Toen ik nog in Rotterdam woonde ging ik altijd naar Hairmitage (en dan bij Jeff, de eigenaar).
Leuke kapper, smeert je niets aan, en ik ben altijd goed geknipt.
Ik ga altijd naar Jorindel hair studio, hij is heel chill en gewoon relaxed. Ik koop weleens producten maar dan eigenlijk vooral omdat hij iets in m’n haar smeert en ik zelf vraag wat het is en het dan wil kopen haha. En hij knipt m’n haar altijd perfect! Denkt mee in wat mooi is en hoe het dan valt etc. Echt gewoon altijd heel blij met wat hij doet!
Heb nu zelfs een middelbare school leerling die een snuffelstage bij hem mag gaan doen. Leek hem helemaal leuk toen ik vroeg of hij daar voor open zou staan.
Blijft interessant hoe dat zo kan verschillen, ik ben dus een keer door haar geknipt en was echt zo niet tevreden dat ik echt twee maanden mijn haar alleen maar vast heb gedragen haha
Ja, ik vind hem ook wel gezellig. Hij knipt niet het allerbeste, maar wel prima.
Ik ben door dit forum bij Milou terecht gekomen. En ik ben echt heel tevreden! Net nog Rotterdam, tegen Rodenrijs aan. Maar ik reis er graag voor die kant op!
Same!!
Vlg mij is ze heel goed in krullen knippen, als in de reviews op Treatwell lees?
Bedankt voor alle tips! Ik ga eens kijken waar ik een afspraak ga maken.
@KJuffie heeft zij instagram? En ga je graag bij haar voor knippen of ook voor kleuren?
Milou Kempen heet ze, weet niet of ze insta heeft. Knippen en kleuren. Ze is (voor zover ik er kijk op heb…) echt heel goed in haar vak. Geeft goede adviezen, denkt mee, luistert goed en het is gewoon een hele leuk meid. Ik zou haar echt aan iedereen aanbevelen.
Ik heb goede ervaringen met Stephan @ pro.space (ook te vinden via Treatwell). Kan ontzettend goed knippen, maar is wel heel stil (of bij mij iig toen) dus daar moet je van houden.
Hij verft alleen niet meer geloof ik, dus daar ga ik een van de tips hier uit het topic maar voor gebruiken denk ik haha.
Ik heb m’n haar laatst bij Jamie laten verven (zij zit ook bij Be your own) en ben heel tevreden. Balayage. Maar vlg mij vanaf vlg week een eigen zaak in Gouda
Ik ben fan van KC Haircutter. Echt een lieverd en een vakman!
Vandaag heb ik in het centrum een tasje met gift cards gevonden. De politie kan er niks mee, omdat er niks met een naam erop in het tasje zit. Heeft dit forum misschien de kracht
om de eigenaar en het tasje bij elkaar te krijgen? Stuur even een bericht als je meer weet
Ik zou het denk ik op iLost zetten, maar de exacte informatie over welke cadeaubonnen het zijn, achterhouden. De werkelijke eigenaar kan die als het goed is noemen.
ik heb de falafel wrap weer gehaald omg wat een leven, ik kan er echt 5 van eten denk ik
Waar is dit? ik ben er morgen weer
Ik heb ‘m vorige week ook weer gehaald, ZO lekker. Ik mis alleen wel wat pittigheid? Terwijl ik absoluut niet tegen spicy kan. Vind overigens het broodje falafel van falaval (Rotterdamse oogst) wel net nog iets lekkerder denk ik, vooral vanwege wat meer .
zayt & zaatar
Volgens mij zijn ze alleen normaal gesproken dicht op dinsdag, maar kan het mis hebben.
Er is bij de witte de with ook een zaakje dat zaatar heet. Iemand die wel eens geprobeerd?