Weet iemand een leuk tentje/kroegje waar live muziek is op een vrijdag? Een beetje Murphy’s vibes, maar niet Murphy’s haha. Het is daar vaak zo druk.
Proef bij Platenburg!
Ik wil misschien voor mijn verjaardag iets afhuren om een feest te geven. Ik heb nog niet serieus geteld maar grove schatting is tussen de 50 - 100 man en ook wel de optie om te dansen.
Wie heeft er goede tips, voorkeur wel voor centeum Rotterdam ![]()
Vrienden hadden een dergelijk feestje bij Vader Kleinjan café gedaan, was erg leuk!
Ik was vandaag even bij station Bergweg maar jeetje wat een prijzen. Een sandwich pastrami (wel heel dik belegd) is 19,50 en een kleine smash burger en friet erbij 17,50 ![]()
Ik moet er nog langs gaan, is het een soort Foodhallen?
En was het wel lekker, prijzen horeca zijn overall vrij duur valt me best tegen haha
Ja gewoon zoals foodhallen maar wel kleiner. En voor mijn gevoel wel echt een stuk duurder. Sfeer is leuk en smash burger en friet was prima, maar niet dat geld waard ![]()
Nee dit, eens, wij hadden ook een burger en die vond ik oke. De akoestiek vond ik belabberd. Zou er zelf alleen voor petit jean heen gaan ![]()
Ik heb het ooit gevierd in Up:Town aan de glashaven (niet die toren, maar dat restaurant). Wel echt sfeer en je kunt goed een dans gedeelte doen en ook nog bij de bar wat zitten… lekkere hapjes ook en mooi uitzicht op het water
Ja een soort Foodhallen maar een stuk kleiner. Daardoor wel knusser vind ik. Bij de foodhallen heb je echt een paar dode stukken. Maar inderdaad echt duur en druk. Vooral bij Petit Jean. Had het gevoel dat de halve Foodhal gevuld werd door hun rij.
Ja komt ook omdat het volgens mij de enige plek is waar je koffie kan halen. Aangezien ze die ook goed zetten met een goed apparaat kost het ook nog best wat tijd per kopje koffie/ flat white etc haha.
Ik vond de burger met paling en XO wel echt fantastisch, maar die prijzen zijn wel echt heel hoog. Ook leuke mensen en lekkere biertjes bij die Eurobrouwers. De sfeer vond ik wel echt heel erg leuk en knus, maarja, met dat soort prijzen zal het voor mij niet een vaste stek worden.
Oja ik wilde wijn maar mijn vriend ging naar Eurobrouwers dus hij haalde daar ook wijn en die was heel smerig haha. Was wel te verwachten
Zij heeft nu dr eigen zaak bij Beursplein en ben echt heel tevreden na m’n knippen en verven afgelopen week!! Vind de zaak ook stuk chiller dan in west. Dus tip voor iedereen die een kapper zoekt.
Ahhh wat mooi om te horen! Ik miste haar al bij Jorindel
Ja, kan haar ook echt aanraden, was vorige keer echt mega tevreden (toen nog bij Jorindel, ook nav tip hier in het topic)! Ik ben binnenkort weer een paar dagen bij mijn ouders en heb ook alweer een afspraak gemaakt ![]()
Weet iemand een koffietentje met lekkere loungestoelen waarin je kan wegduiken met een boek? Ik ben het zat om op die houten pijnbanken te zitten als ik ff alleen op pad ben.
Ik weet alleen dat dat tentje in Donner een paar banken heeft en Sissy Boy heeft ook best chille lounge stoelen, verder lees ik graag mee!
Misschien café at Home? Die hebben wel wat staan en heeft een ongedwongen sfeer waar je lang, lekker kunt blijven zitten.
In mijn beleving heeft Anne en Max ook oké stoelen beneden staan. En bij served (bij Hofplein) ook, maar of je daar lekker lang kan zitten, betwijfel ik.
Is dat een gastvrije plek dat je gewoon binnen kan komen en lekker kan zitten zonder dat er echt iemand op je let? Ik heb het idee dat mensen hier vooral komen voor georgsniseerde activiteiten, maar zelf lekker rustig lezen kan dus ook? (Ik denk geen lekkere koffie, of wel?)
@Schrodinger ik vind The Tea Lab hiervoor wel chill! Pijnlijke houten stoeltjes zijn er ook
maar ook genoeg chill stoelen.
Served bij Hofplein vind ik ook een aanrader! Lekkere koffie en lunch. Denk dat mensen normaal gesproken niet zo lang blijven hangen daar, maar ik zat wel prima.
Ik houd er van als je beetje anoniem ergens met goede koffie/lekkere lunch of taart kan zitten lezen dus ben ook altijd op zoek naar tips!
Iemand wel eens bij voor de Japanse high tea bij Jushi Cafe geweest? Is het wat? Ik zie maar een paar reviews online en ook niet allemaal recent dus geen idee of het wat is.
Hi, ik zoek een leuk restaurantje voor van de week. Het is voor het jubileum van mij en mijn vriend, dus het liefst een beetje een romantische setting, maar ik weet dat dit misschien een beetje teveel gevraagd is, dus i.i.g. een leuke setting. Het moet in Rotterdam zijn, het liefst dichtbij het centrum omdat ik vanuit werk kom, maar mocht het oost/west/noord zijn dan is dat ook prima. Ik eet vega dus er moeten ook genoeg vega opties zijn. En qua prijs: graag een middenmoter. Heeft iemand een tip? Maybe @Bunnyslippers