Rotterdammerts unite

Ik ben een keer bij By Mi en Es geweest. Zut op de Karel Doormanstraat.

De zaak is erg gericht op het maken van Insta-waardige foto’s met een flowerwall enzo. De high tea zelf vond ik best okee. Zeker niet slecht maar ook niet spectaculair goed.

3 likes

Hotel New York vind ik altijd lekker. Laatst met een babyshower bij Teds geweest, dat was ook prima. Die had wat originelere hapjes. Ik zag dat By Ami ook een high tea heeft. Ik vind de plek zelf heel leuk, lekker hysterisch, en het eten altijd goed, maar heb de high tea daar nog nooit gehad.

1 like

The Tea Lab
Hotel New York

1 like

Juffrouw van Zanten of Dudok in t park

1 like

Ik zou le petit jean bellen of ze wat kunnen regelen. Ik vind alle standaard high teas die ik kan bedenken/hier genoemd zijn net niks.

1 like

Ja, de enige die echt leuk was, was die van Lof der Zoetheid.

7 likes

Ik heb een error kan iemand mij helpen? Ik zoek een plek met redelijke standaard (Nederlandse) lunch, 12 uurtje, kroketten op brood, omelet, uitsmijter. Welke plek in de buurt van Blaak denken jullie dan aan?

1 like

Misschien Baek?

Daar hebben ze in ieder geval tosti’s, omeletten eb kroketten op brood wat ik zo snel zie.

3 likes

Dudok

3 likes

Heilige boontjes!

2 likes

Kade4, in de Oude Haven!

3 likes

De Beren in de Markthal, of iets verder lopen Dudok of het lunchrestaurant in Donner

Je kunt ook ByAmi overwegen. Ik heb daar nooit high tea gedaan, maar wel geluncht. Recent zag ik de mensen naast mij met een high tea en dat zag er echt lekker uit!

Ziet er inderdaad goed uit. Dank voor de tips allemaal!

1 like

Gaat er iemand naar de date rave bij bar Lou vanmiddag?

Er zijn ook nog kaartjes te koop via ticketswap zag ik!

Ik ga zelf niet, maar ik ben wel heel benieuwd door de titel! Ben je wel eens vaker naar zoiets geweest? Zulke events doen mij denken aan netwerkborrels op je werk maar dan gericht op daten :smile: En deze dan met keiharde muziek erbij :joy: Wil je laten weten hoe het was?

2 likes

Nee weleens naar speeddaten in station bergweg maar dat was echt niks. Dit lijkt me wel chill omdat het denk ik soort van borrelen/uitgaan is en dat iedereen dan dus single is.

Zal laten weten of het een succes was! Ik heb helemaal geen zin, maar voelt als soort van fomo of eventuele gemiste kans als je een kaartje hebt en dan niet gaat 🫠

1 like

De prijs van het ticket zou bij mij ook een bepalende factor zijn denk ik haha. En meestal zijn zulke dingen uiteindelijk wel leuk, maar ik herken wel het geen zin hebben :d Toch veel plezier, al blijf je maar een uurtje, dan ben je in ieder geval wel geweest :wink:

Ja was geloof ik 14 euro ongeveer? Vond dat wel prima! Vooral benieuwd omdat de setting me dus fijner lijkt dan met speed dates enzo. Dat is inderdaad wel een goeie, gewoon even gaan! En dankjewel!

1 like

Misschien iemand die me hiermee kan helpen,

Ik ben eens naar Beekse bergen light safari gegaan, al die lampjes in het donker vind ik fantastisch, nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks en zag ik dat Rotterdam ‘’ De Grote Schijn ‘’ heeft. Ik kan alleen niet goed pijlen of het de moeite waard is, iemand hier misschien een idee?

1 like