Rotterdammerts unite

Da Gianfranco! Is alleen wel in schiebroek…

Volgens mij blijft die wel altijd open, maar dan moet je wel omlopen en kan je niet meer via de metro.

2 likes

Ik plaats even een oproep hier maar ik ben op zoek naar een eigen woning. Het liefst een studio maar eventueel iets gedeeld met 1 huisgenoot is ook prima. Max. 700 euro en mag ook eventueel in Capelle.

Ben echt hopeloos. Dus mochten jullie tips hebben voor site’s of via via iets weten. Zou er erg blij mee zijn.

Ik dacht tot 2 maar dat is wel al een jaar geleden, maar dit kun je sowieso ergens op internet vinden! Heb het toen ook nagezocht om dezelfde reden

Hij is 24 uur open je moet 's nachts alleen wel via buiten omlopen.

1 like

Jaaaaa perron!! Toch nog iets!!
Heb wel het idee dat het in de jaren van afwezigheid bijna een soort mythe is geworden haha, 't zal er wel stervensdruk worden.

2 likes

Hoi! Ik ga zondag weer eens naar Rotterdam en ben op zoek naar een leuke plek om te lunchen (hoeft niet fancy) of een lekker taartje te eten. Hebben jullie tips?

Edit: een leuke plek voor een high tea mag ook.

1 like

Ik heb laatst heel lekker gelunchd bij Bertmans!

4 likes

Tea Lab, Coffeelicious, Lilith, Hotel New York, Koekela, Lof der Zoetheid en ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk :stuck_out_tongue:

2 likes

Baker and Moore voor lunch en/of high tea
De koffiebar, koekela, tealab voor taart
New Fork en Backyard zijn ook wel leuk

2 likes

Bagel Bakery vind ik ook fijn!

1 like

Hoi mede Rotterdammers,

Ik ben op zoek naar tips voor bruiloft fotografen uit Rotterdam. We gaan volgend jaar zomer trouwen, maar zie door de bomen het bos niet meer😃.

Misschien kun je je vraag beter plaatsen in het Trouwtopic, daar zullen vast ook Rotterdammers in zitten of mensen uit de omgeving Rotterdam die je tips kunnen geven

1 like

Jaaa zo jammer :frowning:

Oh ik wist niet dat het eerst alleen maar sluiten was, dan was dit inderdaad wel goed nieuws haha! Vond de locatie wel leuk vooral met biergarten enz in het midden. Maar zit er meer op de keil.ewerf?

Het was toch al bekend dat ze plannen hadden voor een locatie daar? Alleen was het een combinatie, als erbij. Nog los van of dat niet te veel voor ze zou worden, was het volgens mij niet bedoeld als vervanger. Het komt nu zo/goed uit, maar denk niet dat dit de bedoeling was

1 like

Ik ga trouwens oud en nieuw vieren in perron! Zo blij als een kind, ben er echt sinds de closing niet geweest
Verkoop m’n kaartjes voor Amsterdam, lekker dicht bij huis vieren, ik heb er nu al zin in

1 like

Weet iemand een charmante plek in Noord of Hillegersberg (ergens in die richting) om een kerstboom te halen? AH en Praxis oid tellen dus in principe niet mee.

Thanks, ik ga straks kijken!