Rotterdammerts unite

Ja heel bizar dat hij het zo doet overkomen alsof er niks aan de hand is. Mensen die niet weten dat Mercedes bakkit opgericht heeft denken nu gewoon dat er niets veranderd is alleen dat er iets gebeurd is met insta waardoor het account ‘lost’ is :smiling_face_with_tear:

6 likes

Zag net dat in dit artikel ook gereageerd wordt door de andere partijen. Bonje in de bakkerij: Heel Holland Bakt-winnares Mercedes ontslagen uit eigen onderneming - Rijnmond

Wow klinkt heel koud en zakelijk. “Mevrouw Roggen” het is je fokking zus…

2 likes

Vandaag ga ik naar Rotterdam, ik ben opzoek naar een lekker taartje. Koekela, round and round heb ik al gehad.
Nu heb ik zelf even rond gekeken maar vinden jullie The Cakery een aanrader?

1 like

Ik heb er zelf nooit gegeten, maar loop er vaak genoeg langs en het ziet er super uit!
Houd er wel rekening mee dat er maar weinig zitplekken zijn en het vaak druk is :grinning:

1 like

Zit dat naast ijssalon Capri uit m’n hoofd? De taarten zien er goed uit, maar de prijzen zijn wel hoog. 6, 7, 8 euro voor een stuk geloof ik. Ik liep er laatst voor naar binnen en ben ook weer gauw naar buiten gerend. :sweat_smile:

1 like

Ik vind ze voor mijn smaak te zoet en machtig, maar als je daarvan houdt is het heerlijk. En anders Waffel? Wel om mee te nemen of buiten op te eten.

1 like

Winket!

1 like

Ik heb inmiddels een appartementje gevonden in Rotterdam dus ben nu dit topic aan het doorspitten 🫶 ik werk er nu twee maandjes en ben tot nu toe helemaal blij. Echt een leuke stad, maar dat wisten jullie al

25 likes

Maar zijn die wafels nou echt lekker? Het ziet er echt uit alsof er zo’n enorme berg toppings op zit dat het gewoon niet meer leuk is. Of valt dat mee als je ze eet?

Ik ben zaterdag in mijn eentje in Rotterdam en ik zoek een leuke plek waar ik redelijk op tijd kan eten (einde middag/begin avond).
En zijn bepaalde bakkerijen nog de moeite na 16.00 uur of is het meeste dan wel op?

Haha eigenlijk niet, ik ben vrij flexibel. Maar snap wel dat dat niet heel handig is met tips geven. Het zou dan wel fijn zijn als het redelijk makkelijk bereikbaar is vanaf CS (lopend of niet extreem lang met ov).

1 like

Rainarai ken ik uit Amsterdam dus sla ik over. Kampong express is een goede optie, dank je!

1 like

Ben niet echt blij met die verandering in tramlijnen vanaf januari. Er zal uit noord niks meer direct naar Beurs gaan (waar m’n werk zit). Een directe tram was wel fijn, zeker in de winter.

4 likes

Oh my ik hoop dat ik niet goed kijk maar volgens mij rijdt 7 niet meer vanaf centraal naar Willems plein? Was altijd zo chill, tram die letterlijk rechtdoor in een paar minuten naar mijn wijk reed :frowning_with_open_mouth:

1 like

Er rijdt inderdaad niks meer in het scheepvaartkwartier, echt waanzin. Dichtsbijzijnde zijn de haltes op Vasteland/Westzeedijk.

Vasteland is nog wel te doen maar vind leuvehaven wel echt ver buiten de wijk vallen. Zielig voor alle oudere mensen in de wijk want maakt de stad wel moeilijker bereikbaar.

Vraag me ook af of de musea en speedo er blij mee zijn, die zijn voor toeristen en dagjes mensen nu ook wat minder makkelijk bereikbaar.

Ik ben opzoek naar een goede kapper in Rotterdam West/centrum. Ik heb de vraag wel vaker voorbij zien komen, maar ik vind het echt heel lastig. Eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een kapper die goed is in curtain bangs. Heeft er iemand tips?

KC-Haircutter knipt heel mooi. Je zou op insta kunnen kijken of dit de stijl is waar je op zoek naar bent.

1 like

Ik ben heel tevreden over Felipe Francisco, hij zit in de Hofbogen. Zelf geen ervaring met curtain bangs, maar hij knipt mijn haar altijd erg goed.

3 likes