Rotterdammerts unite

Favo restaurant?
Kyatcha voor sushi
La Cazuela voor tapas

Horeca zaak die je nog wil bezoeken?
Pesca
Heartmelt bar

Favo plek voor een drankje?
Spikizi
De Huismeester

Favoriete plek om uit te gaan?
Echt geen idee meer😭

Favo Rotterdamse snack of snelle hap?
Bun voor een broodje! Tuna melt is mijn fave
En ik haal wel eens een empanada in de markthal maar vind het mwah. Weinig vulling

1 like

Favo restaurant?
Pulpo
Marseille
Boca’s om lang te borrelen en snacken
Bertmans voor brunch

Waffel
Le petit jean

Terras van Westerpaviljoen in de herfst!!! En wijn bij Nursia.

Naarstig naar op zoek!

Falafel bij zayt & za’atar offff even snel een onigiri bij amazing oriĆ«ntal. In brakke staat altijd wel zin in een broodje falafel van De falafel op Binnenwegplein.

3 likes

Leuk dit!

Favo restaurant?

• Klaargemaakt
  • HeroĆÆne
  • Osteria Liz
  • Pesca
  • Pulpo

• Putaine
  • Ox
  • Silbar
  • Pompette

• Cece
  • Sijf
  • Boudewijn
  • Verward

• Geen idee haha, doe ik zelden

• Tensai of Hinoki voor ramen
  • Niko’s of Hamburg voor burgers
  • Bun, La Cabane de Fabian, Sandies, Broodjesbakkert voor broodjes
  • Zayt&zatar

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie favo koffieplekjes, ik ga vaak naar hetzelfde:

• Man met bril
  • Coppi
  • Laatst ook Ripsnorter ontdekt!
5 likes

Favo restaurant?
Osteria Liz
Tensai ramen
Pesca

Cote de cool
De nieuwe locatie van le petit jean

Walsjerot
Spikizi
Rumah
Station Bergweg ( in de zomer)

Geen idee? Haha

Bun
Boguette

1 like

Waar gaan jullie oud en nieuw vieren? Ik heb zelf een kaartje voor weelde maar ben alsnog benieuwd. Ben ook op zoek naar leuke uitgaansplekken überhaupt maar dat is lastig, aan de lijstjes hierboven te zien :smiling_face_with_tear: Ik ben nieuw en ken niks behalve Stallas dus jullie kunnen me alles aanpraten

2 likes

Jaa Harvest (en Mecca) zijn ook leuk. Goede reminder om daar weer eens heen te gaan!

1 like

Wat is een leuke plek voor een activiteiten date met mn lover?

3 likes

Pinball museum!

3 likes

Mooie boules?

2 likes

Naast alle tips waar ik zelf ook vaak te vinden ben, mis ik wel veel Aziatische restaurants in de lijstjes! Volgens mij heeft rotterdam echt de beste Japanse en Vietnamese opties? Mama Hong en Boguette zijn echt megalekker voor een snack inderdaad. :heart_eyes:

De lekkerste pad Thai vind ik van Thai food market op de oogstmarkt. Laatst hebben we besteld bij Kevin Bacon en hun pad Thai was ook megalekker.

Ik ben zelf nog benieuwd naar het dim Sum restaurant op de west-kruiskade. Het is daar altijd megadruk als ik er voorbij fiets.

5 likes

Ik vind die van soi3 het beste! Oogstmarkt vond ik okƩ, 7/10.

Broodje tofu van Pho is ook zo lekker.

En Maleisisch/Chinees bij Kampong express.

En onontdekte parel: sushi bij Iyumi :heart:

1 like

Ik ga dit jaar naar Annabel, wel pas na 12en. Vorige jaar ben ik eerst naar het vuurwerk bij de Erasmusbrug geweest en daarna naar Biergarten. Vuurwerk voelde ik me niet helemaal op m’n gemak, maar Biergarten was wel echt gezellig toen!

Bedoel je Pho op de West Kruiskade?

2 likes

De komende tijd kan je schaatsen bij Schaatsbaan Rotterdam, met een Rotterdampas heb je 1x gratis entree ook trouwens.

1 like

Jaa eens, vind Tai Wu echt amazing. En Cate Dak heeft ook heerlijke noedels. Xi’an ook trouwens.

2 likes

160K (was eerst Poing), maar nog steeds Arcade en kan je ook gezellig biertje drinken.

Ik zou graag eens eten bij NRC, maar zag dat dat ā€˜s avonds omgetoverd wordt tot uitgaansgelegenheid. Is dat elke dag zo en vanaf hoelaat ongeveer? Wij hebben namelijk een baby die we gewoon mee nemen als we uit eten gaan (ze slaapt dan meestal of kijkt rustig om zich heen), maar als het een uitgaansgeledenheid wordt is dat natuurlijk geen goed idee, ook al willen we dan wel vroeg gaan. Of is het sowieso een locatie waar je met baby beter niet naartoe kan? Ik ben er nog nooit geweest.

Yes!

1 like

Je hebt er geen verschoontafel bij het toilet! Dat is wel iets om rekening mee te houden misschien. En het eten/drinken is boven en het dansen beneden. Dus dat is best gescheiden.

1 like

En @crazyvibes alle tips gaan op het lijstje. :drooling_face:

2 likes