Ik ben ook wel benieuwd!
Er is gewoon een website hiervan he
Ja klopt! Maar ik denk niet dat ik dat mag delen gezien de forumregels?
Oh geen idee maar als je &thetable googlet ben je er zo
Ja ik wilde verder niet overkomen alsof het iets heel geheims of exclusiefs is ofzo, want dat is het niet. Maar ik wilde ook geen reclame maken voor mezelf. Ben gewoon heel erg enthousiast over dit platform en natuurlijk heel blij dat ik nu zelf iets ga organiseren. Ik heb hele leuke vrouwen leren kennen hiermee.
Nieuwe mensen leren kennen is soms gewoon erg lastig. Ik ben ook altijd in voor een normaal etentje/Rotterdam meeting/etc!
Ik kende het nog niet, en vind het echt een leuk idee.
Ik ga de agenda in de gaten houden
Ik loop vast hopeloos achter, maar de poffertjeskraam op meent is weg? Waar zijn er nu goede poffertjes te krijgen?
Iedereen gaat nu eigenlijk naar poffertjessalon Seth, dat is ook al jaren een begrip.
Oja thnx die was ik vergeten
Welke kraam was dit?
Hij zat op het pleintje tussen meent en pannenkoekstraat
Ja dat losse gebouwtje? Die hebben het volgens mij nog steeds op het menu, ondanks de rebranding
Nog niet bezocht maar hoorde dat het erg klein was en vooral veel kawaii (review van mn 17jarige nichtje)
Dat klinkt precies goed voor een bijna 7-jarige die gek is op Kawaii maar een korte spanningsboog heeft. Sinds mijn dochter een flyer van de tentoonstelling heeft gezien vraagt ze bijna dagelijks wanneer we gaan.
Ik zelf niet maar hoorde van vrienden dat het heel leuk was en idd juist heel geschikt voor kinderen. Maar de volwassenen vonden het ook leuk!
Mijn kind van 4 vond het geweldig, heeft zich uren lang vermaakt met jeu de boules en de virtuele kamers waar je allerlei dansjes/poses kon aannemen.
Als volwassene vond ik het ook de moeite waard, er zaten hele mooie kunstinstallaties tussen.
Ja Bun is top, ik heb er overigens nooit echt heel lang moeten wachten. Maar laatste half jaar ook niet geweest, misschien nu anders?
Vind BagelBagel ook top voor een broodje en La Cabane de Fabian.
Voor zomers tafelen is Osteria Liz m’n favo, of Marseille. Maar bij Nursia (redelijk nieuw) en Pulpo kan je ook lekker zitten en eten. Maar lees even mee met de tips want wel weer toe aan nieuwe inspiratie. Ook benieuwd naar bar picar, iemand daar al geweest?
Ojaa de tuin van Lux vergeet ik weleens maar is echt chill inderdaad. Zijn ook niet zoveel rustige terrassen in de stad vind ik.
Lucia vond ik wel oke, goed eten maar vond de porties vrij klein voor de prijs en sfeer vond ik beetje Amsterdams-hip hebben ze daar nu ook een terras?
Layers ga ik binnenkort ook even testen, lijkt me leuk!
Sowieso Lux
Ik heb wel op het terras gezeten bij Lucia. Wel heel fijne plek want onder een boom en lekker windje aan het water. Ik vond sommige gerechten echt lekker, anderen weer mwah en eens met de Amsterdams hip vibe. Ondanks dat ik heel leuke middag heb gehad, dat je niet gelijk terugrent.
Layers ben ik dus ook heel benieuwd naar! Die tosti klinkt heerlijk.
Verder heb ik nog wat leuke avonden gehad bij Bar Dertien (al ben ik nu ook al even niet geweest) en blijft de Hoogstraat ook gewoon een favoriet om rond te hangen.
Laatste tijd vooral veel losse drankjes en desserts gedaan. Yans mochi vind ik die summer pudding toetjes heel fijn, bij divinemaia heb ik weer voor deze week de mango sticky rice besteld, bij Station Bergweg vind ik de cheesecake milkshake van Burnt Cakery echt heerlijk (tot nu toe de yuzu vanille favoriet). Heb ook echt een fantastische matcha milkshake op bij Hotel Ame. Heel chille plek ook om te zitten.
Bagelbagel ben ik ook geweest. Was wel lekker, maar wel aan de (te) zoute kant, maar wil het nog een kans geven want had heel veel potentie (en ik had zelf dus ook chili olie toegevoegd dus kan ook m’n eigen schuld zijn haha).
Fu dumplings & noodles vind ik een heel fijne aanwinst. Heel simpel, maar mega vers en gewoon heel budget als je even snel wat wil eten.
Musubu heb ik 2x een fijne lunch gehad, maar een collega van m’n vriend had weer een mindere ervaring (denk soms beeetje te druk door hun eigen succes). De wagyu was echt erg lekker en vooral de matcha drankjes zijn top. Onigiri en de pork katsu minder m’n ding (laatste beetje droog). Maar de eel met rijst weer echt heel lekker. Ik ben dus nooit ‘‘s avonds geweest, dan is er wel een ander menu (en de paling en wagyu zijn dus allebei wel weer prijzig).
Voor de rest moet ik even nadenken. Veel oude vertrouwde plekken.
Maaskantine wel al geweest en altijd fan van Stooges, maar zou ook nog eens daarheen willen voor een filmavond op een zomerse dag.