Rotterdammerts unite

Pfoe wat een verhaal inderdaad. Ik hoop dat het delen van haar verhaal geen negatieve (juridische) gevolgen voor haar zal hebben. :disappointed_relieved: En dat Waffel het goed gaat doen en haar bovenal weer plezier brengt. :waffle:

1 like

Hmm ze heeft wel echt 2 mannelijke compagnons gehad, dus wie weet was haar zus wel helemaal geen mede eigenaar? Of althans niet dat ze samen de beslissende stem hadden in het bestuur.

1 like

Aan de manier waarop dit geschreven en vertelt is denk ik dat ze zich uitgebreid heeft laten adviseren mbt het delen van haar verhaal om dat zo goed als mogelijk dicht te timmeren. Je leest overal: heb ik ervaren als… dit is mijn verhaal gebaseerd op mijn ervaring en interpretatie.

5 likes

Zo heh?! De website zegt ook dat ze het is gestart met haar zus en er een patissier bij is gekomen.

1 like

Ja wat erg zeg! Ik begreep al niet waarom ze in 1x de naam van een succesformule veranderde. Vind het echt sneu voor haar.
Bakkit vanaf nu boycotten dus en lekker naar Waffel (die pistache wafel zit al de hele week in m’n hoofd sinds ik hem op heb)

9 likes

Ze was vanochtend ook op radio rijnmond en daar zei ze ook dat een van die twee compagnions haar zus was. Ze praatte er verder omheen want de presentator vroeg of ze ruzie met haar had, maar ze zei meer zoiets van dat ze een les had geleerd en zich nu op waffel ging richten.

3 likes

Wat ontzettend verdrietig zeg. Was hoe dan ook een kutsituatie, maar je eigen zus waarmee je toch close was en dan gezien de beschuldigingen die ze uit naar de andere partner is helemaal ruk.

5 likes

Ja we weten natuurlijk niet wat er speelt maar if it quacks like a duck…

Deze post ook, alsof het ergste wat gebeurd is dat het instagramaccount verwijderd is

4 likes

Ja heel ongepast bericht vond ik. Ook echt ā€œlostā€, ze heeft gewoon de naam van dat account veranderd in Waffle dus zij heeft (terecht ook) de volgers. Even los nog van wat er echt gebeurd is, had ik zelf een ander bericht getypt ipv een slachtofferrol aannemen omdat je je insta account kwijt bent.

14 likes

durf er geld op in te zetten dat er meer verhalen over die man gaan komen ((((:

3 likes

Ja heel bizar dat hij het zo doet overkomen alsof er niks aan de hand is. Mensen die niet weten dat Mercedes bakkit opgericht heeft denken nu gewoon dat er niets veranderd is alleen dat er iets gebeurd is met insta waardoor het account ā€˜lost’ is :smiling_face_with_tear:

6 likes

Zag net dat in dit artikel ook gereageerd wordt door de andere partijen. Bonje in de bakkerij: Heel Holland Bakt-winnares Mercedes ontslagen uit eigen onderneming - Rijnmond

Wow klinkt heel koud en zakelijk. ā€œMevrouw Roggenā€ het is je fokking zus…

2 likes

Vandaag ga ik naar Rotterdam, ik ben opzoek naar een lekker taartje. Koekela, round and round heb ik al gehad.
Nu heb ik zelf even rond gekeken maar vinden jullie The Cakery een aanrader?

1 like

Ik heb er zelf nooit gegeten, maar loop er vaak genoeg langs en het ziet er super uit!
Houd er wel rekening mee dat er maar weinig zitplekken zijn en het vaak druk is :grinning:

1 like

Zit dat naast ijssalon Capri uit m’n hoofd? De taarten zien er goed uit, maar de prijzen zijn wel hoog. 6, 7, 8 euro voor een stuk geloof ik. Ik liep er laatst voor naar binnen en ben ook weer gauw naar buiten gerend. :sweat_smile:

1 like

Ik vind ze voor mijn smaak te zoet en machtig, maar als je daarvan houdt is het heerlijk. En anders Waffel? Wel om mee te nemen of buiten op te eten.

1 like

Winket!

1 like

Ik heb inmiddels een appartementje gevonden in Rotterdam dus ben nu dit topic aan het doorspitten 🫶 ik werk er nu twee maandjes en ben tot nu toe helemaal blij. Echt een leuke stad, maar dat wisten jullie al

25 likes

Maar zijn die wafels nou echt lekker? Het ziet er echt uit alsof er zo’n enorme berg toppings op zit dat het gewoon niet meer leuk is. Of valt dat mee als je ze eet?