Rotterdammerts unite

O’Pazzo! Ik eet zelf glutenvrij en hier kan je heerlijke glutenvrije pizza eten. Als je het bij het reseeveren vermeld houden ze ook rekening met waar ze je plaatsen in het restaurant i.v.m. de open keuken!

1 like

Uit nieuwsgierigheid: bakken ze die dan in een andere oven?

1 like

Wat ze tegen mij hebben gezegd wel. Anders had ik er niet kunnen eten. Ik heb ook geen last gehad. En heb er inmiddels 3x gegeten.

1 like

Goed om te weten! Goede vriendin van mij heeft coeliakie, dus ga dit aan haar tippen! :slight_smile:

1 like

Ja als ik ga uit eten wordt het meestal daar. Hoewel mijn plezier in uit eten wel zo goed als weg is.

Ik heb met haar ook 2 keer gegeten bij the fat mermaid in scheveningen en daar zijn ze zo geweldig lief en voorzichtig!

Maar het is altijd een enorm gedoe om uit eten te kunnen en je moet altijd maar voorzichtig zijn.

2 likes

Dankjewel, Bertmans had ik idd als een van de opties maar de andere twee ga ik nu checken

@tuthola zag idd online dat O’Pazzo wordt aangeraden voor glutenvrij. Dus fijn om te horen dat het ook echt goed is! Thanks!

1 like

Ja dat is zo fijn! Maar het ontspannen eten is inderdaad weg. Je bent heel erg afhankelijk van anderen. Vrij frustrerend maar het is wat het is!

1 like

Graag gedaan! Hoop dat je lekker kan eten!

1 like

Iemand toevallig al kruidnoten gespot ergens in Rotterdam?

HEMA!

1 like

Ja gisteren bij de AH op de Lusthofstraat (Kralingen)!

1 like

Ah top!! Daar moet ik morgen toch heen haha

2 likes

Yes AH bij de Lijnbaan

1 like

Schiebroek/hillegersberg worden in rotterdam gezien als leuke wijken om naar te verhuizen als je op zoek bent naar een woning ipv appartement. Als dat niet je ding is zou ik eerder kijken bij omgeving prins Alexander; terbregge/zevenkamp/nesselande. De woningen daar zijn over het algemeen relatief nieuwer.

1 like

Sinds wanneer is De eekhoorn overgenomen? :frowning: Er is nu bediening aan je tafel en het loket met de veel te lieve, leuke Rotterdamse mevrouw is weg.

Ewww ik zie het inderdaad met strak logo en alles

Is het dan dezelfde eigenaar als Vicini ofzo? Ik vind Vicini prima maar blijf met je tengels van de eekhoorn af :rage:

Edit: zo kut dit, ze hadden daar altijd echt een groot vega(n) aanbod en nu zie ik op die insta allemaal dingen over ROAST VLEES Pulled fucking pork
Zo zonde, hopelijk heeft die oude eigenaar er flink wat geld voor gekregen want dat gun ik haar dan wel weer

2 likes

Ja van wat ik begrijp die eigenaar inderdaad. Ik denk dat ik de eigenaren daar ook gezien heb en ik vond het helemaal niks. Geef mij die andere mevrouw terug! Hopelijk weet iemand hier meer en misschien is die vrouw zelf wel gewoon blij met de overname

Zonde… ik vond het loket (was dat er pre-Corona er eigenlijk ook al?) hardstikke handig. En ook zonde als de ruime vegan opties verdwenen zijn…

1 like

Ik ben voor het eerst bij Spa Gouda geweest en is echt dikke aanrader, wel klein maar heel mooi en vooral: schoon

3 likes