La Cazuela
Spaans/tapas en vlak achter Rotterdam Centraal. Lekkere Sangria ![]()
Bocas is ook lekker en middenin de stad!
Botanero, op de Mariniersweg, ook lekker dichtbij Blaak. Kunt er niet reserveren maar hebben eigenlijk altijd l wel plek
Mocht iemand nog twijfelen over de Grote Schijn dit jaar; ik vond het echt een zware tegenvaller! Vond het in 2021 toen best leuk, maar dit sloeg echt nergens op voor dit bedrag.
Dankje haha! Ik wilde deze week gaan, maar over dan. Wat vond je zo tegenvallen itt voorgaande jaren?
Le Petit Jean verhuist naar de Nieuwe Binnenweg zag ik. Hun vestiging bij Eudokiaplein is al gesloten inmiddels.
Ah jammer, om puur egoïstische reden, vond het wel chill dat ze om de hoek zaten.
Het was zo extreem druk dat het bijna een soort optocht leek door het bos. Wat opzich natuurlijk wel te verwachten was. Maar het was veel minder indrukwekkend dan paar jaar geleden. Ik vond de lichtshow en het geluid heel eentonig en je kwam eigenlijk telkens weer langs dezelfde stukken maar dan vanaf andere hoeken.
Ik zag trouwens op Insta ook dat mensen zeiden dat ze alle negatieve reacties blijkbaar verwijderen. Dus er lijkt ook wel veel kritiek te zijn.
Ja ze hebben het pand waar vroeger coffeelicious (en later die andere warme choco plek) zat. Is wel echt een leuke plek, want veel groter ( 2 verdiepingen) én een tuin. Dus dit is wel iets wat volgens mij veel beter bij zijn ambitie past, want dacht dat hij ooit het plan had om ook echt lunch te serveren, dus ben heeeel benieuwd. Vond Station Bergweg toch minder passend, ook al is dit voor mij ook dichterbij haha. Vond die oude plek ook echt leuk trouwens, echt jammer dat dat toen dicht moest.
Aaah fuck, we hebben al tijden terug kaartjes gekocht ![]()
Ja shit! Ik zag wat op insta voorbij komen maar dacht dat ze een 2e vestiging gingen openen haha. Ik kom zelf bijna nooit bij de nieuwe binnenweg.
Ik ga zondag naar een concert in Rotterdam in Ahoy. We willen daarvoor graag iets eten maar hebben niet veel tijd, hebben jullie tips voor iets waar we even snel maar lekker iets kunnen eten, óf een goeie tip voor echt lekkere afhaal iets zoals een falafelwrap ofzo? Handig als het in de buurt van Ahoy zit of niet te veel van de route tussen Rotterdam Centraal en Ahoy.
(Ik eet vegetarisch
)
Zayt Za’ater heeft de lekkerste falafel! Het is ongeveer 5 minuten lopen vanaf Beurs
Ooh dat klinkt top! Kan je daar afhalen of alleen ook zitten?
LISA. De keren dat ik daar ben geweest was de bediening wel aardig vlot.
Alleen afhalen; het is erg klein
Weet iemand hoe het merk Limoncello heet van een stel Italianen wat wel eens op de Oogstmarkt stond? Heb ze al een tijdje niet gezien, maar wil het cadeau geven aan iemand.
Heeft iemand tips voor een leuk restaurant op tweede kerstdag? Niet in de categorie all you can eat, maar ook niet in de categorie chic. Gewoon gezellig en lekker!
Wrs ben je al geweest, haha. Maar je stapt sowieso uit bij Zuidplein en daar heb je inmiddels genoeg zaken om wat lekkers te eten. Mijn favo is Ekmekci. Maar je kunt ook bij zuidplein laag eten. Meerdere tenten op loopafstand vanaf Ahoy.