Ja gisteren bij de AH op de Lusthofstraat (Kralingen)!
Ah top!! Daar moet ik morgen toch heen haha
Yes AH bij de Lijnbaan
Schiebroek/hillegersberg worden in rotterdam gezien als leuke wijken om naar te verhuizen als je op zoek bent naar een woning ipv appartement. Als dat niet je ding is zou ik eerder kijken bij omgeving prins Alexander; terbregge/zevenkamp/nesselande. De woningen daar zijn over het algemeen relatief nieuwer.
Sinds wanneer is De eekhoorn overgenomen? Er is nu bediening aan je tafel en het loket met de veel te lieve, leuke Rotterdamse mevrouw is weg.
Ewww ik zie het inderdaad met strak logo en alles
Is het dan dezelfde eigenaar als Vicini ofzo? Ik vind Vicini prima maar blijf met je tengels van de eekhoorn af

Edit: zo kut dit, ze hadden daar altijd echt een groot vega(n) aanbod en nu zie ik op die insta allemaal dingen over ROAST VLEES Pulled fucking pork
Zo zonde, hopelijk heeft die oude eigenaar er flink wat geld voor gekregen want dat gun ik haar dan wel weer
Ja van wat ik begrijp die eigenaar inderdaad. Ik denk dat ik de eigenaren daar ook gezien heb en ik vond het helemaal niks. Geef mij die andere mevrouw terug! Hopelijk weet iemand hier meer en misschien is die vrouw zelf wel gewoon blij met de overname
Zonde… ik vond het loket (was dat er pre-Corona er eigenlijk ook al?) hardstikke handig. En ook zonde als de ruime vegan opties verdwenen zijn…
Ik ben voor het eerst bij Spa Gouda geweest en is echt dikke aanrader, wel klein maar heel mooi en vooral: schoon
Ik ga binnenkort in Rotterdam werken (en uit eindelijk ook wonen) dus vroeg me af of er forummers zijn die het leuk vinden om te meeten. Misschien kun je me meteen je lievelingsplek laten zien! Ik ken niks in Rotterdam behalve de aanraders van @Bunnyslippers
Er is een appgroep (nu dood) met Rotterdammers! Laat maar weten of je anders daar in wil
Ik zal je over een paar weken een berichtje sturen als ik er echt vaak ben Leuk!
Ik ben niet mega actief op het forum, maar je mag mij ook een berichtje sturen tzt! Lijkt me leuk succes met je baan.
Jaaa echt leuk, ik sluit eventueel ook graag aan dan. Altijd leuk om iemand anders z’n favo plekjes te zien. Die app is idd beetje dood haha.
Ja ik sta ook altijd open om te meeten!
Ik ook!
Ik vind het wel leuk om daar bij aan te sluiten
Ik mis vooral af en toe een sportmaatje of iemand die het leuk vind om in de keuken te experimenteren.
Ik vind het ook leuk om te meeten, ben alleen niet zo van de grote (app)groepen.
Misschien wel leuk om dan een keer met een groepje te meeten als zoveel mensen willen
Mag ik vragen waarom Zuid absoluut niet? Ik had dat beeld namelijk zelf ook altijd, maar ben toen door een tijdelijke woning 6 jaar geleden op Zuid beland met het idee er zo snel mogelijk weg te gaan, maar ik woon er (bewust) nog steeds.
Ik heb ook in oost, centrum en noord gewoond, maar vind het op zuid echt het fijnst wonen. Er zijn inmiddels echt hele mooie stukken op zuid en ook huizen die aan de rest van je wensenlijst voldoen. Ik woon zelf bijvoorbeeld in nieuwbouw huis van 180 m2 met tuin en eigen parkeerplaats en er wordt hier ook nog volop gebouwd (bijvoorbeeld de projecten aan de Laan op Zuid of bij Rijnhaven). Deze projecten zijn vaak ook met afgesloten gemeenschappelijke binnentuin, dus de kinderen hier in de buurt zijn ook de hele dag buiten aan het spelen.
Klinkt als een verkooppraatje voor Zuid haha, maar wil er meer mee zeggen dat het misschien interessant is om nog eens een rondje door de wijk te doen omdat er echt wel heel veel is veranderd.