Rotterdammerts unite

@Wonderland ik zal hier eens naar kijken. Heb helaas nog niks gepland. Boules was vol op zaterdag dus dat heb ik ook nog steeds niet kunnen bekijken :weary:

Vandaag opent Station Bergweg, ik kan helaas niet, maar als iemand nog geen eetplannen heeft vandaag mss een tip!

5 likes

Heeft iemand wel eens bij Nerello gegeten?

1 like

Ja, ik kijk hier echt naar uit!! Hoge verwachtingen haha, dus kan hopelijk snel gaan.

2 likes

Ohhh klinkt wel leuk! Bedankt voor de suggesties! Ik zal ze zeker even bekijken. En nou ja in het ergste geval qua reserveren, want ik ben weer heel laat natuurlijk, kan het altijd nog gewoon bij mij thuis anders haha.

1 like

Ik ben vandaag voor het boodschappen doen even door Station Bergweg gewandeld, het was er gezellig druk! Heb een amandel croissantje gehaald bij Le Petit Jean, hij is erg lekker.

7 likes

Wat lijkt me dit een geweldige baan!!
https://www.instagram.com/p/C2Zb9vuIiu7/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=ZDNlZDc0MzIxNw==

Geen idee waarom hij niks laat zien, maar ze zoeken dus mensen bij Le Petitjean

ik vind die popup van divine maia bij wah nam hong in de markthal echt zo nice. zulke lekkere ‘bijzondere’ drankjes, chocola en taartjes enzo en die vrouw die daar altijd werkt is ook zo lief

2 likes

Heeft iemand aanraders waar je een wijnproeverij voor 2 personen kunt doen op een leuke plek ‘‘s avonds? Dus niet met een groep van minimaal x aantal personen.

Weet iemand een leuk tentje/kroegje waar live muziek is op een vrijdag? Een beetje Murphy’s vibes, maar niet Murphy’s haha. Het is daar vaak zo druk.

1 like

Proef bij Platenburg!

2 likes

Ik wil misschien voor mijn verjaardag iets afhuren om een feest te geven. Ik heb nog niet serieus geteld maar grove schatting is tussen de 50 - 100 man en ook wel de optie om te dansen.

Wie heeft er goede tips, voorkeur wel voor centeum Rotterdam :slight_smile:

1 like

Vrienden hadden een dergelijk feestje bij Vader Kleinjan café gedaan, was erg leuk!

3 likes

Ik was vandaag even bij station Bergweg maar jeetje wat een prijzen. Een sandwich pastrami (wel heel dik belegd) is 19,50 en een kleine smash burger en friet erbij 17,50 :scream:

2 likes

Ik moet er nog langs gaan, is het een soort Foodhallen?
En was het wel lekker, prijzen horeca zijn overall vrij duur valt me best tegen haha

Ja gewoon zoals foodhallen maar wel kleiner. En voor mijn gevoel wel echt een stuk duurder. Sfeer is leuk en smash burger en friet was prima, maar niet dat geld waard :sweat_smile:

Nee dit, eens, wij hadden ook een burger en die vond ik oke. De akoestiek vond ik belabberd. Zou er zelf alleen voor petit jean heen gaan :slight_smile:

Ik heb het ooit gevierd in Up:Town aan de glashaven (niet die toren, maar dat restaurant). Wel echt sfeer en je kunt goed een dans gedeelte doen en ook nog bij de bar wat zitten… lekkere hapjes ook en mooi uitzicht op het water

2 likes

Ja een soort Foodhallen maar een stuk kleiner. Daardoor wel knusser vind ik. Bij de foodhallen heb je echt een paar dode stukken. Maar inderdaad echt duur en druk. Vooral bij Petit Jean. Had het gevoel dat de halve Foodhal gevuld werd door hun rij.

1 like

Ja komt ook omdat het volgens mij de enige plek is waar je koffie kan halen. Aangezien ze die ook goed zetten met een goed apparaat kost het ook nog best wat tijd per kopje koffie/ flat white etc haha.

Ik vond de burger met paling en XO wel echt fantastisch, maar die prijzen zijn wel echt heel hoog. Ook leuke mensen en lekkere biertjes bij die Eurobrouwers. De sfeer vond ik wel echt heel erg leuk en knus, maarja, met dat soort prijzen zal het voor mij niet een vaste stek worden.

3 likes