Rotterdammerts unite

De Buytenhof in Rhoon

8 likes

Wat een prachtige locatie! Precies wat ik zoek, dank je wel. 🩷

2 likes

Jaaa het is zo leuk daar! En je kan er heerlijk eten en een boerderij winkel, echt een top plek

1 like

Ja love de Buytenhof, en deze week is er oogstweek!

4 likes

Ja. Vandaag geweest, was wel erg druk!

Ohh ik mis dit altijd! Was het echt te gek druk of gezellig druk? Hoe laat was je er?

Nee het was wel gezellig druk hoor! Maar ik was vorige week ook geweest in de pluktuin en toen was er bijna niemand haha. Dus het contrast was erg groot.

Ik was er rond half 2!

1 like

Ah goed om te weten! dankjewel! Ik zag dingen over “parkeerwachters” die je helpen al het verkeer in goede banen te leiden en dacht omg heb ik daar wel zin in haha maar ik wil aardappels en pompoenen plukken!

2 likes

Weten jullie sportscholen met oppasservice? Ik weet dat David Lloyd dat aanbiedt, maar dat is me wat te ver en het lijkt me dat er meer aanbieders moeten zijn in zo’n grote stad.

Ik zat laatst ook te zoeken en je hebt opvang bij MyLife aan de Maas. En ik zag ook een tijd geleden ook iets van Crossfit in Kralingen met kinderopvang maar kan dat niet terug vinden. En dat moet ook je ding zijn.

Ben ook wel benieuwd of iemand hier ervaring heeft met MyLife?

1 like

Oja, daar heb ik zelf jaren gesport, maar vond het daar veel te krap als je KT doet. Verder wel een fijne sportschool en aardig personeel, en prachtig uitzicht vanaf de loopbanden, maar dus geen ervaring met de oppasservice.

Misschien toch maar weer heroverwegen.

1 like

Dit was echt superleuk!

13 likes

Ik wel bij de MyLife in Berkel, leuke oppas daar :slight_smile: Wel altijd vol gereserveerd dus week ervoor, als tijdslot open gaat, direct boeken via de app en evt later via de app annuleren weer als het toch niet uitkomt

3 likes

Ik ga in januari verhuizen vanuit m’n appartement in Crooswijk. Mocht iemand nog spullen nodig hebben, zoals een bank, servies, eetkamertafel, stoelen, een zwarte kast voor in de keuken en nog heel veel andere dingen. Vanaf december mag m’n huis zo goed als leeg :)!

Huis zelf gaat via woonnet Rijnmond dus kan je daar helaas niet aan helpen.

3 likes

Kent iemand een leuk restaurant in (de buurt van) Overschie? Ik heb daar volgende week een workshop en we willen aansluiten gaan eten.

Wat voor iets zoek je?

1 like

Maakt niet zo heel veel uit, moet geschikt zijn voor een groep van 8 mensen en niet te prijzig. Vooral lekker en gezellig.

Weet iemand waar een copyshop zit waar je tegen redelijk tarief papier kunt kopiëren? Ik zie een paar winkels waar je wel een digitaal bestand kunt aanleveren wat ze dan printen maar ik wil echt fysieke papieren kopiëren.

Ik zou gewoon naar de bieb gaan. Er staat dat je lid moet zijn of een dagpas moet hebben, maar toen ik geen lid was kon ik ook gewoon printen zonder dagpas. Maar je kan nu ook gratis lid worden.

Dit zijn de tarieven:

Printen en kopiëren

A4 zwart-wit: € 0,15
A4 kleur: € 0,50
A3 zwart-wit: € 0,20
A3 kleur: € 1,00

https://www.bibliotheek.rotterdam.nl/in-de-bibliotheek

3 likes

Printerette, bij Oostplein.

2 likes