Mevrouw meijer? Misschien wat aan de dure kant maar wel heel leuk en romantisch
Klaargemaakt ![]()
Zou ook mijn tip zijn! Dichtbij CS, makkelijk parkeren en veel vega opties
Sluit me hier ook bij aan! Romantische setting is er, veel vega opties, leuke bediening etc. Ben er nav tips van hier afgelopen week geweest, en had wat puntjes maar vooral een heel goede avond. Prijs kwaliteit verhouding ook dik in orde.
Vega vind ik nog best lastig in Rotterdam. Ik wil zelf nog heel graag een keer naar restaurant Rotonde, maar volgens mij liggen de prijzen daar ook iets hoger.
Ben benieuwd waar je uiteindelijk geweest bent! Ik heb ook echt even behoefte aan sauna namelijk maar kom er met Google niet echt uit…
John reed is permanent gesloten? En verder vind ik zo geen gym of hotel waar je alleen sauna/zwemmen/wellness kan boeken ![]()
Ik vind het bij Bertmans altijd lekker vega eten. Niet super romantisch maar wel warm licht en fijne sfeer. Of Mangiare? Heerlijk Italiaans, de vestiging in noord is vrij licht en open, ik ben niet bij de locatie in het centrum geweest.
Misschien is just rotterdam wat voor je
Het is carricisch fine dining en juist vega en vegan
Ik ben uiteindelijk eerst met classpass (gratis eerste maand) naar sportclub de uitweg geweest, maar nu toch een flex abo op sportcity zonerhofstraat genomen. Niet mega groot maar echt prima sauna vind ik! Heb dr al meerdere keren in gezeten haha
Ik ben er nooit geweest dus met dat kan ik je niet helpen. Maar ik zag toevallig vandaag in iemand zijn instastories een Japanse high tea voorbij komen bij Round&Round. Zag er goed uit!
Masa op de ‘s gravendijkwal, al is die wel wat duurder
Ik ben ook nog heel benieuwd naar deze. Is het een beetje authentiek, of meer fusion?
Heel authentiek!
traditionele gerechten zoals tamal en aguachile en ingrediënten zoals nopal en mole maar wel wat moderner. Een soort upgrade. Het doet me heel erg denken aan de moderne restaurantjes in Mexico stad, ook de inrichting. Ook de enige mezcaleria in Rotterdam volgens mij!
Ik wil ook nog steeds naar Rotterdam maar laatst wilde ik - vier weken van te voren!- reserveren en was er alleen een tijdslot van 17.00 tot 19.15 beschikbaar…
Thanks but no thanks.
volgens mij zijn zij opnieuw geopend, is in nishi toch? ik heb niet het idee dat het heel authentiek is, de eigenaars zijn ook niet japans dus dan ga ik al gauw twijfelen haha. maar volgens mij worden best veel japanse plekken gerund door chinese of nederlandse eigenaars
Ik heb er vorige week gegeten en blijf denken aan de tostada’s en het gefermenteerde ananas-drankje ![]()
Heeft iemand hier misschien tips voor leuke kidsproof lunchplekken op korte (loop)afstand van het Nieuwe Luxor Theater? ![]()
Met speelhoek of gewoon ruim/gezellig?
Bij het Luxor zelf zit een zaak, die hebben wel wat speelgoed. Ik vind hotel new york leuk, veel te zien en je krijgt een kleurplaten ;). Bagels en beans is ook wel aan te lopen. Geen speelhoek, maar wel chill.
Edit: O en de foodhallen misschien. Ruim, veel keuze, je kunt gaan wanneer je wil.
Geen speelhoek en het is wel klein, maar ik zie bij Kopi Soesoe best vaak gezelschappen met kinderen zitten (heb ze zelf niet), heel leuk tentje!
Jordy’s Bakery heeft een speelhoek, verder kopi soesoe en Namaste (zitten naast elkaar) ook erg leuk. Als het lekker weer is, is het Deliplein sowieso top met veel spelende kinderen!