Iemand nog tips voor kringloopwinkels regio Rotterdam die niet zo duur zijn? Mag ook wat verder weg met de auto. Ik vind de kringloopwinkels in Rotterdam zo duur geworden voor vaak nog slechte kwaliteit ook.
Ik loop er wel eens langs maar nooit binnengeweest: op de kerkwervelsingel. Kleine prijsjes.
Ik ga regelmatig naar Het goed in Vlaardingen en Schiedam, maar die zijn ook niet altijd heel goedkoop. Sowieso zijn kringlopen over het algemeen wat duurder geworden allemaal.
Ook in Capelle (vlakbij de Koperwiek heb je er 2) en in R’dam Alexander.
Vroeger ging ik ook weleens naar Opnieuw en Co in Dordrecht, maar ik weet niet hoe het nu is.
Verder Rataplan in Delft of Berkel en Rodenrijs, maar die vind ik wel wat minder.
Wat zoek je voornamelijk? Als het kleding is, bij de Zwaanhals heb je leuke tweede hands winkels. Niet goedkoop, maar wel fijne merken en het ziet er ook nog goed uit.
Weet iemand wat er met Angelo Betti is? Gesloten? Op de website staat dat er personeelstekort is maar het bord is ook ineens weg
Op de deur hangt ook een briefje over personeelstekort. Althans dat zag ik laatst, wellicht hangt het er nu niet meer.
Ohh no, hoop echt dat ze tijdelijk dicht zijn. Vind dat opa’tje altijd zo schattig daar en best chille pizza’s
Iemand tips voor vergaderlocaties in Rotterdam? Of eerder, locaties voor bijeenkomsten, voor zo’n 100 mensen. Met ook mogelijkheden om in kleinere groepjes in kleinere ruimtes verder te vergaderen. Ik heb m’n vaste rijtje al wel gehad de laatste tijd…
Rozenlust?
In het Groothandelsgebouw, naast het Centraal Station, zit op de eerste etage een conferentiecentrum met hele fijne ruimtes.
Iemand tips voor leuke restaurants (beetje shared dining/tapas) in de stad? Het liefst ergens rond de uitgaansgelegenheden, zodat we direct door de kroeg in kunnen, haha :))
La Cazuela Spaans/tapas en vlak achter Rotterdam Centraal. Lekkere Sangria
Bocas is ook lekker en middenin de stad!
Botanero, op de Mariniersweg, ook lekker dichtbij Blaak. Kunt er niet reserveren maar hebben eigenlijk altijd l wel plek
Mocht iemand nog twijfelen over de Grote Schijn dit jaar; ik vond het echt een zware tegenvaller! Vond het in 2021 toen best leuk, maar dit sloeg echt nergens op voor dit bedrag.
Dankje haha! Ik wilde deze week gaan, maar over dan. Wat vond je zo tegenvallen itt voorgaande jaren?
Le Petit Jean verhuist naar de Nieuwe Binnenweg zag ik. Hun vestiging bij Eudokiaplein is al gesloten inmiddels.
Ah jammer, om puur egoïstische reden, vond het wel chill dat ze om de hoek zaten.
Het was zo extreem druk dat het bijna een soort optocht leek door het bos. Wat opzich natuurlijk wel te verwachten was. Maar het was veel minder indrukwekkend dan paar jaar geleden. Ik vond de lichtshow en het geluid heel eentonig en je kwam eigenlijk telkens weer langs dezelfde stukken maar dan vanaf andere hoeken.
Ik zag trouwens op Insta ook dat mensen zeiden dat ze alle negatieve reacties blijkbaar verwijderen. Dus er lijkt ook wel veel kritiek te zijn.
Ja ze hebben het pand waar vroeger coffeelicious (en later die andere warme choco plek) zat. Is wel echt een leuke plek, want veel groter ( 2 verdiepingen) én een tuin. Dus dit is wel iets wat volgens mij veel beter bij zijn ambitie past, want dacht dat hij ooit het plan had om ook echt lunch te serveren, dus ben heeeel benieuwd. Vond Station Bergweg toch minder passend, ook al is dit voor mij ook dichterbij haha. Vond die oude plek ook echt leuk trouwens, echt jammer dat dat toen dicht moest.
Aaah fuck, we hebben al tijden terug kaartjes gekocht