Rotterdammerts unite

Geen ervaring met Soap, maar Beauty Bar Blijdorp is ook erg goed! Aardige mensen, best betaalbaar en ook altijd mooi resultaat.

1 like

Ik ga zaterdag naar Rotterdam, nu kom ik daar met regelmaat, maar ik ben echt opzoek naar wat leuke uniekere winkeltjes ipv Zara, H&M. Wat zijn leuke en unieke winkels die enkel in Rotterdam te vinden zijn?

De Zwaanshals heeft leuke tweedehands zaken, pannenkoekstraat heeft leuke zaken o.a. Louen

2 likes

Mijn vriend is getuige bij de bruiloft van een vriend en heeft daarvoor een pak nodig.

Hij heeft een beroep waar je altijd wel met casual kleding weg komt. Dus hij is een beetje clueless waar je dan het beste heen kan.

Ik zelf kom niet verder dan SuitSuply. Zijn er nog meer opties? Ben bang dat bijv de Bijenkorf weer gelijk heel prijzig wordt voor het feit dat hij het met een beetje pech <5x zal dragen in de komende jaren.

Mijn vriend had vorige week ook een pak nodig (kwam hij een dag van te voren mee) en we zijn toen echt heel goed geholpen en geslaagd bij de Peek en Cloppenburg. Ik kom daar normaal nooit en had echt een beetje oubollig beeld ervan, maar dat bleek niet te kloppen. Hij heeft ook heel veel complimenten over het pak gekregen en volgens mij was er nu ook een goede kortingsactie.

4 likes

Ik ben heel erg tevreden over Noƫlle Brows

1 like

Idd Zwaanshals, even buiten centrum maar wel op loopafstand en zeker de moeite waard (en ook leuke horeca daar).

Verder vind ik oude en nieuwe Binnenweg ook wel wat leuke winkeltjes hebben. Voor kleding bijv Unc en best veel vintage en Susan Bijl. De Meent heeft trouwens ook wel leuke winkels, maar dat zijn wel meer (luxere ketens).

3 likes

Ik kom al jaren bij Bloss Brows. Resultaat altijd perfect en altijd gezellig bij haar.

2 likes

Gents! Pakken speciaalzaak en helpen je supergoed. Ook helemaal niet duur. Ze hebben ook alles dus je bent dan in 1x klaar.

3 likes

Je zou ook nog prima bij de WE kunnen kijken.

Tenzij je met liefde een paar honderd euro stuk slaat, dan zijn de opties die je zelf noemt prima. En de pakken ongetwijfeld beter/mooier, maar ik vind het altijd zo zonde als je het maar 3 keer draagt.

1 like

Vorige keer is hij inderdaad geslaagd bij de WE. Maar toen was er wel een medewerker die echt verstand van zaken had. Dat is bij de WE vrees ik niet altijd vanzelfsprekend.

De Bijenkorf heeft nu sale.
Je kunt voor goedkopere pakken bij C&A en Zara kijken.

1 like

Hebben jullie toevallig nog een tip om een huurwoning (studio of klein appartement) te vinden? Ik houd Pararius al heel veel in de gaten, maar vrijwel alles wat binnen mijn budget is (max €1000 pm) is alleen voor studenten helaas. Facebookgroepen zit ik ook in, maar helaas heel veel spam.

1 like

Is vesteda een optie?
Hebben ook weleens wat goedkopere appartementen. Met name in hun oudere panden.

Zeker als je iemand al kent of benadert die er woont, kun je makkelijk via/via er tussen komen?

1 like

Net niet Rotterdam maar in Capelle aan de Fascinatio Boulevard (echt tegen kralingse zoom aan) zijn nieuwe appartementen gebouwd. Een aantal gaan via sociale huur/woonnet. Ik heb alleen geen idee wat de prijzen zijn. Het is gebouwd door Havensteder. Volgens mij kan je via hun wat meer info vinden.

1 like

Vesteda doet helaas niet meer aan voordragen

1 like

Ik heb exact dezelfde ervaring met peek en cloppenburg! Ook hippe kleurtjes en mooie pasvorm en 3 delig was in de sale iets van 230€ ofzo (normaal 280 ofzo)…

1 like

Is dat €1000 voor de kale huur?

Dan hebben wij net pech gehad met de verkoopster. We spraken twee verkoopsters aan met dat we graag advies wilden voor een pak. Toen was het van: ā€œJa kijk maar in dat gedeelte daar een beetjeā€ en dat was het.

Jammer want zo op het oog hadden ze best wel leuke dingen hangen. Misschien op een ander moment nogmaals proberen. We waren op de vrijdag na Hemelvaart en in alle winkels waar we kwamen waren ze onderbezet.

1 like

Nee ja inclusief iets erboven is ook okĆ©. Alleen ik zit vaak met de inkomenseis dan. Ik heb een bruto inkomen van €2950. En voor mezelf wel wat speling ivm met daggeld maar dat mag ik er niet bij op tellen omdat het elke maand verschilt.