Bedoel je Pho op de West Kruiskade?
De komende tijd kan je schaatsen bij Schaatsbaan Rotterdam, met een Rotterdampas heb je 1x gratis entree ook trouwens.
Jaa eens, vind Tai Wu echt amazing. En Cate Dak heeft ook heerlijke noedels. Xiâan ook trouwens.
160K (was eerst Poing), maar nog steeds Arcade en kan je ook gezellig biertje drinken.
Ik zou graag eens eten bij NRC, maar zag dat dat âs avonds omgetoverd wordt tot uitgaansgelegenheid. Is dat elke dag zo en vanaf hoelaat ongeveer? Wij hebben namelijk een baby die we gewoon mee nemen als we uit eten gaan (ze slaapt dan meestal of kijkt rustig om zich heen), maar als het een uitgaansgeledenheid wordt is dat natuurlijk geen goed idee, ook al willen we dan wel vroeg gaan. Of is het sowieso een locatie waar je met baby beter niet naartoe kan? Ik ben er nog nooit geweest.
Yes!
Je hebt er geen verschoontafel bij het toilet! Dat is wel iets om rekening mee te houden misschien. En het eten/drinken is boven en het dansen beneden. Dus dat is best gescheiden.
aangevuld
Chinees
Tai wu (voor de dim Sum)
Cate dak (noodles)
Xi an (noodles)
Maleisisch
Kampong express
Old Town
Thais
Soi3
Madame Thai
Koreaans
Bap boss
Gamasot
Man Nam (zou hier wel alleen met een groep naartoe gaan want de porties zijn heel raar groot en dan zonder rijst ofzo erbij)
Vietnamees
Boguete (broodjes)
Saigon Caphe
Deli Tasty
Japans
Osozai
Tensai
Takumi (meer vega opties dan Tensai vgm)
Kiiro (zijn geen Japanners maar ik vond hun curry wel echt lekker)
Meerdere keukens
Noo.me (love de laksa hier)
Love Old Town, zo een leuke vrouw ook ![]()
Qua even snel en niet duur een hapje eten vind ik Urban Tapri ook een aanrader! Helemaal vegetarisch ook, en lekkere masala chai.
Whatsup India ga ik ook regelmatig hapje eten met vrienden.
Asian Glories kom ik ook regelmatig met familie of grotere groepen.
Qua zoet en drankjes:
NoiAA heeft lekkere matcha drankjes en gebakjes zijn echt heerlijk (en ook met rice flour etc, en volgens mij ook deels vegan maar dan echt goed gedaan).
Matcha next door
Swallow Cake
QQ Bakery (ook wat hartige snelle snacks)
Divina Maia chocolates in de markthal
Daruma (zit nu in die Japanse conceptstore op de Meent). Lekkere drankjes en CrĂȘpes.
Yans mochi (wel op de dag zelf eten).
Op de Oogstmarkt zit ook zo een Japans standje met lekkere versgemaakte onigiri.
Echt?
Ik vind de sushi rijst daar de laatste tijd zo te zoet. In de reviews niet de enige en vaker na te lezen, of is het gewoon pech afhankelijk van op welke dagen je gaat?
omg hoe kon ik divine maia vergeten met letterlijk de aardigste vrouw op aarde
edit en qq bakery ik was daar vanochtend nog sorry voor dit delier
Alle koreanen die ik ken moeten niks hebben van man nam. En ik zelf vond het ook echt niks maar ik ben alleen vlak na de opening geweest jaren terug.
Te zoet? Ik vind de rijst juist het meeste op die in Japan lijken. Ik merk geen verschil en vind het so far de beste sushi in Rotterdam, maar hoop nog steeds op een keer een andere nieuwe plek met een wat gezelliger interieur. Waar zie je terug in de reviews dat het te zoet js? Ik kan het niet vinden. Ze zijn wel een tijd geleden gewisseld van eigenaar, maar de mensen in de keuken zijn hetzelfde nog.
Ik heb wel al jaren dezelfde dingen die ik daar bestel omdat ik die veruit het beste vind! Wat vind jij betere sushi?
Op Thuisbezorgd.nl lees je het div keren terug. Viel me de laatste paar keer op en zag het toen ook online terug, maar wie weet had ik even pech
Het is idd niet zo gezellig zitten maar dat maakt me niet zoveel uit. Meestal haal ik af of ik eet snel zelf wat, ook als ik alleen ben.
Helaas ben ik nog steeds zoekende naar de meest lekkere sushi (wat ook okay betaalbaar is om geregeld af te halen). Maar missh een utopie?!
Wie weet hebben anderen een goeie tip
Wat is jullie favoriete (lokale?) kant en klare of zeer minimale effort maaltijdbox? Ik wil iets laten bezorgen in een lastige kraamtijd dus liefst nagenoeg geen moeite voor de ontvanger. Geen thuisbezorgd bon want ik wil het denkwerk wegnemen. Edit; het is dus in Rotterdam dus ik hoop op een lokale ondernemer die gewoon lekker vers zelf kan bezorgen!
Ja the harvest is echt lekker
bestellen we altijd als we zin hebben in gezond. En als ze in noord woont en van Indonesisch houdt kan ik thuistoko Eva aanraden! Omdat ze vanuit huis werkt is bezorgen wat lastiger en je moet minstens een dag van te voren bestellen.
De sushi van Azura is echt goddelijk
Chefâs menu is ook fantastisch. Echt één van mijn favoriete Aziatische restaurants.
Wat een goeie tips allemaal, veel dingen die ik ook nog niet ken ![]()
Heeft iemand nog tips voor goed Indonesisch? Mag zowel ter plaatse eten zijn of afhalen.
Papaya ken ik!