Misschien stichting Lekker Geven? Van de straatarts Michelle van Tongerloo?
Sportspullenbank! Als sporten je ding is haha.
Voedselbank Rotterdam.
Stichting Jarige Job
Dat is toch niet echt lokaal maar juist landelijk? Vind het een mooi doel maar wilde juist ook wat lokale doelen steunen.
Wat goed dat je dit doet! Ik dacht ook meteen aan Michelle van Tongerloo.
Het is ooit klein begonnen in Rotterdam, wist niet dat het nu ook landelijk was
Bij Stichting van Michelle van Tongerloo heb ik 100% vertrouwen in dat het goed terecht komt
Ze zijn al een tijdje een goed doel van de Vriendenloterij, dus ze zijn in dat opzicht groot geworden!
Bedankt allemaal, het is Stichting Lekker Geven van Michelle van Tongerloo geworden
Top nieuws dit
Hier zou toch ook moeten staan
Oproep politie Rotterdam âmannen hou je tengels thuisâ.
Ja echt bizar, staat ook wel echt weinig informatie in (snap ik wel), maar vind het echt niet relaxt. Nou ben ik niet zovaak rond dat tijdstip op straat, maar vond Noord altijd wel redelijk veilig aanvoelenâŠ
âVeroorzaakt doorâ echt de passie van de NOS koppenmakers om nóóit gewoon te zeggen wat er gebeurt
Hij is actief op een fiets? Trekt hij dan vrouwen van de fiets?
Het klinkt in zulke berichten altijd zo lichtzinnig vind ik, alsof hij ze éven aanraakt, maar hij crosst dus op zijn fiets mogelijk kilometers vrouwen achterna?
Als je dat filmpje bekijkt lijkt hij ook echt zo zoekend om zich heen te kijken, alsof hij op jacht is. Fucking vieze griezelige vent.
Er is mij gevraagd of dat ik dit bericht hier wilde delen! Hoop dus dat dit zo mag? @moderators
Foto verwijderd
Het zou best kunnen dat hij rond centraal station een mogelijk slachtoffer in de gaten houdt om vervolgens toe te slaan op een afstand vanaf het station, waar het rustiger is midden in de nacht.
Zijn fiets is meer opvallend dan zijn outfit, dus ergens jammer dat ze die niet wat meer aandacht geven in het signalement.
De verdachte staat echt super herkenbaar op de beelden. Hij kan zijn outfit wisselen maar dat hoofd vergeet je niet zomaar omdat het zulke scherpe beelden zijn. Ik wist helemaal niet dat ik er zelf ook zo scherp op sta als ik daar fiets. Maar goed aan de hand van deze beelden lijkt het me overduidelijk dat iemand hem moet herkennen. Als hij niet gemeld wordt lijkt het me dat iemand hem de handen boven 't hoofd houdt. Ik geloof dat ik mezelf regelrecht zou melden als ik zo hard gezocht werd.
Hopelijk doet hij dat ook.
@Musa De vermissing kwam ik toevallig net ook tegen op Insta, meteen gedeeld omdat dat (ook) gevraagd werd aan mensen die in de buurt van Noordplein wonen. Hopelijk wordt ze snel gevonden!