Rotterdammerts unite

Ben een paar dagen in NL/Roffa en nav dit topic een afspraak gemaakt bij Jorindel voor knippen en verven, en ben echt megablij met het resultaat, dus bedankt voor de tips!

1 like

Deze limburger heeft vanmorgen besloten maar gewoon een heel weekend Rotterdam te doen ten tijde van Manya Festival (@kali ga je ooook?)

Hotel geboekt met bubbelbad en sauna op de kamer… Kan het wel hebben zo :heart_eyes: Nu meteen dit topic ff doorspitten

5 likes

Edit: even een update erboven omdat ik al een aantal berichten heb gekregen inmiddels en er iets loopt met een geĆÆnteresseerde. Mocht dat niets worden laat ik het weten

Ik ga over 2 weken verhuizen en dat betekent dat mijn fijne appartement in Blijdorp per 1 september vrij komt
Ik kan zelf een nieuwe huurder aandragen, wellicht heeft iemand hier interesse?
Huurprijs zal zo’n 1000/1050 excl worden, ongeveer 67m2 met een tuintje. 1 slaapkamer, vlakbij het Vroesenpark
Het is particuliere huur, er zit niet een harde inkomenseis op maar ze zoeken wel naar bepaalde zekerheid, dat kan ook in de vorm van een vast contract, garantstelling etc

Stuur me vooral een bericht bij interesse dan kan ik meer informatie mbt verhuurder etc delen!

11 likes

Hi, Ik kan je geen bericht toesturen maar ik heb wel interesse.

Hi! Ik heb ook wel interesse, maar het lukt niet om een bericht te sturen. Kun je mij een bericht sturen?

1 like

Ja een super fijne plek!!!

Wel zuur dat Manya festival verplaatst is dan :fearful:

Ja huilen. Beter komt Asake in december ook gewoon :weary:

Ga evengoed wel die kant op volgende week. Beetje winkelen en vooral veel vreten denk ik haha.

1 like

Iemand een goede plek voor biab? Liefst in centrum/station area

Wat vinden jullie de beste lunch-zaak in Rotterdam die aan vlg punten voldoet;
Veel keuze broodjes. Niet al te duur en leuke plek om te zitten

Bun. Maar de ambiance is wel heel casual haha. Maar de broodjes zijn wel echt heel lekker. Il capo vind ik ook lekker maar dat zit in Kralingen en Hillegersberg.

4 likes

Bij heilige boontjes hebben ze best wat broodjes en ik verbaasde me over de prijs! Vindt het verder niet de beste of meest gezellige plek, maar wel chill!

Verder kun je bij baker & moore eindeloos kiezen qua samenstelling van je broodje, ook wel fijne sfeer. Terras alleen niet mega gezellig zo aan de Westblaak.

4 likes

La vita e Bella!

4 likes

Nails by Ryan

Iemand hier die toevallig weet of de Sportcity locaties in het centrum en Blijdorp fijner zijn dan de Basic Fit locaties in het centrum?

M’n Basic abbo loopt over 2 maanden af en ik vind eigenlijk alleen de Basic in Kralingen echt fijn en die is gewoon te ver voor waar ik nu woon. Maar ik vind die op de Lijnbaan en bij Centraal zo verschrikkelijk druk elke keer. En tijdens het warme weer ook een beetje vieze zweethokken. Is Sportcity toevallig iets fijner en rustiger? Of vergelijkbaar? Anders wordt het TrainMore denk ik maar die zijn weer flink stuk duurder.

De schoenmaker naast de plus in Blijdorp kan dat denk ik. Hij heeft mijn niks een nieuwe zool gegeven, de oude zool was helemaal ingescheurd.

@En_17_Anderen De schoenmaker op de Rodenrijselaan doet dit ook wel denk ik. Hij heeft al meerdere sneakers van mij gemaakt, o.a. de zool opnieuw vast gestikt.

1 like

:raising_hand_woman:t2: Sorry ben ik weer hoor, haha. Waar kun je een beetje leuk uitgaan hier? Liefst een plek waar ze (ook) afro/amapiano draaien

Bird heeft wel regelmatig feestjes met die muziek en vind ik wel een relaxte plek en niet met alleen jonkies ook

2 likes

Weet iemand of de Mango op de Lijnbaan weer open is? Die werd verbouwd.