Rotterdammerts unite

Een doos baklava bij Al Malek! Zo lekker

4 likes

Appelkanjers van Van Beek?

4 likes

Woon je in (de buurt van) noord? Ik vind de koekjes van urban bakery echt heel lekker. :heart_eyes: kan er zo een zak van wegvreten. Hun cheesecake is ook erg lekker.

2 likes

Ik haal graag de vegetarische maaltijden van Little Italy af, maar nu ben ik ook wel toe aan iets anders. Weten jullie andere adressen waar dit kan? (Noord/Centrum)

Italiaans vind ik wel echt heel lekker, ja, maar ik bedoelde algemeen. Die maaltijden van Little Italy zijn trouwens maar 4.50 per stuk. :eyes:

Over Winket ging het volgens mij laatst in dit topic, ik dacht dat ze (?) gestopt was, of haal ik nou locaties door elkaar?

1 like

Lof der zoetheid is gestopt en nu hebben ze winket.

1 like

Deli bird ook in noord nu?

Eten jullle wel eens gebak bij The Cakery? Recent ontdekt en ben al twee keer terug geweest voor de baklava taart. Ik vond de chocoladetaart ook lekker.

3 likes

Ik vind dit hele leuke tips!

Iemand nog aanraders voor diner in er ventrum? Groep van 15. Liefste waar het over gaat in borrel/dansen op de zaterdag avond!

Ja, ik vind de ‘Dubai’ brownie erg lekker en mijn moeder is groot fan van de chocoladecake. Wel vind ik het allemaal heel erg zoet, soms mag het iets minder en mss snufje zout ofzo. Maar wil zeker nog meer proberen. De Bounty Cheesecake vond ik door dat zoete wel minder lekker dan ik had verwacht, maar nog wel heel benieuwd naar hun baklava en pistache cheesecake.

2 likes

Ik haal vaak de maaltijden van Winket en ben ook groot fan van hun salades, zo heerlijk. Voor dat geld maak ik het niet zelf haha.

2 likes

De Baklava ga je dan echt lekker vinden. Die is juist niet zo heel zoet en is echt fluweelzacht. Ik moet nog terug voor de pistachecake en voor de Dubai brownie.

2 likes

Was vandaag voor het eerst bij bar Berta maar vond het zó tegenvallen, echt jammer!

Ik vond Bar Berta echt geweldig, maar ik ben eigenlijk niet meer geweest sinds de chef daar weg is gegaan. Ben heel benieuwd of dat dan veel effect heeft gehad. Zijn er meer nog recent geweest? Want waren echt fijne gerechten toen.

1 like

Oh kut, ik ga morgen met een vriendin :joy:

2 likes

Nog een random tip als je kinderen hebt of een cadeau voor een kind zoekt: Het zoekboek “Het Park” over het Euromastpark

Gekocht bij de Kleine Kapitein

22 likes

Weet iemand waar ik Birkenstocks kan kopen? Centrum of oost. Ik zie dat de Birkenstock winkel vandaag dicht is. Ik ga morgen weg en ik wil ze eigenlijk nog hebben. Echt weer top gepland van mij :joy:

Misschien bijenkorf?

Ik was er nog nooit eerder geweest dus helaas geen vergelijkingsmateriaal. Ik wist dat jij het heel goed vond inderdaad dus had dat misschien ook ergens in m’n hoofd.

Lang verhaal over details voor wie het boeiend vindt:

Het eten was enorm hit or miss, zelfs binnen de gerechten. We hadden sashimi en 2 stukken vis waren heel lekker en 2 stukken waren smakeloos. We hadden ook een soort tostada waarvan er 1 stuk helemaal niet op smaak was gebracht, maar de rest wel lekker. De gefrituurde vis was ook echt een belediging voor de vis. De wijn was zeer matig a 7 euro de glas. Maar de artisjok vond ik dan wel weer superlekker.

Ik vond de bediening ook echt schamel. We zaten aan de bar en ik vind het altijd wel leuk om te kletsen, maar dat deden ze gewoon niet? En niet omdat het zo druk was want ze hadden wel lol met elkaar. Borden bleven 20 min staan, lege glazen werden niet bijgevuld, en dat terwijl alles voor hun neus stond. En kers op de taart was toen ze halflege flessen wijn in elkaar over gingen schenken recht voor ons :joy:

Ik wil Bar berta aan tafel nog wel proberen, maar ik vond dit echt meh. Verwacht wel meer voor 60 euro per persoon (1 glas wijn, geen koffie, geen toetje).

@boonie hoop dat jij een betere ervaring hebt!

@Barbie bij de tk maxx hebben ze een redelijke selectie

2 likes

Ik had geen specifieke verwachtingen en heb lekker gegeten! Maar wij waren er voor de lunch en hebben vier gerechtjes gedeeld, die artisjok vond ik sowieso heel lekker en de brioche geitenkaas vond ik ook lekker. We hadden een fles wijn en die vond ik ook prima. Alles wel duur inderdaad. Ik was niet weggeblazen maar ook niet teleurgesteld.

Maar goed ik had dus geen specifieke verwachtingen, heb niet super veel gegeten en ik had die vriendin heel lang niet gezien dus ik heb eigenlijk minder op het eten gelet dan “normaal” :joy: bediening vond ik wisselend.

1 like