Rotterdammerts unite

O bar bocht ben ik ook geweest! Heel leuke avond gehad en heel fijne openingstijden (echt te weinig open in de stad op dinsdag) en fijn dat het gewoon door de dag open is. Leuke mensen, leuke drankjes, chille vibe (wel ook hipster vibes met de platenspeler etc, maar ik houd ervan haha en toen ook leuke muziek ontdekt). Ze hebben dus ook een daghap, die vond ik toen lekker maar is voor mij geen volwaardige maaltijd. Zou er zeker nog eens heen willen gaan (maar dus nog niet van gekomen).

Edit: ik vind het dus alleen lastig om na 1x te zeggen of dat soort plekken echt tof zijn of dat ik gewoon heel leuk gezelschap had haha).

2 likes

Echt weinig vega hier :cry:

2 likes

Iemand tip voor een leuk restaurant (beetje zoiets als Roosje) wat goed met auto (dus parkeren) en ov bereikbaar is?

1 like

Ik had een indoor speeltuin gezien waar je een winkeltje had. Dus om na te spelen dat je in de winkel bent. Ik kan het nu niet meer vinden. Weet iemand welke ik bedoel?

1 like

Was het Playhood in Amsterdam?

Zie nu pas in welk topic ik zit đŸ«Ł misschien Villa Zebra?

Ik vind vega in Rotterdam sowieso best moeilijk eigenlijk.

1 like

Ja! Villa zebra! Je bent een held! Dankjewel

1 like

Je hebt in het Wereldmuseum ook de superstraat. Daar kun je ook ‘boodschappen’ doen!

1 like

Dacht deel het hier even, morgen protest tegen femicide georganiseerd door de dolle mina’s.

19 likes

Waar kun je je aanmelden?

Ik denk dat ik morgen niet red :frowning:

Via de link op hun insta: Meld je aan en word Dolle Mina!

Ik ben met drie anderen speciaal naar Rotterdam gekomen voor de mars :fist:

7 likes

Haha ben je Rotterdams of nie dan?

Wat er met die gast was, geen idee, het komt op mij over alsof hij niet doelbewust die vader onderbrak, maar ik stond eigenlijk te ver om het goed te zien

Als iemand een video heeft dan graag

1 like

Ik vond het overkomen als iemand die ‘gewoon’ tegen protesten was maar hoe dan ook: wat een vreselijk kutmoment om dit te doen. Had echt tranen in mijn ogen bij het verhaal van Sanne’s vader. Echt heel knap hoe hij daar stond

2 likes

Welke sauna zouden jullie aanraden in de omgeving?
Thermen Barendrecht, Thermen Schiedam of Elysium? Ik dacht dat Elysium een aanrader was, maar het scoort zo laag op google :o
Die in Schiedam vond ik zelf ok, niet super bijzonder. Barendrecht nooit geweest en die krijgt wel betere reviews maar ik hoor daar nooit iemand over, terwijl ik wel vaak hoor dat mensen naar Elysium gaan.

Ik vind spa gouda heel chill! Wel een stuk kleiner dan de meeste, maar de keren dat ik er ben geweest was het ook niet zo druk. De hammam daar is echt top.

1 like

Ik ben bij allemaal geweest maar ga laatste tijd alleen nog naar Thermen Binnenmaas. Is een hele fijne sauna met ook een prachtige tuin.

1 like

Ik vind Elysium wel fijn (ben er wel al een tijdje niet geweest) maar ik vond toen wel elke keer dat de sfeer in de avond veranderde. Dit schijnt ook wel vooral op badkledingdagen zo te zijn.

Ik vond Elysium de laatste keer behoorlijk vies en ook wel erg oud, zou er niet meer heen gaan.

bedoel je dan vega opties of echt volledige vega restaurants? want ik loop hier eigenlijk nooit tegenaan

Vega restaurants of plekken met meer opties. Ik ken ze wel, maar vind het best een karig aanbod eigenlijk of saaier. Indiaas restaurant etc zit je vaak wel goed, maar ook bij veel Aziatische plekken mis ik veel dingen/ zijn hier wat vleesgeoriënteerder.

Edit: al vind ik het vooral crime om een plek te zoeken als we ook een vegan in het gezelschap hebben (en die helaas dus niet zo van Aziatisch is). Altijd het idee dat iemand van de groep dan mwah eet, dus tips zijn altijd welkom.