Deze winkel (zit boven de Koopgoot, tussen de WE en WTC) is echt hilarisch. Hebben letterlijk al jaren opheffingsuitverkoop.
Ik zag dat er maandag Swan Market is, is dat nog wat? Ik ben niet meer gegaan sinds je entree moet betalen
Grappige is dat de eigenaar van Man Nam ook vroeger (mede) eigenaar was bij Bapboss. Weet niet meer of het ook broers waren, maar er scheen ruzie te zijn en toen had hij een zaak er schuin tegenover geopend. Ben vergeten hoe het precies zat, maar vond het wel echt een goed verhaal.
Paar keer geweest op de Parklaan, ook betaald, maar wel zeker anderhalf jaar geleden voor het laatst.
Nadeel van deze locatie vind ik dat het best klein is. De standhouders hangen denk ik heel erg af van wie een standplaats komen. Maar ik heb het idee dat er door de tijd meer kramen zijn waar men groothandelspullen verkoopt (in de zin van zonnebrillen, sierraden etc).
De Frank borrel is tot 00:00
Ik ga naar de Silent Disco in de Laurenskerk en die duurt tot 22 uur zelfs, haha.
In mono is het tot 2u maar volgens mij ging dat sluiten? En ik zie bij Rotown ook weleens iets voorbij komen
Okee ik heb even een soort black out dus ik kom hier even om tips vragen.
Zaterdagavond ga ik met 3 vriendinnen uit eten. De dag erna lopen we de kwart marathon Had geboekt bij Little V, maar een week te vroeg
dus die zat voor deze zaterdag al vol.
Het is het weekend van de Marathon dus extra druk…
Wat ik zoek:
- Lekker eten maar niet superfancy
- Ergens waar je kan reserveren (die zekerheid heb ik graag
)
- Beetje regio centrum/Blaak/Pannekoekstraat. We moeten met het OV komen en dit is qua metro goed te doen.
Overigens weet ik al een paar dagen van de mislukte reservering maar ik heb een soort struisvogelpolitiek gedaan (“Lalala ik doe gewoon of het probleem er niet is ipv actie te ondernemen”)
Jules (Beursplein) of Pierre (Pannekoekstraat), beiden van dezelfse eigenaar. Gele Kanarie (Mariniersweg), De Huismeester (Meent).
Ja love Noo Me, toen we daar nog in de buurt zaten regelmatig geweest.
Het is nu door de tip van @djodie Jules geworden. Die had ook lekker veel vega/vis op het menu en ik ben er nog nooit geweest.
Veel zaken ook die alleen reserveringen vanaf 6 aannemen. Ik wil ook met een kleiner gezelschap graag de garantie op een tafeltje
Als ik een klein hondje had zou ik even binnen blijven haha
Dit is een paar jaar geleden ook al gebeurd, haha. Ik hou van vogels maar zou me helemaal lam schrikken als ik 's ochtends de gordijnen open zou doen en dat voor m’n raam zit
Als je naar het Vroesenpark gaat zie je trouwens regelmatig de ara’s in paartjes overvliegen, vind dat altijd zo leuk <3
Ik was al helemaal verbaasd dat ik deze week een specht hoorde in blijdorp. Wat een flora en fauna met die gier erbij.
Weet iemand of ze bij the kitchen in de Bijenkorf mimosa’s serveren? Kan de kaart nergens vinden
(Oh iets in een straal van 3 min lopen met mimosa’s en een lekkere lunch is ook goed haha)
Jules?
Ziet er goed uit, thnx!
Ik ben laatst bij Jules geweest voor diner. Ik moet zeggen dat ik het ‘oké’ vond maar niet een “Hier moeten we snel weer heen” gevoel bij had.
Voor borrelen lijkt het me een prima tent en het was echt niet slecht ofzo, maar viel gewoon een beetje tegen ofzo.
Misschien kan je Grace proberen
Volgens mij hebben ze champagne en verse sinaasappelsap. 1 en 1 is mimosa.
Hoi! Hoe is Destino? Zag dat ze een leuke lunchdeal hadden voor 4 gangen + cocktail 32.50. maar weet niet of het gezellig is haha
En is iemand wel eens bij On Cru geweest?