Yes ik ook Thermen Binnenmaas! Lekker eten, niet zo overdreven duur als thermen Barendrecht (het eten, en de bubbelbaden vind ik in Barendrecht ook koud. Schiedam vreselijk publiek en Elysium oud en viezig
Is dat broodje steak frites de moeite waard bij café Marseille? Of zijn er veel betere lunch plekken?
Daar gingen mân tips
Gaan er nog forummers naar de mars tegen femicide aankomende zondag?
Normaal gesproken wel. Ik heb me laatst ook aangemeld voor DM in Rotterdam. Maar de komende zondagen ben ik er helaas niet
Si
Ik ben van plan te gaan! En dat zou alleen zijn dus mocht dat iets zijn waar je mee zit, kunnen we elkaar misschien meeten?
Er wordt de laatste weken opgeroepen om ten minste één man mee te nemen. Er zijn steeds veel vrouwen, maar de mannen blijven achter. Misschien een broer, vader, vriend? Collega?
Ik lees bij de dolle Minaâs dat er geen mars komt uit respect voor de nabestaanden? Heeft iemand mss een linkje voor me?
Thnx!
Yes! Samen met mân vriend en ons zoontje.
Ik was er even na 2en en de hele groep was al weg. Samen met anderen hebben we afgewacht tot de groep weer terug was.
Echt niet chill.
Bij de eerste mars hebben we ruim een uur gestaan voordat we gingen lopen. Wist ik veel dat de groep nu met 10 minuten zou vertrekken.
Ben echt een beetje teleurgesteld.
Maar als ik dat even parkeer: fijn dat de opkomst weer zo aardig was!
En volgende week beter.
Er staat toch duidelijk verzamelen 13:45, vertrek 14:00?
Thank for sharing
Maar dan kan het dus duidelijker gezien ik en 10-15 anderen waren achtergebleven op Schouwburgplein
Start 14u is toch gewoon start 14u? Gewoon op tijd komen haha ik snap deze klacht echt niet nja volgende week weer een kans
Nee en laat me balen
Tbf ik snap je verwarring obv dit plaatje wel. Hier staat echt pas om 14:00 verzamelen
Als je je aanmeldt voor DM in Rotterdam kun je toegevoegd worden aan een mededelingengroep op signal. Daar is vaak wat meer info. Snap wel dat je baalde overigens, maar misschien helpt het. De aanmeldlink staat in de bio op instagram
Weet iemand een leuke boomgaard / plek waar je appels kunt plukken in (de buurt van) Rotterdam?