Rotterdammerts unite

Museum?

Watertaxi, Kunsthal, Kubuswoningen, Huis Sonneveld?

2 likes

Mooie Boules, Duke of Tokyo, een escape?

1 like

Fietsen langs de Rotte, zwemmen, of inderdaad Mooie Boules?

1 like

https://www.instagram.com/p/Cd-F4mWInlu/?igsh=dWxiOWdkYnE0dH

Ter informatie

10 likes

Thanks voor het delen! Geen goede keus dus

Seoul sista wordt aangeraden als alternatief zie ik

2 likes

DÂK is ook nog tot 10 augustus

2 likes

Vanavond bij Pulpo gegeten, ze hebben in de zomer doordeweeks een deal waarbij je voor €34,- 3 gangen eet. Echt DIKKE aanrader!!! In de maand augustus is de deal als volgt:

Voor

• pulpo kroketje
  • flatbread met crème fraiche en gerookte zalm

Hoofd

• dunne frietjes met knoflook mayonaise
  • schaal met mosselen + 3 garnalen pp
  • tomatensalade met gefrituurde feta en ziek lekkere dressing
  • bakje met brood

Na
Keuze uit truffel choco taart, mango crème brûlée of huisgemaakt softijs met aardbei

22 likes

We willen een vriendin voor haar verjaardag een bon voor een wellness/spa behandeling geven. Mag in het wat luxere segment zijn. Elysium etc ken ik, maar wilde liever wat kleinschaligers en wat meet ‘boutique’ gaan. Maar bestaat zoiets in (regio) Rotterdam?

Oh en als je er ook een mannicure kan laten doen is het helemaal een plus. Als het spa-plan niet haalbaar is dachten we ook aan een mannicure (geen acrylnagels ofzo, hooguit gellak) in een beetje fancy beautysalon, dus die tips in die richting zijn ook welkom. Gaat vooral om de wat ‘luxe’ ervaring.

Laat je niet vertellen dat thermen Barendrecht luxe is, ook al doen ze van wel. Goudverf wat afbladdert, heel donker, restaurant prijzen abnormaal (broodjes 17€) en sauna’s paar graden te koud.

Ik vind thermen binnenmaas lekker, niet luxe. Verder die bij Oosterhout (breda) en maarssen schijnen mooi te zijn, maar niet echt in de buurt…

1 like

Weet iemand of ze bij de Donner in Rotterdam Spaanstalige boeken verkopen? Dus geen lesboeken maar echt romans etc.

Top, dankjewel!!

1 like

Iets verder weg maar Spa Gouda?
Ik ga er zelf over een tijdje pas voor het eerst heen haha maar ik vind het er allemaal wel heel mooi uitzien.
Je kan een wellness arrangement nemen (verschillende opties)

3 likes

Net de baklava op! Ik vind hem wel lekker, beetje zachte slagroomtaart vibes maar dan met pistache, maar ik vind de prijs wel echt bizar. Had het idee dat de stukken ook kleiner zijn geworden? In ieder geval een stuk kleiner en minder zwaar dan de chocolade fudge taart.

Voor dat geld wil ik dan ook een gigantisch stuk hebben. Heel mals wel, maar ook weer niet mega bijzonder ofzo (vind prijs ook wel belangrijk). Misschien ligt het ook aan de locatie hoor, want ze moeten natuurlijk bijna alle winst halen uit de taart en het is wel een dure straat.

1 like

Wat vinden jullie fijne plekken in Rotterdam om op warme dagen heen te gaan?

Ik ben dinsdag vrij als het 28 graden is en waarschijnlijk maandagmiddag ook. Zat te denken aan het van Maanenbad, maar hebben jullie nog andere aanraders behalve de metro naar HvH?

Ik vind dat je bij de Maaskantine ook lekker wat koeler zit. Ook heerlijk om op zo’n strandbedje daar lekker te chillen (kan ook prima als je in je eentje bent).
Maar kunt er niet zwemmen, denk dat de stroming te sterk is.
Achter Lantaren Venster kun je wel zwemmen tegenwoordig

2 likes

Weet iemand een Italiaan met een (leuk) terras? Wilde eigenlijk naar Due Tonino maar zij zijn dicht I.v.m. vakantie.

1 like

Ik ben laatst bij Nerello geweest. Zit aan de Oostzeedijk beneden. Lekker gegeten, wel duur.

2 likes

La pizza zit vlakbij mijn werk zie ik, ideaal dus. Thanks!

1 like

Hoi hier ben ik weer, eindelijk mijn trip naar jullie goed voorbereidend haha. Ik heb ondertussen een goed gevulde kaart om dingen te zien maar het is zo uiteenlopend qua ligging. Is Rotterdam aan te raden om te fietsen en zoja heeft iemand suggesties om een fiets te huren? Ik overnacht in de buurt van de markthal.