Ik vind de euromast niet zo. Ik heb vooral het gevoel dat je betaalt voor de locatie. Ik heb daar nooit een brunch gedaan maar wel high tea en avond eten. Zou daar allebei niet voor terug gaan.
Ik laat mijn haar kleuren door Anja (ze is jonger en hipper dan haar naam doet vermoeden ) bij Hair and the City op de Mariniersweg.
Ik was juist op zoek naar een heel natuurlijk effect en dat doet ze echt briljant
Milou!! Te vinden op Treatwell
@Keroppi @kleinmaargroot nice! Dank je wel voor jullie reacties ik denk dat ik bij beiden even ga kijken!
@Wonderland ik zat ook te overwegen om een dag vrij te nemen, maar ze heeft echt zo lang geen tijd nog en mijn haar moet echt snel gebeuren want het ziet er gewoon niet uit haha
Haha ik speel soms met de gedachte (woon ook in Lansingerland) maar durf de stap niet te zetten. Het valt me in Rotterdam inderdaad tegen, ik wijk vaak uit naar de andere steden hier in de buurt.
Ja doe!! Dan kom ik elke week haha
Ik vind het echt zo jammer dat Le petit Jean nog steeds gesloten is
Ik ook!
Bespreek minstens 2x per week met een vriendin hoe lekker die pistache croissants waren.
Ik zit helemaal niet thuis in vergunningen-gedoe maar het is dus niet een kwestie van een juiste afzuigkap plaatsen ofzo (ik zeg maar wat?) als het zo lang duurt?
Jammer dat het op zoiets mis is gegaan
Ik heb erover nagedacht en je zou nu denken (door hoe lang het allemaal al duurt) dat het iets fundamentelers is, zoals dat ze er eigenlijk niet mochten bakken? Lijkt me bijvoorbeeld dat een ruimte aan bepaalde voorwaarden moet voldoen daarvoor. Een bakkerij verplaats je niet zomaar lijkt me en een ruimte is misschien ook niet eenvoudig of goedkoop bakkersproof gemaakt.
Dit is trouwens echt speculeren hoor voordat iemand het als waarheid aanneemt. Ik hoop gauw een update voorbij te zien komen want het is nu wel lang stil bij LPJ.
Jorindel hair studio! Hij zat eerst ook op dezelfde plek als Dafs en Floating hair en heeft nu zijn eigen salon op de nieuwe binnenweg. Hij is heel chill altijd, knipt super mooi en van wat ik altijd op insta zie qua kleuren vind ik dat ook echt heel mooi en natuurlijk gedaan!
Ja daar heb je zeker gelijk in. Als het iets groters is, lijkt me dan wel dat ze ons nu definitief kunnen laten weten van: jongens we moeten verhuizen want ruimte is niet geschikt, of; we gaan een hele grote verbouwing in.
Maar idd ook pure speculatie van mijn kant dus we moeten maar helaas geduld hebben voor nu!
En niet teveel aan de croissants denken
Bij Wolly op Noordplein hebben ze ook pistache croissants, als iemand die toko en de croissants nou gaat verkennen… Do report back!
Echt? Ik zag op hun insta wel de lavendel croissants (weet niet echt of dat lekker klinkt) maar pistache wist ik niet!
Wie weet ga ik daar wel even langs binnenkort
Ik meen me te herinneren dat ze voor de sluiting al hadden laten weten op zoek te zijn naar een nieuw pand in Noord/Blijdorp, maar ik weet niet meer of daar nog een specifieke reden bij stond.
@Twijfelaar Ik ben daar een paar keer geweest maar heb die croissant denk ik steeds over het hoofd gezien! Oh dat is ook niet erg zie ik aan @Wonderland 's reactie hieronder.
Weten jullie toevallig waar openbare jeu de boules-banen liggen in Rotterdam? Via Google is dat lastig te vinden. Ik bedoel dus geen zaken als Mooie Boules maar echt vrij buiten.
Sinds kort ligt er eentje op de Statenweg in Blijdorp, schuin tegenover Bistro Frère
Op de plek van Sappi (locatie Noord) komt nu wel een winkel van Mercedes van HHB zag ik net.
Geen Le Petit Jean helaas maar dus wel een nieuwe patisserie in de buurt.
Dat was helaas tijdelijk, ze hebben nu alleen de lavendel. Ook lekker, maar ik kwam voor de pistache helaas
Thanks! Ik heb hier uiteindelijk een afspraak gemaakt!
Leuk! Ben heel benieuwd wat je ervaring gaat zijn. Vind hem altijd zo lief en gezellig, maar niet de standaard kapper smalltalk zeg maar. En hij is echt al 4 jaar ofzo de enige die m’n haar mag knippen haha.