Ben geslaagd voor postelein bij de Gimsel. Dank voor de tip!
Bertmans en backyard zijn allebei ook hondvriendelijk!
Mijn vrouwelijke huisarts heeft de parktijk overgedragen aan haar mannelijke waarnemer, wat nu dus mijn huisarts wordt. Vast een aardige man, maar ik wil een vrouw als huisarts. Heeft iemand een tip voor een fijne vrouwelijke huisarts in omgeving Rotterdam Alexander?
Yes me! Praktijk Neshat in Lage land. Het is een echtpaar, maar bij het maken van de afspraak vraagt de assistente altijd of je een voorkeur hebt voor de man of vrouw.
Ah zo leuk! Ik woon niet meer in Rotterdam maar anders was ik zeker even langsgegaan, ik kwam er altijd graag.
Veggie in Crooswijk/Kralingen.
Ik zit in Ommoord bij het gezondheidscentrum wat bij metrostation Romijnshof zit. Weet niet of dat teveel uit de richting is, maar daar zitten diverse vrouwelijke huisartsen.
De mijne is fijn maar die is na uitval aan het opbouwen en zal waarschijnlijk geen nieuwe patiënten aannemen.
@Barbie @Keroppi Thanks! Neshat is om de hoek dus dan ga ik voor die. Romeynshof zou ook kunnen maar ik zoek echt een specifieke naam van een fijne.
Ik zit bij een hele fijne, Sandra Quezada bij Helianth (ook Lage land). Het is een antroposofische huisartsen praktijk maar zij zelf is dat niet, ze kijkt altijd heel goed mee en verwijst snel door (niet dat antroposofische dokteren dat niet doen, maar ze kijken meer naar het geheel blabla).
Vrij jonge dame maar heel ervaren, begripvol, toegankelijk communicatief sterk
(Zie hierboven dat je al paar tips had maar wie weet als dat vol is)
@Clivebixby je hebt daar niet echt een werkplek of bibliotheek zoals je in het centrum of bij CS boven hebt. Zulke voorzieningen lopen een beetje achter in oost haha. Ik zoek nog een goeie bakker bijv maar dat is ook lastig
Dan meeste kans bij bijv Laplace of een ander café in/rond het Alexandrium?
Oh dat klinkt ook wel goed! Spreekt zij goed Nederlands? Ik zag op de website dat ze haar studie in het buitenland heeft gedaan en aangezien ze nog jong is… Ik vind het wel fijn om met mijn huisarts in het NL en niet Engels te hoeven spreken.
Vlg mij heeft ze ook hier gestudeerd!
Ja ze spreekt gewoon goed NL (je hoort het wel klein beetje a la Máxima omdat ze op latere leeftijd hierheen is gekomen) maar vind haar heel erg fijn, wat mijn hulpvraag of klacht ook is. Ik heb sinds kort een chronische ziekte en dan denkt ze ook heel fijn mee, ze neemt me altijd heel serieus
Ah dat klinkt fijn, dankjewel!
Ik wil mijn verjaardag misschien een keertje uit ergens in Rotterdam gaan vieren. Ik zat eerst te denken aan zo’n karaoke bar ruimte, maar echt fucking irritant hoe die booths op alle beste tijden al helemaal uitverhuurd zijn Weten jullie misschien leuke plekjes om een verjaardag met wellicht 10+ man zo te vieren?
Mooie Boules misschien? Lekker eten, beetje Jeu de Boules doen en je kan ook karaoke doen! Volgensmij hoef je ook niet een booth te reserveren daar dacht ik. Maar niet 100% zeker. En je kan altijd nog naar Dikke Mic daarna, dat zit in dezelfde straat.
Seoul Sista. Je reserveert per 2 uur (18-20-22) maar zaterdag 20u is al wel snel vol. Je kan eronder korean bbq doen, misschien leuk om te combineren.
@lisaanna @Kauai Bedankt voor de tips! Ik zat idd ook naar deze twee te kijken! Is het te doen bij boules om wat drankjes etc. te doen als je niet reserveert? Bij Seoul zal het wel noodzakelijk zijn denk ik. Ik heb nu echt nog geen idee hoeveel mensen te verwachten, want mijn verjaardag valt in de kutste maand van het jaar dus heb sowieso altijd mensen die afzeggen
Mooie Boules durf ik niet te zeggen! Een baan moet je sowieso reserveren, voor alleen drankjes weet ik het niet. Bij Dikke Mic ben ik toen wel naar binnen gelopen zonder te reserveren, dat was prima toen.
Er is pas een nieuwe karaokebar geopend, Duke of Tokyo! Misschien heeft die nog plek?
Voor drankjes kan je gewoon binnenlopen! Een jeudeboulesbaan moet je reserveren, de karaokekamer kan je gewoon in lopen. Als je met een groter gezelschap bent is reserveren (zodat je een eigen tafel hebt) wel handig, maar ook zonder resevering is het zeker te doen! Superleuke locatie, en het eten vind ik er ook echt heel goed. Ongevraagde tip: patatje rendang
@lisaanna Ik ga morgen waarschijnlijk met een vriendin daar even een kijkje nemen! Ga binnenkort maar even rondvragen wie er allemaal op mijn verjaardag willen komen haha en dan kijken wat het beste past. Bedankt voor de tip!
@anon48189714 Ja! Daar wou ik dus zo graag heen maar het zit al helemaal vol op de beste tijden helaas
@djodie thanks! Denk dat ik zeker wat ga reserveren als het een grotere groep wordt en zal het patatje rendang morgen eens proberen haha