Ik heb uit eindelijk best wel snel een huis van woonstad gevonden via stekkies. Stekkies is een soort alert van alle verhuurders via whatsapp. Eigenlijk niet nodig als je alle websites zelf afgaat, maar omdat veel verhuurders werken met een ‘eerste reactie mag als eerste bezichtigen’ systeem kan het toch heel behulpzaam zijn
Mag je het ook niet voor een heel jaar bij elkaar optellen en middelen? Als je een gemiddelde neemt is het redelijk betrouwbaar lijkt me.
Ja ik werk er pas net, dus ik heb nog niet echt een ‘bewijs’ van wat het gemiddeld is helaas. Weet van collega’s wel wat het ongeveer is, maar heb laatst wel een verhuurder erover benadert en daar mocht ik het er toen niet bij optellen.
Ik geniet echt helemaal van die Rotterdamse mensen docu op Videoland, helemaal verliefd op die mensen haha. @Otzi de gevel van jullie zaak kwam ook nog even in beeld.
Wat leuk! Ik ga ook eens kijken ben benieuwd of ik misschien ook wat mensen herken haha
Gerda
Heeft het nou zin om zonder kaartje in de rij te gaan staan voor die roetsj baan? Ze zijn uitverkocht en op de website staat ook dat ze geen kaartjes meer verkopen dus het lijkt me niet. Een vriendin van mij wil dat morgen gaan proberen maar hoe meer ik erover nadenk hoe minder ik er eigenlijk zin in heb vooral als het dadelijk voor niks is haha.
Nee ik ging er vorige week ook naartoe en wist nog niet precies hoe laat ik wilde gaan, dus online niks gekocht (waren nog genoeg kaartjes). Eenmaal daar stond bij de kaartverkoop een a4 met ’ allemaal uitverkocht’. Heeft geen zin dus
Dank je wel voor de reactie! Ik heb dit aan haar doorgegeven dus gaan we dit niet meer proberen gelukkig en iets anders doen haha.
Weet iemand een Instagram of contact van iemand die duiven helpt in Rotterdam? Of kan iemand het hier? Ik probeerde net een duifje te vangen met de voeten aan elkaar verstrengeld met een touwtje maar het lukt me niet
Duivenvrouwtje010 op insta!
Dankje ik stuur haar direct een bericht!
Ik zie haar vrij vaak rond Blaak - Oostplein. Wellicht is dat in de buurt, en kun je haar toevallig tegen komen?