Fijn!!
Ik heb ze!! Uiteindelijk wel bij de Birkenstock winkel, maar op Google stond dat ze op zondag niet geopend zijn, maar dacht rij toch even langs. Bij de TK Maxx hebben ze ze trouwens niet, wel slippers die erop lijken maar het is een ander merk.
O dat klinkt idd helemaal niet aantrekkelijk! Ben er echt jaren niet geweest nu, maar in het begin waren ze echt tof. Waren ook heel andere hapjes dan jij noemde (totaal geen sashimi etc) zoals gefrituurde aubergine met maple syrup en lekker zout, brioche met foie en ansjovis, bloedworst etc. Heel hoog op smaak etc. Ook ijs van iberico iets met gezouten karamel. Klinkt heel ranzig maar dat zoet zoute werkte gewoon. Die chef is wel een ander restaurant begonnen, misschien dat hij wat meer dat soort gerechten heeft meegenomen. Maar ben daar nog niet geweest. Café Pompette heet het volgens mij.
Volgens mij zijn er nog wel dit soort gerechten, ik heb wel auberginechips met maple gezien. Pompette heb ik al eerder goede verhalen over gehoord, voor op het lijstje
Is hier ook een hit bij mijn dochter van 4. Zo leuk om allemaal tekeningen te zien van bekende plekken in het park!
Ik ben aan het overwegen (om na 10 jaar) weer terug te verhuizen naar Rotterdam. Destijds woonde ik in het centrum en was alles fantastisch.
Nu heb ik een huis in west (omgeving Dijkzigt) op het oog. Hoe ervaren jullie deze wijk nu? En voor de mensen met een hond; wat zijn fijne plekken om te wandelen met hond?
Familie van me woont daar in de buurt. Qua wandelen met onze honden doen we wel eens een rondje Museumpark en het park, best een flinke ronde bij elkaar!
Heemraadsingel is fijn wandelen en erasmuspark. En je bent op zich ook snel in het vroesenpark
Ik heb zondag met twee vriendinnen afgesproken en we willen een keer iets anders doen dan alleen maar eten haha. Maar wij zijn alle drie wen beetje inspiratieloos, dus als iemand nog leuke suggesties heeft?
Museum?
Watertaxi, Kunsthal, Kubuswoningen, Huis Sonneveld?
Mooie Boules, Duke of Tokyo, een escape?
Fietsen langs de Rotte, zwemmen, of inderdaad Mooie Boules?
Thanks voor het delen! Geen goede keus dus
Seoul sista wordt aangeraden als alternatief zie ik
DÂK is ook nog tot 10 augustus
Vanavond bij Pulpo gegeten, ze hebben in de zomer doordeweeks een deal waarbij je voor €34,- 3 gangen eet. Echt DIKKE aanrader!!! In de maand augustus is de deal als volgt:
Voor
- pulpo kroketje
- flatbread met crème fraiche en gerookte zalm
Hoofd
- dunne frietjes met knoflook mayonaise
- schaal met mosselen + 3 garnalen pp
- tomatensalade met gefrituurde feta en ziek lekkere dressing
- bakje met brood
Na
Keuze uit truffel choco taart, mango crème brûlée of huisgemaakt softijs met aardbei
We willen een vriendin voor haar verjaardag een bon voor een wellness/spa behandeling geven. Mag in het wat luxere segment zijn. Elysium etc ken ik, maar wilde liever wat kleinschaligers en wat meet ‘boutique’ gaan. Maar bestaat zoiets in (regio) Rotterdam?
Oh en als je er ook een mannicure kan laten doen is het helemaal een plus. Als het spa-plan niet haalbaar is dachten we ook aan een mannicure (geen acrylnagels ofzo, hooguit gellak) in een beetje fancy beautysalon, dus die tips in die richting zijn ook welkom. Gaat vooral om de wat ‘luxe’ ervaring.
Laat je niet vertellen dat thermen Barendrecht luxe is, ook al doen ze van wel. Goudverf wat afbladdert, heel donker, restaurant prijzen abnormaal (broodjes 17€) en sauna’s paar graden te koud.
Ik vind thermen binnenmaas lekker, niet luxe. Verder die bij Oosterhout (breda) en maarssen schijnen mooi te zijn, maar niet echt in de buurt…
Weet iemand of ze bij de Donner in Rotterdam Spaanstalige boeken verkopen? Dus geen lesboeken maar echt romans etc.