Ik heb er een hele tijd geleden een keer 's avonds gegeten, maar was toen erg onder de indruk van Klaargemaakt (vlak bij Centraal). Kun je ook lunchen (en hebben ook een leuk terras als het lekker weer is).
Ik vind bazar heel leuk maar dat is wel een hele andere vibe dan natuurwijn hahaha maar wel de moeite waard om te kijken
Het is bar berta geworden! Daar wilde ze al een tijdje heen
Ik was deze week in het centrum en wilde gaan lunchen bij Picknick aan de Mariniersweg. Dat heet blijkbaar nu Nick en ik weet niet precies wat er anders is aan het interieur (hadden ze altijd al formica tafeltjes?) maar de ziel lijkt er volledig uit. De kaart was een tegenvaller, sommige dingen leken van de oude kaart overgenomen te zijn, zoals de scone. Maar de kaart an sich was nogal⊠mwah Ook het personeel vond ik meer het type dat je locale snackbar runt dan een leuk lunchtentje.
Heel snel weer weggegaan en ik kom er ook niet meer terug. Jammer
Wat jammer! Picknick is echt nostalgie voor mii
Ik heb afgelopen week geluncht bij vegitalian en Omg die napolitan sandwich is echt zooo lekker
Ze hebben de homemade snicker toch wel nog steeds
Nope
Voor een lieve collega die in Rotterdam woont en een zware tijd heeft ben ik op zoek naar iets lekkers om bij haar te laten bezorgen (bv iets van chocola of koekjes, dus wel min of meer houdbaar, maar alle suggesties zijn welkom). Weet iemand hier iets leuks?
Moet het perse âlokaalâ zijn? In dat geval de Bonte Koe bijvoorbeeld.
Hoeft niet! Maar ik ga de Bonte Koe bekijken, thanks!
Arzu is ook nog een optie. Super lekker, ben zelf alleen beetje op ze afgeknapt sinds corona/hun standpunten maar die foodbars zoals ze ze verkopen zijn echt top
Ik doe dat via browniesperpost, is weliswaar niet lokaal, maar wel lekker!
Hun foodbars vind ik de laatste 2-3 jaar ook minder geworden, ze lijken wat anders qua structuur en smaak (of misschien at ik ze gewoon te vaak ). Sowieso niet echt meer fan van Arzu o.a. om de reden die jij noemt, maar goed ik woon er toch niet meer in de buurt.
Niet heel lang houdbaar (10d) maar wel erg lekker: brownies van Koekela.
Oh maar dat is lang genoeg hoor dank!
Ah ja ik heb ze om die reden dus ook al een paar jaar niet gegeten, wellicht houd ik vast aan een herinnering haha maar in de herinnering waren ze goed
Ik ga bijna trakteren op werk en vroeg mij af of iemand nog een aanrader heeft? Koekela is altijd goed maar wordt al veel gedaan. Dacht aan de bars van Arzu maar lees net hierboven dat ze wat minder zijn geworden.
Raketjes? Of ander waterijs?
Of denk ik te simpel
Appeltaart van Dudok?