Rotterdammerts unite

Haha ja, kreeg door dit gesprek ook trek en er gelijk lunch gehaald.

1 like

Misschien moeten we een week lang een blauwe accessoire in ons haar doen ofzo, kijken wie we spotten

En wat heb je gehaald en wat is de review?

2 likes

De cheese & za’atar manouche (want dat was m’n lievelings bij die van Den Haag) en de falafel sandwich! Erg lekker en het rook ook zo heerlijk daar binnen. Echt bizar vers en goede portie ook voor die prijzen. Voor dat geld had ik dit weekend een matige sandwich met echt de meest hardgebakken korst ever die ik met een bot mes moest proberen te snijden haha.

5 likes

Lekker :heart_eyes:

In dezelfde categorie vers, superlekker en goedkoop: xi’an op de Karel doorman :heart: helaas staat ie denk ik wel ergens op een toeristensite want voorheen zat je tussen de Chinese community maar nu is die gemixt met random toeristen

3 likes

ja omg die hot oil noodles <3
ik ben ook echt hypocriet want ik kijk ook altijd naar binnen wat voor mensen er zitten terwijl ik zelf 100% tatta ben. maar toch, als er meer divers publiek zit of mensen uit het land waar de keuken van is ga ik veel sneller naar binnen dan als er allemaal marie-claires en annefleurs zitten. zeker als het van die insta meisjes zijn want dan vertrouw ik het eten al helemaal niet hahaha

chiqueolatte was echt zo’n insta spot en dat vond ik echt een aanfluiting

3 likes

Niet de beste foto, wel heeeel lekker! Had die wrap met aubergine en bloemkool :heart_eyes:

6 likes

@Vuile_bitch je bent lekker aan het influencen :wink: liep er ook langs gisteren maar helaas net geluncht

2 likes

eindelijk een forumtrend die ik niet mis :pray:

4 likes

Shitt ik wou langs uit werk vandaag maar ze zijn dicht op dinsdag zie ik net :sob:

Ja gekke dag hè? Hele straat ongeveer dicht op dinsdag. En morgen zijn ze ook dicht deze week! Dat je niet morgen voor een dichte deur staat :slight_smile:

1 like

Ja ik zag het! De rest van de week ben ik niet in de buurt dus ik ga nog even geduld moeten hebben ):

2 likes

Ik wilde met deze forumtrend meedoen maar ze zijn blijkbaar (volgens Google) op donderdag ook gesloten…

Hmm website heeft het alleen over dinsdag, ga ik de gok wagen?

Ik weet niet hoe laat je wilde halen, maar ik kom er zo langs dus kan je wel laten weten of ze open zijn.

Zag nl maandag wel iets hangen over gesloten ivm werkzaamheden, maar dacht eigenlijk dat er 19 en 20 stond.

2 likes

Lief aanbod :blush: maar van waar ik nu ben is het 5 minuten fietsen, dus ga gewoon even zelf kijken :slight_smile:

1 like

je kan ook bellen? laat ons weten hoe deze cliffhanger afloopt

Helaas, ze waren deze week di/woe/do gesloten vanwege verbouwing/onderhoud.

Maar ik weet nu waar ze zitten, dus de volgende keer dat ik in de buurt ben ga ik zeker even langs :blush:

4 likes

Ik ben nog steeds op zoek naar een fijne kapper. Ook waar de sfeer vooral ongedwongen is ofzo. Ik ga nu bij mij in de buurt en wel tevreden alleen ze proberen me steeds van alles aan te smeren op een nogal sneaky manier. Dus zit daar niet fijn.

ik ga altijd bij lilian, bij kinki op de hoogstraat. vind haar heel chill, ze helpt goed en denkt mee en ik ben eigenlijk altijd tevreden. maar kinki is niet echt goedkoop

3 likes

Ik vind het altijd erg gezellig en leuk bij Dye Hard. Had voorheen echt een hekel aan naar de kapper gaan maar vind de mensen daar heel fijn en heb het idee dat ze goed begrijpen wat ik met m’n haar wil. Het is alleen wel steeds duurder aan het worden en soms lastig een afspraak te krijgen.

4 likes

Itacy (zat bij Jorindel, nu voor zichzelf). Ben pas 1 keer bij haar geweest maar was superhappy, echt lang geleden dat ik zo blij bij een kapper vandaan kwam. Ik woon takkever, maar heb speciaal gewacht tot ik weer bij mijn ouders ben (komend weekend vanwege pasen) om weer te kunnen gaan

2 likes