Rotterdammerts unite

Ik ben bij Change geweest op de Meent (wel fijne pakketten maar het is zo donker daarbinnen! Vond ik zo gek voor dit werk).
Dermakliniek op Heemraadssingel en Apollo (nw binnenweg) vond ik best hetzelfde. Sterke apparaten en voordelige pakketten ook

Ik lette altijd op type laser icm soort aanbieding.

Ik doe het nu meer als onderhoud eens in de zoveel tijd

2 likes

Ben je nog ergens geweest? Ik zoek ongeveer hetzelfde :relaxed: (maar niet vega). Mw Meijer vindt mijn vriend geweldig denk ik, maar ik vind de menukaart niet kunnen zien altijd spannend. Is het toegankelijk?

1 like

Ik ben zelf wel ook echt groot fan, misschien kan je even bellen om te vragen naar het menu?

1 like

Ja dacht ik ook nog aan maar leek me gek haha. Ik zal even kijken thnx!

Ik stond op de reservelijst, maar er is nu toch een plekje vrijgekomen! Ben heel benieuwd, jullie horen t

Elke lente en zomer een vraagstuk in mijn leven:

Als jullie naar “natuur” willen, maar niet al te ver van Rotterdam af, waar gaan jullie dan altijd heen?

Hoek van Holland en Den Haag is natuurlijk makkelijk met het OV, maar is er nog iets anders waar ik aan kan denken :thinking: Zonder uren onderweg te zijn!

Of houden jullie het dan meer bij “stadsnatuur”: de welbekende parken en plassen?

6 likes

Biesbosch in Dordt met je fiets op de waterbus?
Een bootje huren bij de Rottemeren voldoet ook aan deze behoefte met lekker weer.

En voor het gevoel loop ik wel eens door Kralingse bos of Bergse bos

2 likes

Blijf het ook een lastig vraagstuk vinden haha. We wonen zelf in een groene buurt dus meestal zitten we rond het huis. Voor een lekkere wandeling naar het bergse bos, vind Kralingse bos echt te druk met lekker weer.

1 like

Dit is ook echt elk jaar mijn struggle haha, de stadsnatuur voldoet nou niet echt aan mijn behoefte haha.

3 likes

Ik ga meestal naar de Kralingse Plas inderdaad haha.

Maar met de waterbus kun je vanaf Rotterdam ook wel op leuke plekken komen met wat meer natuur. In Krimpen heb je het Stormpoldervloedbos, bij Kinderdijk kun je ook wel leuk wandelen en ben je opzich ook zo. Als je iets langer in de waterbus zitten oké vindt, is de Biesbosch ook leuk.

2 likes

En misschien de Rhoonse grienden? Of de Carnisse grienden? Klein stukje met de auto.

Dit is echt een van de redenen dat we uit de stad gaan verhuizen (oke en 2 kinderen oke oke); ik word er vaak zo ongelukkig met lekker weer/geen tuin/ overal drukte

3 likes

Met de metro naar Rhoon en daar wandelen inderdaad. Rockanje/Oostvoorne gaan wij graag naartoe. Tilburg wel vaker in de bossen.

2 likes

Rockanje is best goed aan te rijden. Zuiderpark rondlopen (niet in de donker) kan ook wel.

2 likes

Ken je café du midi (vlakbij IKEA Delft)? Leuke plek om wat te eten/drinken en vanuit daar kun je prima een rondje van een uur lopen in het groen.

3 likes

Ik vind het dus heel deprimerend om met alle stadsmensen zo achter elkaar rond die Kralingse Plas te lopen. Voelt zo belachelijk :sweat_smile:

Aan Rhoon zou ik ook niet zo snel denken, zo onder de rook van Rotterdam, maar ga het eens bekijken.

Dank allemaal voor de tips!

3 likes

Ja ik vind dat er sowieso niet ‘echt natuur’ is in de randstad, want Delftse Hout is inderdaad leuk, maar daar loop je weer met iedereen uit Delft. strand van Rockanje en Ouddorp is redelijk ‘dichtbij’, maar daar zie je de Maasvlakte weer
 maar goed, er zijn wel weer andere voordelen aan hier wonen :wink:

2 likes

De duinen bij Wassenaar zijn trouwens ook mooi en groot!

Maar wat @Poopiesjaakie zegt, is er echt natuur in de Randstad, of Nederland. :joy: in de winter ben ik altijd heel blij in rotterdam maar in de zomer inderdaad onrustig omdat je altijd maar in een rijtje dezelfde paden afgaat.

4 likes

Zijn er hier mensen voor in om een keer samen op stap te gaan? Ik heb hier niet echt een groepje wonen met wie ik kan gaan, dus lijkt me leuk om het zo eens te proberen!

7 likes

ik heb vandaag een falafel wrap gehaald bij zayt & zaatar en hij was echt zooooo lekker, echt de beste falafel die ik ooit geprobeerd heb :sob: ik ben gewoon helemaal euforisch. nu ben ik de komende 3 maanden geobsedeerd hierdoor hij was ook maar 6 euro ofzo en best groot

17 likes

Wow thanks voor de tip, kende dit helemaal niet! Vond balaadi manouche in DH altijd heel lekker, maar dit lijkt een beetje hetzelfde!

4 likes

Ja, het is hier inderdaad erg lekker en goedkoop!

2 likes