Nee helaas nog dicht
Heeft iemand een goede aanbeveling voor ‘t laten zetten van hairextensions?
Zie het nu op haar insta, wat jammer zeg
Zoek je verven of knippen?
Oké help! Ik heb zondag een date en we willen ergens ff iets eten. Denk dat het wel verstandig is te reserveren ergens aangezien het weekend is. Maar ik weet dus niet waar?! Met vrienden heb ik wel vaste plekken maar wil een date wel meenemen naar echt een leuke plek zeg maar haha, hij komt niet uit Rotterdam dus voel de pressure een goede gids te zijn
Heeft iemand een aanrader? Gewoon beetje chill qua sfeer, eerder dat het meer relaxed hapje eten is dan uitgebreid dineren zeg maar. Alleen ook weer niet zo tering druk als bijv supermercado.
Oja liefst met goeie vega opties en beetje centrum, dat het chill te lopen is vanaf de zalmtoren (daar parkeert hij).
Dat is wel lekker! Maar vind dat wel echt duuuur haha, of ligt dat aan mij? De zijn trouwens ook altijd dicht op zondag dus dat valt af…
Botanero misschien?
Jaaa ik zou voor water taxi gaan en naar Deliplein gaan. Burro e Salvia of Deli Bird zoals @Wonderland zegt!
Bambu Kitchen (in het zijstraatje van Dudok)! Relaxte sfeer, betaalbaar, ook lekkere vega-opties. En to share, dus da’s hartstikke date-geschikt vanaf Zalmtoren wel stukje lopen, maar als je via Leuvehaven - Binnenrotte - Meent loopt ziet hij ook nog leuk stukje Rotterdam.
Het zijn wel de Wereldhavendagen, dus op en rondom het water zal het wel druk zijn Wel gelijk de full experience.
Klaargemaakt en Loos vind ik hier ook wel goede opties voor
Edit: Oh sorry ik zie nu geparkeerd bij Zalmtoren, dan is Klaargemaakt wel een beetje uit de richting
Bar Berta!
Is ook best wel prijzig toch?
Ik kan het via google niet vinden en weet ook niet of het hier past want het was tussen Delft/Rotterdam/Gouda ongeveer in: maar ik ben op zoek naar een soort theehuis/tuin/restaurant waar ik ooit geweest ben.
Het lag aan een provinciale weg waar veel mensen fietsen en wandelen in de natuur. Echt zo’n plek waar mensen op zondag zelfgebakken taart/koffie/lunch komen eten met lekker weer. Een grote tuin met verschillende hoekjes en een restaurant waar je binnen kunt zitten. Er liepen ook veel vogels en kippen.
Ik heb serieus heel google maps al uit zitten pluizen maar ik kom het niet tegen. Het is dus noord/west van Rotterdam richting Delft/Den Haag.
Iemand een idee?
Zou het Café du Midi in Delfgauw kunnen zijn? Ben daar maar 1x geweest, maar zit wel midden in een natuur/recreatiegebied en heeft een afgezet stukje met kippen en geitjes.
Ja ik denk toch dat het dit was! Had hem al eerder bekeken via google, maar zag toen veel “avondeten” en vond dat niet passend, maar zie nu inderdaad de tuin op de foto.
Dankjewel!
Als iemand meer van zulke plekken weet rond Rotterdam dan houd ik me aanbevolen! Altijd leuk voor de burgerlijke zondaagse uitjes
Je hebt in het park bij Schiebroek Pluktuin Natuurtalent. Ik heb alleen een aantal keer in de tuin gezeten, weet niet hoe het er binnen uitziet.
Beetje verder maar koffiepunt 40 misschien
Ben er zelf nooit geweest maar Belevenisboerderij Schieveen schijnt heel leuk te zijn, vooral met kinderen maar je kan er volgens mij ook goed zitten op een terras geloof ik.
Denk niet dat het hem is, maar wel in de zelfde categorie: de Buurvrouw in Maasland daar tegenover heb je hoeve Bouwlust, een boerderij waar je rond kan kijken.
Je hebt daar niet zo’n leuk terras. Binnen is het wel prima, je zit dan in een stal.