Ik ben zaterdag in mijn eentje in Rotterdam en ik zoek een leuke plek waar ik redelijk op tijd kan eten (einde middag/begin avond).
En zijn bepaalde bakkerijen nog de moeite na 16.00 uur of is het meeste dan wel op?
Haha eigenlijk niet, ik ben vrij flexibel. Maar snap wel dat dat niet heel handig is met tips geven. Het zou dan wel fijn zijn als het redelijk makkelijk bereikbaar is vanaf CS (lopend of niet extreem lang met ov).
Rainarai ken ik uit Amsterdam dus sla ik over. Kampong express is een goede optie, dank je!
Ben niet echt blij met die verandering in tramlijnen vanaf januari. Er zal uit noord niks meer direct naar Beurs gaan (waar m’n werk zit). Een directe tram was wel fijn, zeker in de winter.
Oh my ik hoop dat ik niet goed kijk maar volgens mij rijdt 7 niet meer vanaf centraal naar Willems plein? Was altijd zo chill, tram die letterlijk rechtdoor in een paar minuten naar mijn wijk reed
Er rijdt inderdaad niks meer in het scheepvaartkwartier, echt waanzin. Dichtsbijzijnde zijn de haltes op Vasteland/Westzeedijk.
Vasteland is nog wel te doen maar vind leuvehaven wel echt ver buiten de wijk vallen. Zielig voor alle oudere mensen in de wijk want maakt de stad wel moeilijker bereikbaar.
Vraag me ook af of de musea en speedo er blij mee zijn, die zijn voor toeristen en dagjes mensen nu ook wat minder makkelijk bereikbaar.
Ik ben opzoek naar een goede kapper in Rotterdam West/centrum. Ik heb de vraag wel vaker voorbij zien komen, maar ik vind het echt heel lastig. Eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een kapper die goed is in curtain bangs. Heeft er iemand tips?
KC-Haircutter knipt heel mooi. Je zou op insta kunnen kijken of dit de stijl is waar je op zoek naar bent.
Ik ben heel tevreden over Felipe Francisco, hij zit in de Hofbogen. Zelf geen ervaring met curtain bangs, maar hij knipt mijn haar altijd erg goed.
Itacy! Zit in de Gallery Salon Studios bij Beurs. Ben ooit nav het forum bij haar beland toen ze nog bij Jorindel werkte en ik toevallig in NL was en sindsdien nergens anders meer geweest, plan elke keer als ik in NL ben een afspraak.
Ze knipt heel goed en ze is de tweede kapper ooit waar ik niet ongemakkelijk small talk zit te houden maar gewoon leuk mee kan kletsen tijdens het knippen (en de eerste was een vriendin van me ).
Ik ben op zoek naar een adresje in het centrum of nabije omgeving waar je lekkere, luxe chocoladeletters kan kopen. Het liefst met keuze in letters, maar ik vind het ook niet erg als het een standaard letter als een S is. Ze zijn om cadeau te doen. Wie-o-wie heeft de gouden tip?
De Bonte Koe!!
Winkelman in Blijdorp. Zoooo lekker!
Lukt jullie het makkelijk om spontaan een uber te regelen in Rotterdam? Ik heb nu een paar keer gehad dat het maar niet lukte om een rit te boeken. Of dan leek er niemand in de buurt, of zo wel kreeg ik vaker een error verder in het proces.
Misschien dat het verzoek dan werd afgewezen oid, geen idee wat er nou misging, ik heb het toen op een andere manier opgelost.
Ik durf er alleen niet meer echt op te vertrouwen. Midden in de nacht in het centrum lang moeten wachten vind ik ok, maar als het verder weg van het centrum is (en stiller op straat) vind ik dat niet fijn. (Bus fiets of benenwagen is geen optie)
Nee is idd echt niet te doen, zowel korte ritten in het centrum als van of naar buitenwijken, echt altijd gezeik!! Of 150€ voor een ritje van normaal 20-30€, of ze cancellen ineens, of het duurt echt suuuuuper lang voor eentje de rit aanneemt
Bolt werkt wel beter, dan kun je ook meer betalen zodat ze wel komen
Heel tevreden over Ranka bij Rob Peetoom.
Is er hier iemand die in Overschie woont en wil vertellen hoe dat is? Ken het zelf niet zo goed, maar wel een huis op het oog. Dus wel benieuwd naar wat ervaringen.
Bedoel je met fooi of cash ofzo? Want dat werkt toch eigenlijk ook zoals Uber? Jij vindt Bolt wel betrouwbaarder? Meer mensen ervaring mee? Want als ik nu kijk in die app lijken daar best wat chauffeurs te zijn.
Ik heb het idee dat Uber veel betrouwbaarder is in Amsterdam.
Ik ga eens voor een normale taxi kijken, al moest ik die vorige keer juist dagen van te voren regelen en duurrrr Ook wel eens op de bonnefooi genomen dat ik zo kon instappen, maar ook die keer was in een druk gebied in het centrum waar altijd wel klandizie is.
Nee bolt stelt in de app soms voor, als je rit niet snel wordt opgepakt, dat je extra kunt betalen en dan willen taxichauffeurs ‘m misschien wel (dus zoals bij uber staat er een standaard prijs bijv 22€ en dan zeggen ze wil je er 26€ van maken bijv)
Volgens mij zitten veel chauffeurs op allebei de apps trouwens. Maar sowieso is het gewoon heel irritant onbetrouwbaar allemaal maar heb met bolt de laatste 1-2 jaar wel betere ervaringen ja!