Ahhhh dat is supergoed nieuws! En wat lief dat je dat hebt nagevraagd. Mijn dochter gaat waarschijnlijk heel blij zijn morgen.
Nogmaals dank!
Ahhhh dat is supergoed nieuws! En wat lief dat je dat hebt nagevraagd. Mijn dochter gaat waarschijnlijk heel blij zijn morgen.
Nogmaals dank!
Iemand hier had het een paar maanden geleden over Angelo Betti.
Maar lees net via link hieronder/hun FB dat ze gaan sluiten. Heel jammer!
Ik heb een financiële meevaller gehad en daarvan wil ik een deel aan goede doelen geven. Naast de landelijke/wereldwijde organisaties wil ik graag ook aan lokale organisaties doneren.
Maar verder dan de plaatselijke kinderboerderij kom ik niet. Iemand suggesties voor Rotterdamse organisaties / goede doelen?
Misschien stichting Lekker Geven? Van de straatarts Michelle van Tongerloo?
Sportspullenbank! Als sporten je ding is haha.
Voedselbank Rotterdam.
Stichting Jarige Job
Dat is toch niet echt lokaal maar juist landelijk? Vind het een mooi doel maar wilde juist ook wat lokale doelen steunen.
Wat goed dat je dit doet! Ik dacht ook meteen aan Michelle van Tongerloo.
Het is ooit klein begonnen in Rotterdam, wist niet dat het nu ook landelijk was
Bij Stichting van Michelle van Tongerloo heb ik 100% vertrouwen in dat het goed terecht komt
Ze zijn al een tijdje een goed doel van de Vriendenloterij, dus ze zijn in dat opzicht groot geworden!
Bedankt allemaal, het is Stichting Lekker Geven van Michelle van Tongerloo geworden
Top nieuws dit
Hier zou toch ook moeten staan
Oproep politie Rotterdam “mannen hou je tengels thuis”.
Ja echt bizar, staat ook wel echt weinig informatie in (snap ik wel), maar vind het echt niet relaxt. Nou ben ik niet zovaak rond dat tijdstip op straat, maar vond Noord altijd wel redelijk veilig aanvoelen…
‘Veroorzaakt door’ echt de passie van de NOS koppenmakers om nóóit gewoon te zeggen wat er gebeurt
Hij is actief op een fiets? Trekt hij dan vrouwen van de fiets?
Het klinkt in zulke berichten altijd zo lichtzinnig vind ik, alsof hij ze éven aanraakt, maar hij crosst dus op zijn fiets mogelijk kilometers vrouwen achterna?
Als je dat filmpje bekijkt lijkt hij ook echt zo zoekend om zich heen te kijken, alsof hij op jacht is. Fucking vieze griezelige vent.