geslingerd wil dit allemaal de moeite zijn.
Sorry voor de dubbelpost, maar weten jullie goede (binnen)schilders in Rotterdam? Ik twijfel nog of ik het zelf ga doen, maar als ik op korte termijn een goed iemand kan vinden heeft dat mss nog mijn voorkeur haha.
Ik woon in een plaats naast Rotterdam inmiddels, en heb de hele binnenboel laten spuiten en rollen door Multispuiter. Leuke gasten, en leveren echt kak-strak werk af. Supertevreden over!
Ja die brief kreeg ik ook! Maar paar weken geleden ook de brief over de activiteiten (wandeling Afrikaanderwijk, watertaxi naar Leuvehaven en afsluiting bij markthal/binnenrotte)
Wij hebben de trappen + muren laten doen door deze: https://rvandrunen.jimdo.com/
Een eenmansbedrijf, na een tip van vrienden. Best tevreden over. We hadden 2 deurposten waar de verf niet goed gedekt had en dat werd na 1 berichtje prima opgelost.
Sowieso vriendelijke man, prima communicatie en komt afspraken na. Ik had via Werkspot ook wat shady āJahoor mevrouwtjeā types waar ik een minder gevoel bij had.
Enige puntje is dat we op een paar plekken in huis verfspetters op de grond terugvonden. Was echt heel minimaal hoor, maar als het mijn gloednieuwe vloer was dan had ik gebaald.