Hahaha nice! Ik ben ook benieuwd ik laat je sowieso weten hoe het was!
In het Lloydkwartier naast café Verhip
Dankjewel @coconutty en @Hola !
Als er nog meer mensen zijn die een vrije jeu de boulesbaan kennen, let me know
Zijn er hier mensen die padel spelen of dat graag zouden willen? Ik heb geen idee of ik het kan maar lijkt me dus heel leuk, vooral ook om buiten te zijn, dus meteen tweede vraag, waar kan dat? Feyenoord is binnen dacht ik?
Verder is het lastig om met 4 vrienden tegelijk een moment te plannen vrees ik, dacht misschien zijn daar wel whatsapp groepen voor of via een vereniging ofzo. Maar dacht vraag het hier eens!
Lijkt mij leuk! Ik heb het nog niet gedaan maar ik tennis wel. Volgens mij zijn er meerdere buitenbaden in en rondom Rotterdam: in blijdorp, Kralingen, Rhoon en Vlaardingen.
Jaa vind ik ook leuk! Heb ook niet echt een groepje, maar vind het wel super leuk om te doen (paar keer gedaan nu). Heb het tot nu toe alleen binnen gedaan, bij Capelle ad Ijssel en Bleiswijk.
Hier is nog een lijstje met banen in/rondom Rotterdam: Ontdek padelbanen in Rotterdam en omstreken - Weekends in Rotterdam
Nog nooit gedaan maar het lijkt mij wel heel leuk om te doen
@Musa ik ben vandaag naar jorindel Hairstudio geweest en ben er echt super blij mee! Ok was hij hartstikke aardig. Thanks voor de tip!
Hee ik was er vandaag ook haha
Accidental forummeeting
Nee joh! Hoe laat was jij er? Haha
Tien voor drie tot half vier ofzo haha, jij?
Ik was er om 3 uur! We waren sowieso in dezelfde ruimte haha kan niet anders
Hahaha wat toevallig. Ik heb alleen meegektegen dat je cappuccino wilde
Hahaha ja klopt! Dan weet ik denk ik wel wie je was want ik voelde me awkward toen ze van jou weg moest lopen om mijn cappucino te maken haha
Haha ja dat was ik
Ohhh neeee! Hahaha ik dacht echt nog van oh shit she hates me
Hahah nee joh!!
Wie heeft er nog tips voor restaurants waar je doordeweeks leuk/luxe kan lunchen. Hoeft niet ‘Michelin-ster’ luxe te zijn maar wel wat uitgebreider dan een broodje met een drankje.
Ik kijk vaak op heerlijk.nl voor leuke deals!