Ja leuk!
Wow dit was echt mega lekker en heel leuk restaurantje! Goeie cocktail gehad ook ![]()
Dikke aanrader! Mesa dus, op sgravendijkwal.
Ohh fijn dat het zo leuk was ![]()
Ok, cool! Kun je binnen het forum een soort subgroepje / chat maken? Dan kunnen we evt daar details bespreken.
Jaaaaa echt ZO lekker hè!! En idd niet duur. ![]()
Ja, ik ben er sinds de opening al 2x geweest. ZĂł lekker! Kan niet wachten om straks de mescal eens te proeven.
De manouche met muhammara ![]()
eigenaar Ali is ook zoân lieve man. Er hebben denk ik wel 6 zaakjes in dit pand gezeten de afgelopen jaren, hoop dat hij het redt! Maar denk het wel want het loopt echt goed ![]()
ah die wil ik ook proberen! en de hummus ook, heb nu al keuzestress voor de volgende keer hahaha
Ik kom er bijna elke week dus elke keer wat anders
die met halva is ook leuk als semi-hartig toetje
Ik kom dus daar ook zo megavaak langs dat ik me echt afvraag hoe vaak ik wel niet zonder te weten langs 1 van jullie ben gelopen/ naast jullie heb gestaan als ik dit lees.
nu ga ik me natuurlijk bij elke andere klant afvragen of het een ffâer is
Haha ja, kreeg door dit gesprek ook trek en er gelijk lunch gehaald.
Misschien moeten we een week lang een blauwe accessoire in ons haar doen ofzo, kijken wie we spotten
En wat heb je gehaald en wat is de review?
De cheese & zaâatar manouche (want dat was mân lievelings bij die van Den Haag) en de falafel sandwich! Erg lekker en het rook ook zo heerlijk daar binnen. Echt bizar vers en goede portie ook voor die prijzen. Voor dat geld had ik dit weekend een matige sandwich met echt de meest hardgebakken korst ever die ik met een bot mes moest proberen te snijden haha.
Lekker ![]()
In dezelfde categorie vers, superlekker en goedkoop: xiâan op de Karel doorman
helaas staat ie denk ik wel ergens op een toeristensite want voorheen zat je tussen de Chinese community maar nu is die gemixt met random toeristen
ja omg die hot oil noodles <3
ik ben ook echt hypocriet want ik kijk ook altijd naar binnen wat voor mensen er zitten terwijl ik zelf 100% tatta ben. maar toch, als er meer divers publiek zit of mensen uit het land waar de keuken van is ga ik veel sneller naar binnen dan als er allemaal marie-claires en annefleurs zitten. zeker als het van die insta meisjes zijn want dan vertrouw ik het eten al helemaal niet hahaha
chiqueolatte was echt zoân insta spot en dat vond ik echt een aanfluiting
@Vuile_bitch je bent lekker aan het influencen
liep er ook langs gisteren maar helaas net geluncht
eindelijk een forumtrend die ik niet mis ![]()
Shitt ik wou langs uit werk vandaag maar ze zijn dicht op dinsdag zie ik net ![]()