Itacy! Zit in de Gallery Salon Studios bij Beurs. Ben ooit nav het forum bij haar beland toen ze nog bij Jorindel werkte en ik toevallig in NL was en sindsdien nergens anders meer geweest, plan elke keer als ik in NL ben een afspraak.
Ze knipt heel goed en ze is de tweede kapper ooit waar ik niet ongemakkelijk small talk zit te houden maar gewoon leuk mee kan kletsen tijdens het knippen (en de eerste was een vriendin van me
).
Ik ben op zoek naar een adresje in het centrum of nabije omgeving waar je lekkere, luxe chocoladeletters kan kopen. Het liefst met keuze in letters, maar ik vind het ook niet erg als het een standaard letter als een S is. Ze zijn om cadeau te doen. Wie-o-wie heeft de gouden tip?
De Bonte Koe!!
Winkelman in Blijdorp. Zoooo lekker!
Lukt jullie het makkelijk om spontaan een uber te regelen in Rotterdam? Ik heb nu een paar keer gehad dat het maar niet lukte om een rit te boeken. Of dan leek er niemand in de buurt, of zo wel kreeg ik vaker een error verder in het proces.
Misschien dat het verzoek dan werd afgewezen oid, geen idee wat er nou misging, ik heb het toen op een andere manier opgelost.
Ik durf er alleen niet meer echt op te vertrouwen. Midden in de nacht in het centrum lang moeten wachten vind ik ok, maar als het verder weg van het centrum is (en stiller op straat) vind ik dat niet fijn. (Bus fiets of benenwagen is geen optie)
Nee is idd echt niet te doen, zowel korte ritten in het centrum als van of naar buitenwijken, echt altijd gezeik!! Of 150€ voor een ritje van normaal 20-30€, of ze cancellen ineens, of het duurt echt suuuuuper lang voor eentje de rit aanneemt
Bolt werkt wel beter, dan kun je ook meer betalen zodat ze wel komen ![]()
Heel tevreden over Ranka bij Rob Peetoom.
Is er hier iemand die in Overschie woont en wil vertellen hoe dat is? Ken het zelf niet zo goed, maar wel een huis op het oog. Dus wel benieuwd naar wat ervaringen.
Bedoel je met fooi of cash ofzo? Want dat werkt toch eigenlijk ook zoals Uber? Jij vindt Bolt wel betrouwbaarder? Meer mensen ervaring mee? Want als ik nu kijk in die app lijken daar best wat chauffeurs te zijn.
Ik heb het idee dat Uber veel betrouwbaarder is in Amsterdam.
Ik ga eens voor een normale taxi kijken, al moest ik die vorige keer juist dagen van te voren regelen en duurrrr
Ook wel eens op de bonnefooi genomen dat ik zo kon instappen, maar ook die keer was in een druk gebied in het centrum waar altijd wel klandizie is.
Nee bolt stelt in de app soms voor, als je rit niet snel wordt opgepakt, dat je extra kunt betalen en dan willen taxichauffeurs ‘m misschien wel (dus zoals bij uber staat er een standaard prijs bijv 22€ en dan zeggen ze wil je er 26€ van maken bijv)
Volgens mij zitten veel chauffeurs op allebei de apps trouwens. Maar sowieso is het gewoon heel irritant onbetrouwbaar allemaal maar heb met bolt de laatste 1-2 jaar wel betere ervaringen ja!
Ik heb twee keer bezichtigd in Overschie, ik vond de vliegtuigen storend die keren dat ik er was. Verder vind ik Overschie heel leuk, dorps nabij het centrum.
Had een tante daar wonen. Het is denk ik best wel rustig wonen. Veel jonge gezinnen. Wat mij wel stoorde is dat je pal naast het snelweg woont en je volgens mij veel last hebt van luchtvervuiling. Vliegtuigen had ik niet opgelet, maar dat zou voor mij ook een no go ziin.
Nee echt drama. Ik woon op Zuid en om 's nachts een Uber te krijgen van het centrum naar huis duurt echt super lang. Of je moet 60€ betalen voor Uber plus (of Uber X, geen idee hoe het heet), dan komen ze wel meteen.
Ga tegenwoordig liever met bv. RTC.
Thanks voor de reactie, ook @smeagol
Het huis in Overschie staat verder van de snelweg dan mn huis nu in Bergpolder haha, maar zat inderdaad ook te denken aan de overlast van het vliegveld. Maar genoeg om over na te denken!
Ik dacht eerst van dat levert toch juist meer op, een langere rit, maar ze zitten natuurlijk de terugrit met een lege auto en in het centrum is het kort en dan altijd wel iets van een starttarief.
Ik lees ook slechte reviews over Rtc helaas. Toch maar fatbike regelen ![]()
Een paar maanden terug probeerde ik het maar dat lukte ook niet inderdaad. De app bleef maar zoeken zoeken zoeken en als er een chauffeur was, verdween die weer. We hebben het opgelost door een Lime fiets te pakken. Goedkoper, snel en die vind je ook wel in veel buurten. Bij slecht weer alleen wel een minder fijn alternatief natuurlijk.
Ik had ooit RTC taxi geboekt een dag van te voren, maar ze kwamen niet opdagen. Toen ik belde zeiden ze dat ze een storing hadden, en ze gingen ook niemand sturen. Voor mij nooit meer.
Ik wil ergens fancy gaan lunchen, heb het nu teruggebracht tot Putaine en Héroine, kunnen jullie een van deze beiden aan- of vooral afraden? Putaine lijkt me qua locatie leuker, maar heb even met de zoekfunctie gekeken en Héroine werd hier al wel door een paar aangeraden en Putaine werd maar 1x genoemd, dus vroeg me af of iemand hier me kan helpen de knoop door te hakken? (wilde eigenlijk naar The Millèn nav @Bunnyslippers insta, maar die doen op de dag dat ik wil geen lunch blijkbaar… dus die bewaren voor een volgende gelegenheid
)
Allebei sowieso aanraders! Als je de locatie leuker vindt zou ik Putaine doen.
Werkt voor mij heel goed, maar ik ga wel op “gekke” tijden (overdag) omdat ik het alleen gebruik om naar het dierenziekenhuis op zuid te gaan. Meestal komen dan normale taxi’s die ook fungeren als uber en dan zitten m’n opa-kater en ik in de Mercedes met leren bekleding ofzo haha