Rotterdammerts unite

Waar heb je in Rotterdam centrum een “echte” snackbar, met meer originele snacks (ipv standaard dingen). Zoals je weleens bij Snackspert ziet voorbijkomen?

1 like

Misschien bij frietboutique of tante nel? Dat is een normale snackbar maar net wat meer fancy

2 likes

Tnx!
Bij beide weleens geweest, dit is idd meer de hippe versie. Ben op zoek naar de wat
meer ambachtelijke plekken die goeie kwaliteit bieden, misschien in het centrum ook niet snel te vinden?

Keek even op de menukaart van Tante Nel, 5 euro voor een garnalenkroket wow

1 like

Vind dit geen echte snackbar… en hartstikke duur ook nog. Je hebt op de mariniersweg radjoe Art die meer snackbar vibes heeft, maar ik ben er niet weg van… buiten het centrum heb je er wel veel meer toch? jokertje op de Bergweg bv en Rodi

2 likes

Oh ik dacht dat het meer ging om de speciale snacks. Bij snackbar rodi in noord hebben ze inderdaad heel veel verschillende snacks!

3 likes

Nou misschien was mijn omschrijving juist verwarrend, omdat ik naar Snackspert verwees. Hij laat ook veel hippe plekken zien bedenk ik me nu, naast de verborgen oude parels (waar ik naar op zoek ben haha)

Ja dan rodi hoor! Schijnt niet meer zo goed te zijn sinds de nieuwe eigenaren maar vind het echt lekker. En ze hebben een megalijst aan snacks.

2 likes

Frietboutique (in Hilligersberg iniedergeval) heeft wel erg lekker ijs! :heart_eyes:

1 like

Iemand nog ideetjes om te doen aanstaande zaterdag met een vriend(in)? Misschien een leuke georganiseerde wandeling of iets? Of wordt er (overdag) iets leuks georganiseerd dat iemand weet?
Ik probeer iets te bedenken, maar ik kom niet verder dan een museum, wandelen in een park, lunchen/koffie en dat doen we al vaak :d

1 like

Misschien Rotterdamse Oogst op Noordplein?

2 likes

Informatique in Berkel? Ik zal het even navragen voor je.

Edit: Bovenstaande winkel zou een groot aanbod moeten hebben met veel in de showroom. Anders heb je nog Alternate, maar dat is dan online.

1 like

Oh dat is niet ideaal nee, fietsen zou beter zijn als je er een hebt. Ik zou je anders aanraden om alvast vooruit te bellen met vragen, dan ga je niet voor niks. Volgens mij hebben ze trouwens ook een webshop en kan je dus eventueel laten thuis bezorgen. :hugs:

Edit: je fiets mag (meestal) mee de metro in trouwens, dat scheelt weer een stuk fietsen :relieved:

1 like

Heel veel merken worden in Nederland eigenlijk nergens in fysieke winkels verkocht is mijn ervaring, maar als je bijvoorbeeld alleen eens wil voelen wat voor switches je prettig vindt zou je de GameMania ook nog even kunnen proberen, die in mijn stad heeft tenminste meestal wel wat Razers enzo staan met verschillende switches.

1 like

Volgens mij zijn veel mechanische toetsenborden wel Mac compatible maar zeker wel iets om op te letten inderdaad! Ik weet niet of je al iets op het oog hebt en wat je budget is enzo maar als ik ongevraagd advies mag geven zou ik zeker even naar Keychron toetsenborden kijken! Die hebben standaard al een aparte Mac- en een aparte Windows-stand. Zou alleen niet durven zeggen waar je die fysiek kan bekijken/proberen behalve mogelijk bij Ergowerken maar die zitten in Breda

2 likes

Oh dat komt leuk uit dan! Ik ben er zelf nooit geweest (wel een toetsenbord bij ze gekocht maar gewoon online) dus ik weet niet wat ze wel/niet in de showroom hebben dus misschien wel handig om voor de zekerheid even te bellen of ze wat hebben staan

2 likes

Iemand misschien een aanrader voor bachata/salsalessen? Het lijkt me leuk om dit weer op te poetsen en dan weer naar feestje te kunnen :slight_smile:

El Yoyo! Nieuw ‘seizoen’ start over paar weken dus precies op tijd en volgens mij doen ze nog steeds gratis proefles om te checken dat je het een fijne groep vind / juiste level zit

3 likes

Oh leuk, goeie tip!! Heb jij daar les gehad? Wat vond je er fijn aan? Ik heb nog geen danspartner, is dat een issue denk je?

1 like

Ohh wat goed, leuk om te horen! Ik ben ook heel blij met mijn Keychron, typt heerlijk inderdaad (:

1 like

Ja, ik het er ruim een jaar les gehad. Ik ga nu zelf stoppen omdat het niet uitkomt maar ik wil op een later moment wel weer aansluiten. Ik vind degenen die lesgeven echt heel fijn, relaxed, goeie sfeer.

Geen zorgen re een danspartner, ze zorgen gewoon dat er evenveel mannen en vrouwen in een groep zitten (en zorgen voor extra’s mocht er een les niet gelijk zitten)

2 likes