Het zijn wel de Wereldhavendagen, dus op en rondom het water zal het wel druk zijn
Wel gelijk de full experience.
Klaargemaakt en Loos vind ik hier ook wel goede opties voor
Edit: Oh sorry ik zie nu geparkeerd bij Zalmtoren, dan is Klaargemaakt wel een beetje uit de richting
Bar Berta!
Is ook best wel prijzig toch?
Ik kan het via google niet vinden en weet ook niet of het hier past want het was tussen Delft/Rotterdam/Gouda ongeveer in: maar ik ben op zoek naar een soort theehuis/tuin/restaurant waar ik ooit geweest ben.
Het lag aan een provinciale weg waar veel mensen fietsen en wandelen in de natuur. Echt zo’n plek waar mensen op zondag zelfgebakken taart/koffie/lunch komen eten met lekker weer. Een grote tuin met verschillende hoekjes en een restaurant waar je binnen kunt zitten. Er liepen ook veel vogels en kippen.
Ik heb serieus heel google maps al uit zitten pluizen maar ik kom het niet tegen. Het is dus noord/west van Rotterdam richting Delft/Den Haag.
Iemand een idee?
Zou het Café du Midi in Delfgauw kunnen zijn? Ben daar maar 1x geweest, maar zit wel midden in een natuur/recreatiegebied en heeft een afgezet stukje met kippen en geitjes.
Ja ik denk toch dat het dit was! Had hem al eerder bekeken via google, maar zag toen veel “avondeten” en vond dat niet passend, maar zie nu inderdaad de tuin op de foto.
Dankjewel!
Als iemand meer van zulke plekken weet rond Rotterdam dan houd ik me aanbevolen! Altijd leuk voor de burgerlijke zondaagse uitjes ![]()
Je hebt in het park bij Schiebroek Pluktuin Natuurtalent. Ik heb alleen een aantal keer in de tuin gezeten, weet niet hoe het er binnen uitziet.
Beetje verder maar koffiepunt 40 misschien
Ben er zelf nooit geweest maar Belevenisboerderij Schieveen schijnt heel leuk te zijn, vooral met kinderen maar je kan er volgens mij ook goed zitten op een terras geloof ik.
Denk niet dat het hem is, maar wel in de zelfde categorie: de Buurvrouw in Maasland daar tegenover heb je hoeve Bouwlust, een boerderij waar je rond kan kijken.
Je hebt daar niet zo’n leuk terras. Binnen is het wel prima, je zit dan in een stal.
Die is inmiddels dicht, en ligt de verkeerde kant op van wat @ellegirltalk beschrijft. Wat grappig dat je dat kent trouwens, het lag echt in the middle of nowhere.
Ik moet denken aan een plek in Voorschoten, kan het daar zijn?
Oh zonde! Ja van Sophie van youtube
le souq? wel stukje lopen maar wel super gezellig en lekker
Ik wil juist thuis wat rust pakken (drukke week met twee ouderavonden), maar ik wil wel even kwijt dat ik dit een super leuk idee vind
Ik heb een vraagje over het treinstation bij de Kuip.
Op wedstrijddagen rijdt daar een sprinter maar is dat ook voor ‘gewone’ passagiers of wordt je direct het stadion ingeleid vanaf de trein?
Is ook voor gewone passagiers, hij maakt gewoon een extra stop.
Ik wil volgend weekend met een vriendin wat eten in Rotterdam en dan beetje barhoppen/mogelijk naar een feestje. We woonden allebei ongeveer tot 10 jaar geleden in Rdam dus we kennen de stad goed, maar we hebben geen idee van alle nieuwe plekken.
Mijn idee was om rondom het Deliplein wat te eten en daarna, via de watertaxi, onze weg richting Witte de with te drinken. Het gebied rondom coolhaven vind ik ook leuk, dus misschien daar nog even heen. Is dit een leuke route? Zo ja, hebben jullie tips voor een bar of restaursnt? Of juist meer richting noord?
Heeft iemand tips/aanraders voor een massagesalon?
Het gaat specifiek om een zwangerschapsmassage. Ik zit nu te kijken naar weleda cityspa of qoqo,