Rotterdammerts unite

Thanks!! We waren van plan naar Zayt Za’tar te gaan maar mn vriend wilde toch graag bitterballen dus uiteindelijk hebben we random in de buurt van het station ergens bier vega bitterballen en een frietje gedeeld :joy:

2 likes

Bedoel je van deze kraam? Misschien kun je de limoncello op hun Insta terugvinden

Ik zag al van alles voorbij komen over een nieuwe bakkit vestiging op Binnenwegplein (waar sappi zat). Begreep er niet zo veel van en wilde het net opzoeken maar bakkit is dus nergens meer te vinden op insta.

Kwam via de eigenaresse op de insta van Waffel, zo heet het nu dus. Ze vertelt uitgebreid hoe ze die zaak geopend heeft en dat ze zelf ontslagen is uit bakkit en ook niets meer te maken heeft met het concept/de kwaliteit. Benieuwd of het nog blijft lopen op de zwaanshals, hoop voor haar dat Waffel op Binnenwegplein een groot succes wordt!

7 likes

Heftig verhaal wel!!

1 like

Huh ik snap het verhaal niet, de eigenaresse is ontslagen?

Wow heftig verhaal, heb even op haar insta gekeken.

1 like

Ze is uit het bestuur gezet. Ze had nog 2 andere compagnons. Ze deelt haar verhaal op haar Instagram account.

Vetttt raar want ze omschrijft het als dat ze startte met 1 compagnon en daarna een andere compagnon leerde kennen en die er vrij kort na de start bij kwam.

Maar ze is het gestart met haar zus, dus dat zou dan betekenen dat oa haar eigen zus haar uit het bestuur van haar eigen zaak heeft gezet 🫨

2 likes

Huuuuh waar lezen jullie dit allemaal @Musa

Op haar insta (van Mercedes)

4 likes

Pfoe wat een verhaal inderdaad. Ik hoop dat het delen van haar verhaal geen negatieve (juridische) gevolgen voor haar zal hebben. :disappointed_relieved: En dat Waffel het goed gaat doen en haar bovenal weer plezier brengt. :waffle:

1 like

Hmm ze heeft wel echt 2 mannelijke compagnons gehad, dus wie weet was haar zus wel helemaal geen mede eigenaar? Of althans niet dat ze samen de beslissende stem hadden in het bestuur.

1 like

Aan de manier waarop dit geschreven en vertelt is denk ik dat ze zich uitgebreid heeft laten adviseren mbt het delen van haar verhaal om dat zo goed als mogelijk dicht te timmeren. Je leest overal: heb ik ervaren als… dit is mijn verhaal gebaseerd op mijn ervaring en interpretatie.

5 likes

Zo heh?! De website zegt ook dat ze het is gestart met haar zus en er een patissier bij is gekomen.

1 like

Ja wat erg zeg! Ik begreep al niet waarom ze in 1x de naam van een succesformule veranderde. Vind het echt sneu voor haar.
Bakkit vanaf nu boycotten dus en lekker naar Waffel (die pistache wafel zit al de hele week in m’n hoofd sinds ik hem op heb)

9 likes

Ze was vanochtend ook op radio rijnmond en daar zei ze ook dat een van die twee compagnions haar zus was. Ze praatte er verder omheen want de presentator vroeg of ze ruzie met haar had, maar ze zei meer zoiets van dat ze een les had geleerd en zich nu op waffel ging richten.

3 likes

Wat ontzettend verdrietig zeg. Was hoe dan ook een kutsituatie, maar je eigen zus waarmee je toch close was en dan gezien de beschuldigingen die ze uit naar de andere partner is helemaal ruk.

5 likes

Ja we weten natuurlijk niet wat er speelt maar if it quacks like a duck…

Deze post ook, alsof het ergste wat gebeurd is dat het instagramaccount verwijderd is

4 likes

Ja heel ongepast bericht vond ik. Ook echt “lost”, ze heeft gewoon de naam van dat account veranderd in Waffle dus zij heeft (terecht ook) de volgers. Even los nog van wat er echt gebeurd is, had ik zelf een ander bericht getypt ipv een slachtofferrol aannemen omdat je je insta account kwijt bent.

14 likes

durf er geld op in te zetten dat er meer verhalen over die man gaan komen ((((:

3 likes