Rotterdammerts unite

Zit er al een tijdje over na te denken om me weer eens aan te melden voor de sportschool. Mijn oude locatie is weg, maar weten jullie hoe de Sportcity locaties zijn bij Lijnbaan, Zomerhof of Centraal? Zijn die beetje oké qua apparaten en drukte?

1 like

Lijnbaan is vrij nieuw en dat merk je wel aan dat het frisser is (of oogt in ieder geval), daar is het ook het drukst (doordeweeks, avond) is mijn ervaring. Maar niet super druk. Conrad is op zaterdagochtend echt rustig.

1 like

Zijn er Rotterdam ook nog feestjes / avonden die vroeg beginnen zodat je niet tot minstens middernacht hoeft te wachten voordat het een beetje van de grond komt.

Ik kwam de ‘Vroeg pieken’ feestjes tegen maar die zijn niet in Rotterdam.

Groetjes van een stokoud iemand :smiling_face_with_tear:

1 like

Wie had er trouwens gisteravond een brassband besteld? Heb denk een uur wakker gelegen (wel swingend) in m’n bed. Klonk echt alsof het in de straat was, maar zag niks…

Zomerhof heeft een saunatje, vond ik wel een plus toen ik daar nog ging.

1 like

Ja hoorde ik ook?! (Omgeving Wijnhaven) Vrij bijzonder zo laat op de avond.

Heeft iemand weleens op de vrijmarkt gestaan met Koningsdag? Hoe laat moet je er al zijn om zeker te zijn van een plek?

1 like

Hangt er vanaf waar, maar in een dorpje waar ik woonde stond ik er al om 7:00 in de ochtend haha en dat was écht nodig!

1 like

Ik vermoed in Rotterdam gezien de naam van het topic :sweat_smile: of bedoelde dat het afhangt van de plek in de stad haha?

Zo ik heb even niet opgelet haha, sorry! Ik zou écht vroeg erbij zijn!

3 likes

ah ja ik dacht al zoiets

1 like

Vorig jaar in west gestaan. En wij waren er om 8 uur en hadden nog net plek maar het was al heel erg vol.

1 like

Is er om 8 uur eigenlijk ook al veel volk dat komt om troep (spullen) te kopen? Of zit iedereen dan braaf achter zn kleedje zonder publiek?

1 like

ja dat vraag ik me ook af. Straks sta ik daar al heel vroeg en dan zit ik daar te wachten? Ik ga waarschijnlijk bij de Westersingel staan.

1 like

Vorige jaar liepen er echt ook al mensen rond. Verbaasde mij ook hahaha. Maar goed voor mij was vorige jaar de eerste en laatste keer haha

Niet goed bevallen?

2 likes

Dubbelpost, maar waar vinden jullie de leukste kraampjes? Van jonge vrouwen met leuke spullen :crazy_face::crazy_face:

Iemand een idee wat er met sushiko is? Er staat (tijdelijk) gesloten op Google maar kan verder niet echt iets vinden.

Is mn favo sushi plek dus ga wel echt balen als ie dicht blijft en ik weer nieuwe favo moet zoeken :face_holding_back_tears:

Wel gezellig maar over de hele dag maar 40 euro opgehaald. Doe nu lekker alles via vinted en dat brengt meer op.

1 like

Ik sta zelf op de kleiweg met 2 vriendinnen, maar ik denk eerlijk dat dat niet de markt is voor veel spullen die je zoekt haha… vooral veel families hier gok ik!

Wij gaan denk ik ook vanaf 8 staan, maar we hebben een vaste plek dus wat dat betreft niet super veel haast. Onze opbrengst was vorig jaar wel lekker, maar het was vooral heel gezellig! En aangezien het in de buurt van mijn huis is niet te veel gesjouw! Via vinted verdien je er wel meer op :wink:

1 like