Heel authentiek! traditionele gerechten zoals tamal en aguachile en ingrediënten zoals nopal en mole maar wel wat moderner. Een soort upgrade. Het doet me heel erg denken aan de moderne restaurantjes in Mexico stad, ook de inrichting. Ook de enige mezcaleria in Rotterdam volgens mij!
Ik wil ook nog steeds naar Rotterdam maar laatst wilde ik - vier weken van te voren!- reserveren en was er alleen een tijdslot van 17.00 tot 19.15 beschikbaar…
Thanks but no thanks.
volgens mij zijn zij opnieuw geopend, is in nishi toch? ik heb niet het idee dat het heel authentiek is, de eigenaars zijn ook niet japans dus dan ga ik al gauw twijfelen haha. maar volgens mij worden best veel japanse plekken gerund door chinese of nederlandse eigenaars
Ik heb er vorige week gegeten en blijf denken aan de tostada’s en het gefermenteerde ananas-drankje
Heeft iemand hier misschien tips voor leuke kidsproof lunchplekken op korte (loop)afstand van het Nieuwe Luxor Theater?
Met speelhoek of gewoon ruim/gezellig?
Bij het Luxor zelf zit een zaak, die hebben wel wat speelgoed. Ik vind hotel new york leuk, veel te zien en je krijgt een kleurplaten ;). Bagels en beans is ook wel aan te lopen. Geen speelhoek, maar wel chill.
Edit: O en de foodhallen misschien. Ruim, veel keuze, je kunt gaan wanneer je wil.
Geen speelhoek en het is wel klein, maar ik zie bij Kopi Soesoe best vaak gezelschappen met kinderen zitten (heb ze zelf niet), heel leuk tentje!
Jordy’s Bakery heeft een speelhoek, verder kopi soesoe en Namaste (zitten naast elkaar) ook erg leuk. Als het lekker weer is, is het Deliplein sowieso top met veel spelende kinderen!
@KJuffie @Jalapeno @Livre super bedankt voor al jullie tips! Leuke suggesties allemaal, dat wordt nog lastig kiezen haha
Ik ben bij Change geweest op de Meent (wel fijne pakketten maar het is zo donker daarbinnen! Vond ik zo gek voor dit werk).
Dermakliniek op Heemraadssingel en Apollo (nw binnenweg) vond ik best hetzelfde. Sterke apparaten en voordelige pakketten ook
Ik lette altijd op type laser icm soort aanbieding.
Ik doe het nu meer als onderhoud eens in de zoveel tijd
Ben je nog ergens geweest? Ik zoek ongeveer hetzelfde (maar niet vega). Mw Meijer vindt mijn vriend geweldig denk ik, maar ik vind de menukaart niet kunnen zien altijd spannend. Is het toegankelijk?
Ik ben zelf wel ook echt groot fan, misschien kan je even bellen om te vragen naar het menu?
Ja dacht ik ook nog aan maar leek me gek haha. Ik zal even kijken thnx!
Ik stond op de reservelijst, maar er is nu toch een plekje vrijgekomen! Ben heel benieuwd, jullie horen t
Elke lente en zomer een vraagstuk in mijn leven:
Als jullie naar “natuur” willen, maar niet al te ver van Rotterdam af, waar gaan jullie dan altijd heen?
Hoek van Holland en Den Haag is natuurlijk makkelijk met het OV, maar is er nog iets anders waar ik aan kan denken Zonder uren onderweg te zijn!
Of houden jullie het dan meer bij “stadsnatuur”: de welbekende parken en plassen?
Biesbosch in Dordt met je fiets op de waterbus?
Een bootje huren bij de Rottemeren voldoet ook aan deze behoefte met lekker weer.
En voor het gevoel loop ik wel eens door Kralingse bos of Bergse bos…
Blijf het ook een lastig vraagstuk vinden haha. We wonen zelf in een groene buurt dus meestal zitten we rond het huis. Voor een lekkere wandeling naar het bergse bos, vind Kralingse bos echt te druk met lekker weer.
Dit is ook echt elk jaar mijn struggle haha, de stadsnatuur voldoet nou niet echt aan mijn behoefte haha.
Ik ga meestal naar de Kralingse Plas inderdaad haha.
Maar met de waterbus kun je vanaf Rotterdam ook wel op leuke plekken komen met wat meer natuur. In Krimpen heb je het Stormpoldervloedbos, bij Kinderdijk kun je ook wel leuk wandelen en ben je opzich ook zo. Als je iets langer in de waterbus zitten oké vindt, is de Biesbosch ook leuk.
En misschien de Rhoonse grienden? Of de Carnisse grienden? Klein stukje met de auto.
Dit is echt een van de redenen dat we uit de stad gaan verhuizen (oke en 2 kinderen oke oke); ik word er vaak zo ongelukkig met lekker weer/geen tuin/ overal drukte
Met de metro naar Rhoon en daar wandelen inderdaad. Rockanje/Oostvoorne gaan wij graag naartoe. Tilburg wel vaker in de bossen.