Bedankt!! Lief dat je hier nog aan dacht ik ga hier even in duiken!
Ja precies dit. Overigens is dit ook nog nooit van me verwacht (denk ik)… ik promoot overigens wel altijd de Rotterdampas en alle uitjes die je dan leuk samen kunt doen.
Nee dat doe ik niet. Ik heb geen Rotterdampas maar wel een Pathé-pas en ga soms ook met mensen die dat niet hebben en heb nooit voor iemand anders betaald haha.
Zelf korting pakken. Mensen kunnen zelf ook een kortingspas (Rotterdampas, museumkaart of wat dan ook) kopen. Ik wil mijn ouders of familie nog weleens op een uitje trakteren, maar dat is niet echt korting delen.
Weet iemand of de markt gewoon doorgaat vandaag? Ik wilde even fruit enzo halen, maar zie net dat zomercarnaval bij Blaak begint geloof ik.
Ik vind The Villy wel fijn. Is nieuw (onder Terraced Tower) en dus nog niet zo druk.
Je kunt in het café gedeelte beneden zitten maar boven is ook een echte co-working space waar je per minuut betaalt (koffie, thee, water en fruit inbegrepen). Die is nu ook nog heel rustig.
Rtc!
Wow?! Er is vandaag twee keer geschoten op de Coolsingel??? Vanmiddag en net om half 10 weer? Van beide schiet incidenten is de schutter ook nog niet gevonden? Echt bizar dit…
Ja doodeng! Was de eerste keer nog in de stad en niemand leek het door te hebben en liep nog rustig rond met kinderen en ik dacht echt brrr wil weg hier… Tweede keer helaas ook gewonden. Hoop dat iedereen hier veilig thuis is gekomen ![]()
Mijn vriend is in de stad en vind het echt niet zo fijn
. Voelt een beetje overdreven maar ik hoop toch dat hij zo thuis komt
‘Slaat om in een oorlogsgebied’ ![]()
Maritiem Museum, Kunsthal, Villa Zebra, Mini world, Ver van hier, Juffrouw van Zanten. In Kino heb je soms cry baby cinema. Je kunt dan naar een volwassen film met je baby/kindje.
Nails by Ryan is echt heel fijn inderdaad, ben er heel erg tevreden over! Denk dat ze komende maanden wel wat sneller vol zitten omdat de vrouw met zwangerschapsverlof gaat.
Ben een paar dagen in NL/Roffa en nav dit topic een afspraak gemaakt bij Jorindel voor knippen en verven, en ben echt megablij met het resultaat, dus bedankt voor de tips!
Deze limburger heeft vanmorgen besloten maar gewoon een heel weekend Rotterdam te doen ten tijde van Manya Festival (@kali ga je ooook?)
Hotel geboekt met bubbelbad en sauna op de kamer… Kan het wel hebben zo
Nu meteen dit topic ff doorspitten
Edit: even een update erboven omdat ik al een aantal berichten heb gekregen inmiddels en er iets loopt met een geïnteresseerde. Mocht dat niets worden laat ik het weten
Ik ga over 2 weken verhuizen en dat betekent dat mijn fijne appartement in Blijdorp per 1 september vrij komt
Ik kan zelf een nieuwe huurder aandragen, wellicht heeft iemand hier interesse?
Huurprijs zal zo’n 1000/1050 excl worden, ongeveer 67m2 met een tuintje. 1 slaapkamer, vlakbij het Vroesenpark
Het is particuliere huur, er zit niet een harde inkomenseis op maar ze zoeken wel naar bepaalde zekerheid, dat kan ook in de vorm van een vast contract, garantstelling etc
Stuur me vooral een bericht bij interesse dan kan ik meer informatie mbt verhuurder etc delen!
Hi, Ik kan je geen bericht toesturen maar ik heb wel interesse.
Hi! Ik heb ook wel interesse, maar het lukt niet om een bericht te sturen. Kun je mij een bericht sturen?
Ja een super fijne plek!!!
Wel zuur dat Manya festival verplaatst is dan ![]()