1 januari nog wel, recenter ben ik er niet geweest haha
Misschien gaan mijn dochter en ik morgen even naar Rotterdam en ze vindt die beer helemaal geweldig. Afgelopen 2 jaar is ze er mee op de foto geweest.
Vorige week wilden we al naar Rotterdam maar toen was ze helaas ziek dus het zal er een beetje om spannen denk ik of hij er morgen nog staat.
Ik kan eind van de middag even langsfietsen om te kijken voor je
Nohhh dat vind ik heel lief van je! Alleen als het niet teveel moeite is en je er niet ver voor om moet hoor!
Nee hoor, geen probleem. Ik ben al in de stad en kan ook via CS richting huis fietsen
Wat enorm lief. ![]()
Hij staat er nog! De man bij de tourist info kon me niet vertellen hoe lang nog. Hij zei dat hij verwacht dat de beer na het weekend weg zal zijn, maar dat wist hij niet zeker.
Mocht je morgen gaan: veel plezier!
Ahhhh dat is supergoed nieuws! En wat lief dat je dat hebt nagevraagd.
Mijn dochter gaat waarschijnlijk heel blij zijn morgen. ![]()
Nogmaals dank!
Iemand hier had het een paar maanden geleden over Angelo Betti.
Maar lees net via link hieronder/hun FB dat ze gaan sluiten. Heel jammer!
Ik heb een financiële meevaller gehad en daarvan wil ik een deel aan goede doelen geven. Naast de landelijke/wereldwijde organisaties wil ik graag ook aan lokale organisaties doneren.
Maar verder dan de plaatselijke kinderboerderij kom ik niet. Iemand suggesties voor Rotterdamse organisaties / goede doelen?
Misschien stichting Lekker Geven? Van de straatarts Michelle van Tongerloo?
Sportspullenbank! Als sporten je ding is haha.
Voedselbank Rotterdam.
Stichting Jarige Job
Dat is toch niet echt lokaal maar juist landelijk?
Vind het een mooi doel maar wilde juist ook wat lokale doelen steunen.
Wat goed dat je dit doet! Ik dacht ook meteen aan Michelle van Tongerloo.
Het is ooit klein begonnen in Rotterdam, wist niet dat het nu ook landelijk was
Ze zijn al een tijdje een goed doel van de Vriendenloterij, dus ze zijn in dat opzicht groot geworden!
Bedankt allemaal, het is Stichting Lekker Geven van Michelle van Tongerloo geworden ![]()
Top nieuws dit ![]()