Weet iemand toevallig waar je iets van vriendschapsbandjes/geluksarmbandjes kunt kopen? Wil ze kopen voor mijn examenklas, dus ook weer niet te duur aangezien ik er 16 moet kopen. Ik dacht zelf bij Danny de cactus, dat zijn echt van die felgekleurde dingen, dus dacht kijk toch nog even verder. Maar ik weet dus niet zo goed waar?
Bij Lucardi misschien (in de koopgoot) daar hebben ze best goedkope armbandjes als je op de website kijkt, ook vriendschap-achtige bandjes. Ik weet niet of je dit bedoelt bijvoorbeeld
Ik heb een half jaar geleden bij Mystiek gelukspoppetjes gekocht in de winkel, ze hadden ook armbandjes, maar zie ze op de site niet staan.
Omg wat leuk dat jij daar allemaal bent geweest zeg, en soms zelfs meerdere keren lijkt me echt een geweldige hobby om te hebben
Voor mij komt dat misschien ook ooit als ik een baan vind straks
Waar bestellen jullie graag sushi? Ik heb al met de zoekfunctie gekeken maar dat waren wat oudere reacties dus wie weet iets nieuws.
kaiyo sushi is helaas dicht
Sushi bij de schuimspaan
Miso sushi heb ik recent geprobeerd en vond ik goed
Vandaag of voor altijd dicht? Ik vond kaiyo recentelijk minder dan in het begin… ben dus ook wel benieuwd!
Ik eigenlijk alleen bij Sushi Point (€€) en daarvoor alleen bij I Love Sushi (€). Ik vind de Vegan Lemon Ebi van Sushi Point heeeeeel lekker!
Permanent gesloten staat er op Google.
Tnx voor alle reacties!
Is iemand al bij bakkit geweest op de zwaanshals (van de winnaar van HHB)? Ziet er veelbelovend uit!
Restaurant tip: Diepnoord. Echt heerlijk gegeten net!
Waar kan ik het beste mijn nagels doen? Liefst een salon in Schiebroek/Hillegersberg of centrum (op een plek met goede OV verbinding ivm gebrek aan auto). Het zou de eerste keer zijn dat ik mijn nagels ga laten doen.
Ik vind Ryans Nails in het centrum heel goed (Venetiëpassage, achter de Meent)
Edit: Nails by Ryan is de echte naam zie ik
Heb net wat lekkers gehaald, ga het zo op werk proeven. Wordt vervolgd!
Iemand al bij Krozant geweest?
Ja ik! Had een hartige belegde croissant, vond het wel lekker, maar wel beetje aan de prijs voor wat het was. De croissant zelf was overigens heel lekker en had veel laagjes , maar combi met beleg niet heel spannend. Vond het zoete beleg en andere pastry’s er overigens goed uit zien, dus als ik nog een keer ga, ga ik daarvoor.
Ja ik! Ik had de special, was een croissant met banketbakkersroom en aardbeien. Was heel veel room (dus heb hem toch maar niet ter plekke opgegeten maar thuis haha), en vond ‘m lekker. Wel vond ik de croissant niet zo flaky, maar dat kan dus ook komen doordat ik die gevulde versie had. Wil nog een x een naturel of amandelcroissant bijv proberen om te kijken of die wel lekker flaky zijn (dat heel je broek zo onder zit zeg maar).
Die soort platte croissant met topping van witte chocola en rabarber van Harvest was trouwens echt goddelijk. Wil nog terug voor een cruffin. Ik vind het alleen altijd zo ongemakkelijk bij takeaway of mensen nu in de rij staan of gewoon aan het wachten zijn op een tafel.
Bakkit, 10/10. Boterkoek was geweldig. Collega’s ook lovend over Madeleines, chocoladekoek en de brownie. Lieve meiden in de winkel ook.
@crazyvibes @Bunnyslippers nu wil ik ook! Echt zin in een plain flaky croissant.
Ik woon bij Harvest om de hoek maar die rij?! Ik zie gewoon nooit geen rij. Niet te doen haha.
Eens over Bakkit! Moet de croissant nog proberen, maar de boterkoek en canelé vond ik iig al heel lekker! Croissant wafel vond ik ook een lekkere snack haha.
Woon ook om de hoek (zo benieuwd waar jij dan woont haha) en saaame. Ik ga alleen nog maar voor to go want vind de rij echt insane.