Rotterdammerts unite

Wat zijn fijne werkplekken? (Mag ook een koffie bar zijn.)

Hopper Noord (rustig, medium lekkere zoete snacks), Spirit (vooral vanwege het eten), Kula (fijn interieur, leuke locatie, lekker eten), de Stationshuiskamer (vooral vanwege het uitzicht naar de stationshal, eten vind ik medium)

Ik zit nu te werken bij Weena, op zich prima, muziek staat wel hard en akoestiek is niet optimaal.

1 like

Bedankt hiervoor!!

3 likes

Zelf geen ervaring mee, maar ik zag dat de stomerij waar ik last een colbert had weggebracht deze service wel aan biedt. Op de hoofdpagina staat ook dat ze evt ophalen en brengen, of dat je bijv wel zelf ophaalt etc. Prijs op aanvraag, dus misschien kan je even mailen of bellen voor meer info. Zaak ziet er netjes uit en de man achter de balie was ook vriendelijk.

https://wassalonrotterdam.nl/

WTF

2 likes

Hahaha ja ik zag dit op iemand z’n insta voorbij komen, echt wtf. Welke dominee heeft dit verzonnen?? Laten we anders gewoon in Handsmaid Tale klederdracht op die praalwagens staan.

4 likes

Voor mensen met Rotterdampas
Als je uitje gaat doen met iemand zonder kortingspas

• Deel je die korting met de ander
  • Deel je die korting niet met de ander

0 stemmers

Bij museum bijvoorbeeld waar je gratis in mag met Rdampas en de ander €16,50 : “betaalt” ieder dan zijn eigen ticket of deel je totaalprijs door twee?

Kon ook in gier topic hoor, maar ik denk dan wel van heb toch ook €65 voor die pas betaald die je er niet uithaalt als je korting steeds deelt :sweat_smile:

Oh geldt ook voor museumjaarkaart trouwens, bedenk ik me nu. Als je gaat met iemand zonder zo’n kaart.

1 like

Bedankt!! Lief dat je hier nog aan dacht ik ga hier even in duiken!

3 likes

Ja precies dit. Overigens is dit ook nog nooit van me verwacht (denk ik)… ik promoot overigens wel altijd de Rotterdampas en alle uitjes die je dan leuk samen kunt doen.

1 like

Nee dat doe ik niet. Ik heb geen Rotterdampas maar wel een PathĂŠ-pas en ga soms ook met mensen die dat niet hebben en heb nooit voor iemand anders betaald haha.

Zelf korting pakken. Mensen kunnen zelf ook een kortingspas (Rotterdampas, museumkaart of wat dan ook) kopen. Ik wil mijn ouders of familie nog weleens op een uitje trakteren, maar dat is niet echt korting delen.

1 like

Weet iemand of de markt gewoon doorgaat vandaag? Ik wilde even fruit enzo halen, maar zie net dat zomercarnaval bij Blaak begint geloof ik.

1 like

Ik vind The Villy wel fijn. Is nieuw (onder Terraced Tower) en dus nog niet zo druk.
Je kunt in het cafĂŠ gedeelte beneden zitten maar boven is ook een echte co-working space waar je per minuut betaalt (koffie, thee, water en fruit inbegrepen). Die is nu ook nog heel rustig.

1 like

Rtc!

Wow?! Er is vandaag twee keer geschoten op de Coolsingel??? Vanmiddag en net om half 10 weer? Van beide schiet incidenten is de schutter ook nog niet gevonden? Echt bizar dit…

1 like

Ja doodeng! Was de eerste keer nog in de stad en niemand leek het door te hebben en liep nog rustig rond met kinderen en ik dacht echt brrr wil weg hier… Tweede keer helaas ook gewonden. Hoop dat iedereen hier veilig thuis is gekomen :four_leaf_clover:

2 likes

Mijn vriend is in de stad en vind het echt niet zo fijn :sob:. Voelt een beetje overdreven maar ik hoop toch dat hij zo thuis komt

2 likes

‘Slaat om in een oorlogsgebied’ :roll_eyes:

Maritiem Museum, Kunsthal, Villa Zebra, Mini world, Ver van hier, Juffrouw van Zanten. In Kino heb je soms cry baby cinema. Je kunt dan naar een volwassen film met je baby/kindje.

1 like

Nails by Ryan is echt heel fijn inderdaad, ben er heel erg tevreden over! Denk dat ze komende maanden wel wat sneller vol zitten omdat de vrouw met zwangerschapsverlof gaat.

1 like