Leuk! Klinkt goed wissel je ook tijdens de les van partner?
Yes! Meestal na elk nummer. En laatste seizoen lekker grote groep dus eigenlijk niemand 2 keer tijdens de les.
Parqiet (in het Park), Lot&Daan (oude haven) waren mijn favo’s met nichtje
Juffrouw van Zanten
Kost wel uren voordat je koffie of ontbijt krijgt daar.
Jordy’s Bakery in Kralingen heeft op de eerste verdieping een best redelijk speelgedeelte. Is ook ‘omheind’ dus een dreumes rent niet zo snel weg.
Ver van Hier in Hilligersberg heeft ook een speelgedeelte en een mooie (boeken)winkel.
Ver van hier, is wel wat buiten het centrum en nog wat verder heb je natuurtalent in het park van Schiebroek. Hele leuke tuin waar kinderen kunnen spelen.
Is er in Rotterdam en omstreken een winkel die op Mystiek lijkt?
Tentjes die ik ken met speelhoek:
Centrum:
- Supermercado
- Yoghurt Barn
West:
- Juffrouw van Zanten
- Mr Nonno
Kralingen:
- Jordi’s
- Juffrouw van Zanten
Hillergersberg:
- Ver van hier
- in het bos: Lake house (duur) of Restaurant Bergsche bos (stelt niet veel voor maar m’n kinderen spelen heerlijk in de zandbak)
Vliegveld:
- Spazio (deze vind ik top maar is niet in de stad natuurlijk)
Ik vind het aanbod in Rotterdam best tegenvallen eigenlijk. Woon nu in Lansingerland en voor zover ik weet is daar geen een tentje met speelhoek. Echt een gat in de markt, dus als iemand zich geroepen voelt
In Nesselande zit Mamamo. Ik weet niet hoe het er is, want als bewust kinderloze vermijd ik dit soort tentjes Maar het is er altijd wel druk, dus het zal wel leuk zijn.
Weet iemand of je ergens bij Zuidplein of daar in de buurt kan printen?
Yoghurt barn is gesloten, failliet
De bibliotheek?
Hebben jullie nog een suggestie voor een goede kapper/colorist? Ik had een standaard kapper die me ook aangeraden was door het forum waar ik echt super.blij mee was, maar die is ineens dicht op alle dagen dat ik vrij ben en ze heeft maandenlang geen plek dus ben bang dat ik ondertussen ergens anders heen moet want mijn haar ziet er echt weer shitty uit inmiddels
Daf’s of Floating hair toevallig? Ik heb hetzelfde probleem helaas .
Ja floating hair idd! Echt zo jammer want ik vind haar zo fijn
Ja snap ik! Heb heel veel goede verhalen over haar gehoord. Ik heb hetzelfde met Daf’s, die heeft heel lang in dezelfde salon gewerkt ook als Floating hair. Fantastische kapster, maar ze werkt gewoon niet meer in het weekend.
Zo vervelend want het is ook zo’n proces om een goede kapper te vinden die weet wat je wilt ook, echt jammer!
Ja echt vervelend! Ik heb verder alleen een tip in Krimpen (Debbie bij SmileKappers), maar daar heb je niet zoveel aan denk ik helaas.
Jodie stains