Rockanje is best goed aan te rijden. Zuiderpark rondlopen (niet in de donker) kan ook wel.
Ken je café du midi (vlakbij IKEA Delft)? Leuke plek om wat te eten/drinken en vanuit daar kun je prima een rondje van een uur lopen in het groen.
Ik vind het dus heel deprimerend om met alle stadsmensen zo achter elkaar rond die Kralingse Plas te lopen. Voelt zo belachelijk
Aan Rhoon zou ik ook niet zo snel denken, zo onder de rook van Rotterdam, maar ga het eens bekijken.
Dank allemaal voor de tips!
Ja ik vind dat er sowieso niet âecht natuurâ is in de randstad, want Delftse Hout is inderdaad leuk, maar daar loop je weer met iedereen uit Delft. strand van Rockanje en Ouddorp is redelijk âdichtbijâ, maar daar zie je de Maasvlakte weer⊠maar goed, er zijn wel weer andere voordelen aan hier wonen
De duinen bij Wassenaar zijn trouwens ook mooi en groot!
Maar wat @Poopiesjaakie zegt, is er echt natuur in de Randstad, of Nederland. in de winter ben ik altijd heel blij in rotterdam maar in de zomer inderdaad onrustig omdat je altijd maar in een rijtje dezelfde paden afgaat.
Zijn er hier mensen voor in om een keer samen op stap te gaan? Ik heb hier niet echt een groepje wonen met wie ik kan gaan, dus lijkt me leuk om het zo eens te proberen!
ik heb vandaag een falafel wrap gehaald bij zayt & zaatar en hij was echt zooooo lekker, echt de beste falafel die ik ooit geprobeerd heb ik ben gewoon helemaal euforisch. nu ben ik de komende 3 maanden geobsedeerd hierdoor hij was ook maar 6 euro ofzo en best groot
Wow thanks voor de tip, kende dit helemaal niet! Vond balaadi manouche in DH altijd heel lekker, maar dit lijkt een beetje hetzelfde!
Ja, het is hier inderdaad erg lekker en goedkoop!
Ja leuk!
Wow dit was echt mega lekker en heel leuk restaurantje! Goeie cocktail gehad ook
Dikke aanrader! Mesa dus, op sgravendijkwal.
Ohh fijn dat het zo leuk was
Ok, cool! Kun je binnen het forum een soort subgroepje / chat maken? Dan kunnen we evt daar details bespreken.
Jaaaaa echt ZO lekker hĂš!! En idd niet duur.
Ja, ik ben er sinds de opening al 2x geweest. ZĂł lekker! Kan niet wachten om straks de mescal eens te proeven.
De manouche met muhammara eigenaar Ali is ook zoân lieve man. Er hebben denk ik wel 6 zaakjes in dit pand gezeten de afgelopen jaren, hoop dat hij het redt! Maar denk het wel want het loopt echt goed
ah die wil ik ook proberen! en de hummus ook, heb nu al keuzestress voor de volgende keer hahaha
Ik kom er bijna elke week dus elke keer wat anders die met halva is ook leuk als semi-hartig toetje
Ik kom dus daar ook zo megavaak langs dat ik me echt afvraag hoe vaak ik wel niet zonder te weten langs 1 van jullie ben gelopen/ naast jullie heb gestaan als ik dit lees.
nu ga ik me natuurlijk bij elke andere klant afvragen of het een ffâer is