Rotterdammerts unite

Die is inmiddels dicht, en ligt de verkeerde kant op van wat @ellegirltalk beschrijft. Wat grappig dat je dat kent trouwens, het lag echt in the middle of nowhere.

Ik moet denken aan een plek in Voorschoten, kan het daar zijn?

Oh zonde! Ja van Sophie van youtube

le souq? wel stukje lopen maar wel super gezellig en lekker

Ik wil juist thuis wat rust pakken (drukke week met twee ouderavonden), maar ik wil wel even kwijt dat ik dit een super leuk idee vind

1 like

Ik heb een vraagje over het treinstation bij de Kuip.
Op wedstrijddagen rijdt daar een sprinter maar is dat ook voor ‘gewone’ passagiers of wordt je direct het stadion ingeleid vanaf de trein?

Is ook voor gewone passagiers, hij maakt gewoon een extra stop.

2 likes

Ik wil volgend weekend met een vriendin wat eten in Rotterdam en dan beetje barhoppen/mogelijk naar een feestje. We woonden allebei ongeveer tot 10 jaar geleden in Rdam dus we kennen de stad goed, maar we hebben geen idee van alle nieuwe plekken.

Mijn idee was om rondom het Deliplein wat te eten en daarna, via de watertaxi, onze weg richting Witte de with te drinken. Het gebied rondom coolhaven vind ik ook leuk, dus misschien daar nog even heen. Is dit een leuke route? Zo ja, hebben jullie tips voor een bar of restaursnt? Of juist meer richting noord?

Heeft iemand tips/aanraders voor een massagesalon?

Het gaat specifiek om een zwangerschapsmassage. Ik zit nu te kijken naar weleda cityspa of qoqo,

1 like

Ik vind Praktijk M achter Rdam CS heel fijn!

1 like

Ik ben naar de Weleda city spa in Hilligersberg geweest met 37 weken ofzo. Het was geen speciale zwangerschapsmassage maar bij reservering aangegeven dat ik zwanger was en daar werd supergoed mee omgegaan. Was een fijne massage. Ik lag vooral op m’n zij

Goed om te lezen! En ze hebben dat nu wel zag ik online! Ik kan alleen niet zo lang op één zij meer liggen :sweat_smile:. Maargoed als ik aangeef dat ik wil draaien moet dat vast geen probleem zijn

O wat goed dat ze dat nu hebben! Nee komt idd vast goed, volgens mij wisselde ik ook af. Ik vond het het geld iig waard, was fijn om in de laatste weken nog even iets voor mezelf te doen

2 likes

Mijn zusje zoekt dringend een kamer/studio/iets wat enigszins betaalbaar is in Rotterdam, iemand een tip?

Weet iemand wat fijne werkplekken zijn (met goeie WiFi)?

1 like

Ik vind het altijd wel fijn bij backyard, daar boven kun je uren zitten zonder dat je ze iedere 20 min langskomen voor een drankje (sterker nog; je moet naar beneden lopen)
 maar weet niet of je cafeetjes bedoelt

2 likes

Weet iemand hier of je bij de Amazing Oriental op Zuidplein ook sushi kan afhalen? Of is het alleen ter plekke eten? Kom er niet helemaal uit via google, maar kan me herinneren dat ik het wel eens heb gezien bij iemand. En is het ĂŒberhaupt lekker haha?

1 like

Heb ze het wel zien meenemen, of het lekker is weet ik niet, zelf nog niet geprobeerd

1 like

Yes je kon meenemen idd. Kwaliteit was wel oké, maar niet persé heel lekker. Vond het niet voor herhaling vatbaar helaas.

Een echt goede werkplek vond ik de co-working space van The Villy. Je betaalt per minuut (koffie thee en water inbegrepen). Echt goede verstelbare bureaus en bureaustoelen.

1 like

Kula, Altstadt (grote leestafel waar je rustig kan zitten en niet de hele tijd hoeft te bestellen), Diner at Donner, The Tea Lab (hier kan je boven zitten en moet je zelf naar beneden om te bestellen), UEB (mits niet te druk en altijd gedoe om een stopcontact), Dudok (aan de leestafel), de bieb, Douwe Egberts Café Delftse Poort (hier zitten veel mensen te werken, er zijn veel stopcontacten en je kan ook ruimtes huren om alleen te zitten of te vergaderen).

2 likes