Rotterdammerts unite

Ja shit! Ik zag wat op insta voorbij komen maar dacht dat ze een 2e vestiging gingen openen haha. Ik kom zelf bijna nooit bij de nieuwe binnenweg.

1 like

Ik ga zondag naar een concert in Rotterdam in Ahoy. We willen daarvoor graag iets eten maar hebben niet veel tijd, hebben jullie tips voor iets waar we even snel maar lekker iets kunnen eten, óf een goeie tip voor echt lekkere afhaal iets zoals een falafelwrap ofzo? Handig als het in de buurt van Ahoy zit of niet te veel van de route tussen Rotterdam Centraal en Ahoy.

(Ik eet vegetarisch :grimacing:)

1 like

Zayt Za’ater heeft de lekkerste falafel! Het is ongeveer 5 minuten lopen vanaf Beurs

4 likes

Ooh dat klinkt top! Kan je daar afhalen of alleen ook zitten?

3 likes

LISA. De keren dat ik daar ben geweest was de bediening wel aardig vlot.

1 like

Alleen afhalen; het is erg klein

2 likes

Weet iemand hoe het merk Limoncello heet van een stel Italianen wat wel eens op de Oogstmarkt stond? Heb ze al een tijdje niet gezien, maar wil het cadeau geven aan iemand.

Heeft iemand tips voor een leuk restaurant op tweede kerstdag? Niet in de categorie all you can eat, maar ook niet in de categorie chic. Gewoon gezellig en lekker!

Wrs ben je al geweest, haha. Maar je stapt sowieso uit bij Zuidplein en daar heb je inmiddels genoeg zaken om wat lekkers te eten. Mijn favo is Ekmekci. Maar je kunt ook bij zuidplein laag eten. Meerdere tenten op loopafstand vanaf Ahoy.

2 likes

Thanks!! We waren van plan naar Zayt Za’tar te gaan maar mn vriend wilde toch graag bitterballen dus uiteindelijk hebben we random in de buurt van het station ergens bier vega bitterballen en een frietje gedeeld :joy:

2 likes

Bedoel je van deze kraam? Misschien kun je de limoncello op hun Insta terugvinden

Ik zag al van alles voorbij komen over een nieuwe bakkit vestiging op Binnenwegplein (waar sappi zat). Begreep er niet zo veel van en wilde het net opzoeken maar bakkit is dus nergens meer te vinden op insta.

Kwam via de eigenaresse op de insta van Waffel, zo heet het nu dus. Ze vertelt uitgebreid hoe ze die zaak geopend heeft en dat ze zelf ontslagen is uit bakkit en ook niets meer te maken heeft met het concept/de kwaliteit. Benieuwd of het nog blijft lopen op de zwaanshals, hoop voor haar dat Waffel op Binnenwegplein een groot succes wordt!

7 likes

Heftig verhaal wel!!

1 like

Huh ik snap het verhaal niet, de eigenaresse is ontslagen?

Wow heftig verhaal, heb even op haar insta gekeken.

1 like

Ze is uit het bestuur gezet. Ze had nog 2 andere compagnons. Ze deelt haar verhaal op haar Instagram account.

Vetttt raar want ze omschrijft het als dat ze startte met 1 compagnon en daarna een andere compagnon leerde kennen en die er vrij kort na de start bij kwam.

Maar ze is het gestart met haar zus, dus dat zou dan betekenen dat oa haar eigen zus haar uit het bestuur van haar eigen zaak heeft gezet 🫨

2 likes

Huuuuh waar lezen jullie dit allemaal @Musa

Op haar insta (van Mercedes)

4 likes