Rotterdammerts unite

Moet het perse ‘lokaal’ zijn? In dat geval de Bonte Koe bijvoorbeeld.

1 like

Hoeft niet! Maar ik ga de Bonte Koe bekijken, thanks!

Arzu is ook nog een optie. Super lekker, ben zelf alleen beetje op ze afgeknapt sinds corona/hun standpunten maar die foodbars zoals ze ze verkopen zijn echt top

8 likes

Ik doe dat via browniesperpost, is weliswaar niet lokaal, maar wel lekker!

1 like

Hun foodbars vind ik de laatste 2-3 jaar ook minder geworden, ze lijken wat anders qua structuur en smaak (of misschien at ik ze gewoon te vaak :smiling_face_with_tear:). Sowieso niet echt meer fan van Arzu o.a. om de reden die jij noemt, maar goed ik woon er toch niet meer in de buurt.

Niet heel lang houdbaar (10d) maar wel erg lekker: brownies van Koekela.

6 likes

Oh maar dat is lang genoeg hoor :grimacing: dank!

2 likes

Ah ja ik heb ze om die reden dus ook al een paar jaar niet gegeten, wellicht houd ik vast aan een herinnering haha maar in de herinnering waren ze goed

Ik ga bijna trakteren op werk en vroeg mij af of iemand nog een aanrader heeft? Koekela is altijd goed maar wordt al veel gedaan. Dacht aan de bars van Arzu maar lees net hierboven dat ze wat minder zijn geworden.

Raketjes? Of ander waterijs?
Of denk ik te simpel :joy:

1 like

Appeltaart van Dudok?

2 likes

Een doos baklava bij Al Malek! Zo lekker

4 likes

Appelkanjers van Van Beek?

4 likes

Woon je in (de buurt van) noord? Ik vind de koekjes van urban bakery echt heel lekker. :heart_eyes: kan er zo een zak van wegvreten. Hun cheesecake is ook erg lekker.

2 likes

Ik haal graag de vegetarische maaltijden van Little Italy af, maar nu ben ik ook wel toe aan iets anders. Weten jullie andere adressen waar dit kan? (Noord/Centrum)

Italiaans vind ik wel echt heel lekker, ja, maar ik bedoelde algemeen. Die maaltijden van Little Italy zijn trouwens maar 4.50 per stuk. :eyes:

Over Winket ging het volgens mij laatst in dit topic, ik dacht dat ze (?) gestopt was, of haal ik nou locaties door elkaar?

1 like

Lof der zoetheid is gestopt en nu hebben ze winket.

1 like

Deli bird ook in noord nu?

Eten jullle wel eens gebak bij The Cakery? Recent ontdekt en ben al twee keer terug geweest voor de baklava taart. Ik vond de chocoladetaart ook lekker.

3 likes

Ik vind dit hele leuke tips!

Iemand nog aanraders voor diner in er ventrum? Groep van 15. Liefste waar het over gaat in borrel/dansen op de zaterdag avond!